Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parakiekkoilija kuoli kun pään iskun jälkeen oksentelut ym ei johtaneet Jorvissa ja Riihimäellä päänkuvaukseen

Vierailija
22.11.2024 |

Ja lääkärit taas toimineet oikein. Ei tuomioita. Tiedoksi kaikille jotka täälläkin edelleen luulee että vakaviin oireisiin saa hoitoa. Ei saa ja se on ok.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei potilas itse osannut vaatia kuvausta, kun periaatteessa aivan perusasia, jonka tietää alakoululaisetkin.

Sairaana ihminen ei ole looginen. Luottaa siihen, että seuraillaan. Luottaa lääkärin arviointikykyyn. 

Vierailija
22/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei potilas itse osannut vaatia kuvausta, kun periaatteessa aivan perusasia, jonka tietää alakoululaisetkin.

Jaa tuossa tilassa pitäisi vielä itse osata vaatia oikeat tutkimukset. Kummaksi mennyt suomalainen terveydenhuolto, kun lääkärille mennessä pitää olla suunnilleen diagnoosit ja hoitosuunnitelmat valmiina jotka pitää itse vaatimalla vaatia, kun lääkärien ammattitaitoon tai halukkuuteen hoitaa potilasta ei voi luottaa.

Näin se on ollut jo vuosia. Jos et itse osaa diagnosoida itseäsi, niin aivan turha mennä lääkäriin.

Googlestahan nuo kaikki lääkäritkin katsovat ainakin meidän kylällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät viitsi katsoa edes googlesta tai etsiä tietoa. Buranaa ja adios.

Vierailija
24/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Buranaa ja herran haltuun,

t. keikkalääkäri 25 kiloeuron kk-palkalla

Vierailija
25/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Buranaa ja herran haltuun,

t. keikkalääkäri 25 kiloeuron kk-palkalla

Vierailija
26/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isku päähän +oksentelut, mikä voisi mennä pieleen. 

Vierailija
27/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatia? Et ole tainnut käydä hirveästi lääkärillä, et sinä ole siellä missään asemassa pyytää tai vaatia. Hassu.

On se nyt ihmeen kumma, että lääkäri kieltäytyy antamasta hoitoa, joka on käypä hoito-suosituksessakin määrätty.

Ei käypä hoidossa sanottu mitään kuvauksista

Vierailija
28/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa tuossa tilassa pitäisi vielä itse osata vaatia oikeat tutkimukset. Kummaksi mennyt suomalainen terveydenhuolto, kun lääkärille mennessä pitää olla suunnilleen diagnoosit ja hoitosuunnitelmat valmiina jotka pitää itse vaatimalla vaatia, kun lääkärien ammattitaitoon tai halukkuuteen hoitaa potilasta ei voi luottaa.

Näin se on ollut jo vuosia. Jos et itse osaa diagnosoida itseäsi, niin aivan turha mennä lääkäriin.

Sama kokemus. Lääkärit saa isoa palkkaa mutta käytännössä on itse pakko amatööripohjalta päätellä vaiva ennen lääkäriin menoa.

Vierailija
29/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatia? Et ole tainnut käydä hirveästi lääkärillä, et sinä ole siellä missään asemassa pyytää tai vaatia. Hassu.

On se nyt ihmeen kumma, että lääkäri kieltäytyy antamasta hoitoa, joka on käypä hoito-suosituksessakin määrätty.

Toinen oksentelee, äly hoi. 

Vierailija
30/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun pieni poika kuoli sepsikseen. Antibiootit eivät auttaneet enää. Oli ihottumaa ja muuta selvää sepsikseen liittyvää. 

Vierailija
31/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä virhe, tosiaan luulisi olevan ihan yleistietoa, että päävammojen kanssa ei kannata arpoa yhtään vaan ottaa kuvat. Oman lapseni henki pelastui niin, joten siksikin järkyttää.

oikeuden mukaan ei ollut virhe. Kotiin ja buranaa oli ollut ok. 

Onkohan rahat jo niin vähissä että lääkäreille on annettu käsky valikoida hoidettavat.

Vierailija
32/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaana ihminen ei ole looginen. Luottaa siihen, että seuraillaan. Luottaa lääkärin arviointikykyyn. 

Tämän lisäksi aivoverenvuoto voi vaikuttaa kognitiivisiin kykyihin jolloin potilas ei välttämättä itsekään tiedä tai tajua ajaa omia etujaan. Surullinen keissi

Vierailija
33/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tilattiin, tätä saatiin.

Vierailija
34/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä virhe, tosiaan luulisi olevan ihan yleistietoa, että päävammojen kanssa ei kannata arpoa yhtään vaan ottaa kuvat. Oman lapseni henki pelastui niin, joten siksikin järkyttää.

Onkohan rahat jo niin vähissä että lääkäreille on annettu käsky valikoida hoidettavat.

Tod. näk. jos ei noinkaan vakavaa keissiä hoideta. Antaa oksennella. 

Vierailija
35/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuvattu sittenkään, jos verta olisi kirjaimellisesti tulvinut nenästä, korvista ja silmistä ja potilas olisi oksentanut ja paskantanut verta. 

Vierailija
36/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuvaus maksaa.

Tulosvastuullisuus kärsii, tämä on tärkeämpää kuin potilaan henki!

Samasta syystä ei terkkariin/tk hammaslääkäriin enää pääse. Potilaat on pelkkä menoerä eivätkä tuota mitään.

Vierailija
37/37 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen oksentelee, äly hoi. 

Ja mitä hyötyä kuvauksesta? Seuranta pitäisi riittää sairaalassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi