Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liika märkyys

Vierailija
22.11.2024 |

Onko kukaan keksinyt apua liikaan märkyyteen? Ei tarvii olla edes kovin kiihottunut kun paikat on ihan märät eikä seksi tunnu miltään.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Pikemminkin päin vastoin.

"Liika" märkyys ei ainakaan näin miehen näkökulmastaa oo ollenkaan huono asia.

Vierailija
2/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka määrittelet liiallisen märkyyden, minkä ikäinen olet, käytätkö hormonaalista ehkäisyä, kuparikierukkaa tms., onko tavara märkä myös ilman seksuaalista kiihotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla kyntäessä ei pimpsa voi olla liian märkä. M42

Vierailija
4/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! 🙋🏻 Kysyin joskus vinkkejä asiaan seksuaaliterveyskaupasta. Siellä suositeltiin kokeilemaan jotain ymmärtääkseni kuukautisvuotoon tarkoitettua sientä, joka imisi liian kosteuden. En tullut kokeilleeksi.

Vierailija
5/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan liian märkää pimppiä. Miljoonat miehet ottaisivat tosi märän naisen kumppanikseen milloin tahansa.

Keski - iässä muistelet tätä aikaa kaiholla, kun käyt ostamassa liukastevoidetta apteekista.

Joten älä huoli, äläkä missään nimessä yritä kuivata pimppiäsi mitenkään millään.

Vierailija
6/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun miehet selittää ettei voi olla liian märkä jne. Mäkin varmaan olisin ajatellut noin 5v sitten. Kunnes tapasin nykyvaimon..

Kyllä voi. Seksiä varten on oltava aina pyyhkeitä perseen alle. Tai kosteuden kestävä lakana.  Usein noikaan ei auta, pyyhkeistä menee läpi.. Toi kosteus myös haittaa molempien tuntumaa yhdynnässä. Tosi usein aletaan panemaan ihan heti ilman merkittävää esileikkiä, ehtii muutaman minuutin nauttia.  Hyvin usein joutuu suulla/ kädellä viimeistelemään.  Tai anaali.

Vaimon orkun saa sitten aikaan nuolemalla, ei yhdynnässä. Vaimo on sanonut itse että kun kastuu tarpeeksi alakerta on lähes tunnoton. Klitorista lukuunottamatta.

Vierailija
7/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastun myös ihan läpimäräksi. Se on ihanaa, mutta toisinaan tuntuu liialliselta. Mulla auttaa kun laukean kerran, sen jälkeen paikat on lisäksi myös vähän turvoksissa ja herkillä et yhdyntäkin tuntuu paremmin. Puolisolta tieduteltuna myös hänellä.

Vierailija
8/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastun myös ihan läpimäräksi. Se on ihanaa, mutta toisinaan tuntuu liialliselta. Mulla auttaa kun laukean kerran, sen jälkeen paikat on lisäksi myös vähän turvoksissa ja herkillä et yhdyntäkin tuntuu paremmin. Puolisolta tieduteltuna myös hänellä.

Joo toi on meilläkin 2 vaihtoehto. Jos on aikaa eka orkku nuolemalla. 2 dildo ja nuoleminen. Sit vasta yhdyntä kun paikat on täynnä verta.

Vierailija
9/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe alle ja nauti. Vaimo hyvänä päivänä squirttaakin, koen itseni onnekkaaksi. 

Vierailija
10/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei olisi liian märkäkään, saaneessa pillussa on ihan erilainen tuntuma naidessa, ahh

Vierailija
11/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile antiestrogeenihoitoa.

Vierailija
12/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle lisää märkää!

Vierailija
13/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle lisää märkää!

Kärsitkö siis kuivuudesta?

Vierailija
14/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pillu olisi kuinka märkä aloittaessa se ei tarkoita sitä, että emätin olisi laajentunut tarpeeksi ottamaan kullin vastaan. Pienikullisella onnistuu muttei kunnon meisselillä,eli vaatii kunnollisen esileikin. Turvonneena pillu on muutenkin paremman tuntuinen ja molemmat  tuntee ja nauttii.

Vierailija
15/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Kestävällä temmillä jyystämällä tämäkin ongelma ratkeaa kuin itsestään.

Vierailija
16/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Kestävällä temmillä jyystämällä tämäkin ongelma ratkeaa kuin itsestään.

No ei se kyllä ratkea. Hemmetin ärsyttävää. Ensinnäkin spontaani seksi on haastavampaa kun saa vuorata sängyn/sohvan jne..  Toinen ärsyttävä juttu on ainainen pakko tyyliin vaihtaa lakanat/ siivota sänkyä yms.

Vierailija
17/102 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näistä miehistä taas mieleen että puhutaan asiasta jota ei ole koskaan kohdattu. Tyypillistä miehille.

Vierailija
18/102 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan hienoa sokeria pilluun, niin syntyy sopivasti kitkaa, jos olen ulkona, niin hiekkakin käy.

Vierailija
19/102 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se märkyys siis enemmän aloittajaa vai partneria?

Vierailija
20/102 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ehkä enemmän kun ei ole tuntumaa. Ja häiritsee se liiallinen litinä ja lätinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi