Alan nyt laittaa Jouluvaloja asuntoon, mitä te teette?
Alan nyt viestin kirjoittamisen jälkeen laittaa Jouluvaloja asuntoon, mitä teillä meneillä?
Onko teillä muilla jo Jouluvalot päällä vai ovatko vielä varastossa taikka hankinnassa? Millaisia valoja teillä, onko teillä jotain lempparia?
Entä onko Joulutähti jo ikkunassa? Täällä ei vielä!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään naisen joka laittoi heti lokakuussa ikkunaan häveliäästi pienet valot. Marraskuussa naisen parveke loistaa kuin ilmatorjunnan valonheittimet ilmapommituksen aikana.
Se olen minä, oli pakko laittaa ennen leikkaukseen menoa, sori siitä.
Mä laitoin partsille tämän kuun alussa lyhtyyn sähkö ledit, siinä on ollut patteri led kynttilä hämäräkytkimellä koko pimeän ajan. Joulukamat laiton viime vkl ja kuusen myös. Joulukortit askartelin syksyllä mökillä ja osan lahjoista myös. Lahjat on laitettu ja paketoitu. Koko vuoden olen ostellut kun jotan on löytynyt.. Mä tykkään kun joulu on pitkään.. Aloitan aikaisin ja lopetan helmikuun lopulla. Joulupyhät rentoudun, syön, ulkoilen ja luen, sekä käyn äidilläni syömässä, ilman mitään stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juolu on jo vietetty lokakuussa, nyt laittelen juhannuskoivuja ja kokoan koko kokon. vapun jätin väliin.
Minullapa jatkuu vuoden 1997 opiskelijavappu edelleen.
No tota voi sanoa melkein Ikuiseksi Vapuksi?
Laitoin terassin kaiteen ympärille valoketjun kuukausi sitten tuomaan valoa pimeyteen. Nyt näyttää tosi kivalta kun on tullut lunta päälle!
Sisällä mulla ei vielä ole mitään varsinaista, ajattelin nyt viikonloppuna tai viimeistään ensi viikolla laittaa :)