Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei saisi olla huolissaan tuleeko ollenkaan raskaaksi, jos yritystä puoli vuotta takana?

Vierailija
21.02.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mistä haluaa.

Ehkä olet tulkinnut lähipiirisi lohdutus- ja rohkaisuyritykset väärin.

Vierailija
2/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetta ja 90% pareista tulee raskaaksi vuoden kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin hedelmöityshoidot aloitetaan...

Vierailija
4/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille huolestumiselle mitään voi jos se tulee niin tulee, mutta ei kuitenkaan mitään syytä ole.

Me yritettiin esikoista 5kk. Viisi lyhyttä kuukautta johon riitti itkua ja huolestuneisuutta. Yhdet ristiäiset oli sinä aikana ja samana päivänä kun mulla alkoi menkat. Teki mieli jättää menemättä, meille ei tule koskaan vauvaa, en halua nähdä vauvoja jne...

Voi luoja miten kuulostaa naurettavalta nyt jälkeen päin! Ja kyllä mäkin olin kuullut, että vuosi yritystä ennen kuin kannattaa edes ruveta miettimään onko joku vialla vai ei.

Kyllä varmaan aika moni miettii kun jättää ehkäisyn pois, että mitenköhän tässä käy. Paljon on kuitenkin juttuja niistä jotka vuosia yrittää eikä välttämättä silti onnistu ikinä. Mutta ei siitä nyt sen enempää kannata huolestua ennen kuin oikeasti alkaa olemaan aihetta!

Vierailija
5/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin puolen vuoden yrityksen jälkeen, että omin avuin lasta ei tule. En tiedä, mikä 6. aisti se oli, mutta samassa tilanteessa ollaan nyt 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se ainakaan auta. Meillä yli 1,5 vuotta yritystä enkä jostain syystä osaa olla huolissani vieläkään. Pitäisköhän tästä nyt huolestua;-)

Vierailija
7/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa tulee raskaaksi 75 paria sadasta. 25 siis vielä yrittää puolen vuoden jälkeen. Näistä 15 tulee raskaaksi seuraavan puolen vuoden aikana (yhteensä siis 90% vuoden aikana) ja 10 ei tule raskaaksi sittenkään.

Eli puolen vuoden kohdalla on 10/25= 40% mahdollisuus, että ei tärppää siihen vuoden rajapyykkiin mennessä, joka katsotaan lapsettomuuden rajaksi. Kyllä mun mielestä saakin huolettaa!

Vierailija
8/8 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ekasta ei tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän