Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekoäly - mikä tämän hetken paras ilmainen

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä ilmaisversioista on paras nyt? 

Laita linkki siihen,kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen paras? Ne mihin olen tutustunut näyttäisivät ainakin ilmaisversioina olevan vaan hivenen puheliaampia hakukoneita tai keskinkertaisia kopiokoneita.

2/5 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee tarkoituksesta. Selainversioista oletettavasti ChatGPT tai Claude.

Käytän paljon Nous Hermes 3 405B Instructia, jota voi käyttää ilmaiseksikin https://openrouter.ai/nousresearch/hermes-3-llama-3.1-405b:free .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT. Itse tosin otin hiljattain sen maksullisen, ja onhan se loistava kun se pystyy tekemään reaaliajassa netistä hakuja ja hakemaan siis uusimmat tiedot kysytystä asiasta, ei vain jotain vanhan ohjelmointiaineiston mukaista. Ei välttämättä iso asia monelle, mutta kun mä käytän sitä koodaustyöhön niin on hyvinkin hintansa arvoista.

Vierailija
4/5 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kirjoja harrastuspohjalta, ei juurikaan julkaisuhaaveita. MSWord käytössä, sen kaveriksi valikoitui Copilot. Hallusinoi ja valehtelee siinä missä muutkin, en siis mihinkään tärkeään näitä edes harkitsisi käyttäväni. "Elävänä" sana- ja fraasikirjana toimii, kuin myös kieliopin tarkistamisessa ja tiedon hakemisessa, kunhan pitää mielessä että se on hyvin erehtyväinen.

Vierailija
5/5 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Itse käytän hakeakseni tietoa erikoisaloilta ,en siis ohjelmointiin tms..Nyt on Gemini (eli Googlen)..aikaisemmin oli GPT Chat..on aika ällistyttävän nopea kapistus...toki tietoon tulee suhtautua kriittisesti.

Toki voin hieman maksakin mutta varmaan liikkuu kaikenmoista rahan kärkkyjää tämän tiimoilla.

Ja vasta opetteluvaiheessa kaikki :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän