Tekoäly - mikä tämän hetken paras ilmainen
Mikä ilmaisversioista on paras nyt?
Laita linkki siihen,kiitos!
Kommentit (5)
Riippunee tarkoituksesta. Selainversioista oletettavasti ChatGPT tai Claude.
Käytän paljon Nous Hermes 3 405B Instructia, jota voi käyttää ilmaiseksikin https://openrouter.ai/nousresearch/hermes-3-llama-3.1-405b:free .
ChatGPT. Itse tosin otin hiljattain sen maksullisen, ja onhan se loistava kun se pystyy tekemään reaaliajassa netistä hakuja ja hakemaan siis uusimmat tiedot kysytystä asiasta, ei vain jotain vanhan ohjelmointiaineiston mukaista. Ei välttämättä iso asia monelle, mutta kun mä käytän sitä koodaustyöhön niin on hyvinkin hintansa arvoista.
Kirjoitan kirjoja harrastuspohjalta, ei juurikaan julkaisuhaaveita. MSWord käytössä, sen kaveriksi valikoitui Copilot. Hallusinoi ja valehtelee siinä missä muutkin, en siis mihinkään tärkeään näitä edes harkitsisi käyttäväni. "Elävänä" sana- ja fraasikirjana toimii, kuin myös kieliopin tarkistamisessa ja tiedon hakemisessa, kunhan pitää mielessä että se on hyvin erehtyväinen.
Kiitos vastauksista!
Itse käytän hakeakseni tietoa erikoisaloilta ,en siis ohjelmointiin tms..Nyt on Gemini (eli Googlen)..aikaisemmin oli GPT Chat..on aika ällistyttävän nopea kapistus...toki tietoon tulee suhtautua kriittisesti.
Toki voin hieman maksakin mutta varmaan liikkuu kaikenmoista rahan kärkkyjää tämän tiimoilla.
Ja vasta opetteluvaiheessa kaikki :)
AP
Mihin tarkoitukseen paras? Ne mihin olen tutustunut näyttäisivät ainakin ilmaisversioina olevan vaan hivenen puheliaampia hakukoneita tai keskinkertaisia kopiokoneita.