Kuopiossa asuva, mikä on oudointa, mitä olet nähnyt/kokenut siellä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammastahnamummo.
Nyt heräsi kiinnostus??
Oli muuten ihan fiksu tyyppi kaikkien pepsodenttien alla. Sain joskus jutella hänen kanssaan. RIP, Raili.
Ihan hiton huonosti auratut tiet. Tesloja mahastaan kiinni kinoksissa.
Nää maalaisjuntit ei osaa ajaa liikenneympyrässä.
Liikenteessä turhan usein pelottavalla tavalla ajavia vanhuksia. Jopa niin etteivät oikeesti taida tajuta ees mihin ovat menossa ja ajavat vastaantulevien kaistaa tai yrittävät toriparkin ulostuloväylästä sisään. Voi kääk
Näin Kuopion torilla savolaisen #uoran joka kirkui: Antakee munnoo! Antakee joutuun!
Vierailija kirjoitti:
Näin lentävän kalakukon.
Minä kaatuvan puliukon, katsoi sivulle ja törmäsi silloisen Anttilan nurkalla liikennemerkki tolppaan. Kastui siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä Niuvassa, näkihän siellä yhtä ja toista.
Mä olen ollu töissä Julkulassa ja sielläkin näki kaikkea todella outoa. En halua edes muistella.
Olen pari kertaa nähnyt Iivo Niskasen hiihtelemässä rullasuksilla Saaristokaupungin katuja.
1990-luvulla torilla pyöräili vauhdikkaasti usein eräs mies tehden mutkia ja äkkikäännöksiä.Muistan myös vihreään villapaitaan pukeutuneen kodittomalta vaikuttaneen miehen, joka kanniskelu mukanaan useita muovikasseja.
Vierailija kirjoitti:
Stadissa 15v asuneena ihmettelin tänne muutettua miten paljon keskiverrosti iäkkäämpää täällä on väestö. Yleisilmeeltään väestö jo pääpiirteittäin reippaasti keski ikäsiä tai senioreja. Kaupoissa näkee paljon vanhuksia.
Liikut varmaan keskustassa ja harmi kun kaupat ovat siirtyneet Matkukseen, ei siellä näy enää niin paljon nuoria aikuisia tai aikuisia yleensä.
Nuoret perheet ja monet lapsettomatkin nuorehkot parit änkeävät nykyään Saaristokaupunkiin ja Hiltulanlahteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa 15v asuneena ihmettelin tänne muutettua miten paljon keskiverrosti iäkkäämpää täällä on väestö. Yleisilmeeltään väestö jo pääpiirteittäin reippaasti keski ikäsiä tai senioreja. Kaupoissa näkee paljon vanhuksia.
Liikut varmaan keskustassa ja harmi kun kaupat ovat siirtyneet Matkukseen, ei siellä näy enää niin paljon nuoria aikuisia tai aikuisia yleensä.
Nuoret perheet ja monet lapsettomatkin nuorehkot parit änkeävät nykyään Saaristokaupunkiin ja Hiltulanlahteen.
Jep ja nuoria aikuisia näkee lähinnä erilaisilla saleilla ja padel- kentillä ym.
Vierailija kirjoitti:
1990-luvulla torilla pyöräili vauhdikkaasti usein eräs mies tehden mutkia ja äkkikäännöksiä.Muistan myös vihreään villapaitaan pukeutuneen kodittomalta vaikuttaneen miehen, joka kanniskelu mukanaan useita muovikasseja.
Huhujen mukaan muovikassit olivat mukana kun on ilmoitettu että taivaalta tulee satamaan kolikoita.
En tiedä onko vielä pankin kupeessa taideteos jossa lukee pennies from heaven. Oisko siitä tuo muovipussimies saanut ideansa.
Tyhmät uteliaat juntit jotka tuputtaa neuvoja vaikka mitään ei ole kysytty
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä Niuvassa, näkihän siellä yhtä ja toista.
Sinne on kriminaali skitsot tuotu etelästä
^ Niin ja sitten saa tässä lähellä asuvana pelätä, kun aika ajoin karkailevat.
Outoa ja hullua on lähinnä se, että rannikkosuomalaiset dissaa Kuopiota asenteellisesti. On muuten paljon rennompi meininki kuin eräässä etelän rannikkokaupungissa.
Taitaakin Matkuksella olla enemmän vilskettä kuin torilla, miellyttävä paikka ja reilusti parkkipaikkoja.