Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muut innostuu vielä vanhoilla päivillä (eli 45v+) seurustelemaan?

Vierailija
22.11.2024 |

Itse eronnut ja sen jälkeen ollut sekä yksin että deittaillut miehiä.

Exä löysi jo ennen eroa uuden, tiiviin suhteen. Exää en kaipaa, ero oli meille hyvä juttu. Mutta sitten, vaikka uudet miehet olis mukavia, heidän kanssa olisi hauskaa, olisi kemiaakin. En jaksa, en jaksa koko ajan pitää yhteyttä, en nähdä usein, en jatkuvaa intoilua seksiin. Eli innokasta miestä. Onko minussa jokin vika kun olen mieluiten yksin/ystävien seurassa ja ahdistaa jotenkin se, että seurustelussa on vaatimuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa otti aina uuden, kun aika jätti edellisestä. Mummon jälkeen oli 4 naista kierroksessa. Vielä reilu kahdeksankymmentä vuotiaana otti uuden emännän. Lopulta kuoli itse. 

Vierailija
42/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhoilla päivillä 45-vuotiaana"? Kysy uudelleen parin kymmenen vuoden kuluttua.

Olen 48 ja aivan ikäloppu. Nykyään ollaan teennäisesti nuorekkaita.

Ei tekoripset ja farkut kenestäkään nuorta tee.

Miten tekoripset ja farkut liittyvät kenenkään ikään?

Samaa ihmettelin. Olen 68 vuotias nainen, pukeudun juuri sellaisiin vaatteisiin jotka minusta tuntuvat hyviltä. En vedä mitään överi sexypimu vaatteita ylleni, en myöskään mitään mummokamoja. Ystäväni ja tuttuni ovat noin 10-20 vuotta nuorempia kuin minä. En vaan osaisi olla ikäisteni kanssa. Olen oma itseni, en yritä feikata olevani nuorempi kuin olen. Lisäksi pääosin ystäväni ovat miespuolisia. Jokainen tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on jo tiivistä seurustelua joo näkee kaksikin kertaa viikossa, tai edes kerrankin.

Vierailija
44/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ottaa uuden heilan elättämään itseään, kun edellinen kyllästyy.

Tuttava ottaa uuden heilan autokuskiksi, kun edellinen kyllästyy pelkkään kuskaamiseen.

Tuttava uskoo romanttisten kirjojen rakkauteen, ja aina joutunut heräämään todellisuuteen, ja vaihtamaan kumppanin. 

Moninaisia syitä aloittaa uusi suhde, joista yksikään ei sovi minulle.