Nyt sillä rasismilla ei ollutkaan väliä, mitä hittoa?
Vihreät ja vasemmisto ei ole mukana rasisminvastaisessa kampanjassa, koska Orpo. Ei hyvää päivää!
Kommentit (14)
Nämä ketjut poistuu heti. Väärä mielipide.
Sehän oli täysi vitsi alun perin. RKP on viimeinen puolue puhumaan rasismista.
Eihän se hei ollutkaan tarkoitettu puolueille, paitsi että Petterin oma puolue ja Rkp eivät sitä hoksanneet ja vahingossa liittyivät. Ja miksi oppositiopuolueiden pitäisi liittyä, jos edes hallituspuolueet eivät ole mukana?
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli täysi vitsi alun perin. RKP on viimeinen puolue puhumaan rasismista.
Miten niin vitsi? Tuollaisiahan ne aina on. Nyt on myös konkretiaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se hei ollutkaan tarkoitettu puolueille, paitsi että Petterin oma puolue ja Rkp eivät sitä hoksanneet ja vahingossa liittyivät. Ja miksi oppositiopuolueiden pitäisi liittyä, jos edes hallituspuolueet eivät ole mukana?
No, ehkä sen vuoksi, että juuri vasemmisto ja vihreät ovat koko viime kesän asiasta pitäneet meteliä ja useita välikysymyksiä. Herääkin kysymys onko itse asialla ollut mitään merkitystä ja koko touhu on ollut irvokasta poliittista peliä. Siltä se nyt näyttäytyy.
Ei paljon vihervassuja räsismin vähentäminen kiinnosta...
Tuo kampanja on vain perskokkareiden valkopesu operaatio. Ei siihen lähde kuin hyödylliset idiootit mukaan. Kukaan ei perskokkareiden propaganda temppuihin lankea, paitsi vähän va jaat yksilöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä sen vuoksi, että juuri vasemmisto ja vihreät ovat koko viime kesän asiasta pitäneet meteliä ja useita välikysymyksiä. Herääkin kysymys onko itse asialla ollut mitään merkitystä ja koko touhu on ollut irvokasta poliittista peliä. Siltä se nyt näyttäytyy.
Voi luoja kun tässä ei ole kyse oppositiosta vaan hallituksen kampanjasta, johon edes itse eivät kaikki osallistu. Ja tässä on kyse persuista. Tuollaseen naurettavuuteen ei opposition onneksi tartte osallistua, heillä kun ei ole mitään syytä siihen. Mutta kaikenhan persut kääntää aina väärin päin.
Kerro, aloittajamamma, miksi näin on. Miten nuo puolueet perustelee.
Jos et pysty kertomaan, olet pelkkä riidanhaastaja, etkä asiallinen keskustelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää lähinnä siltä, että hallitus on pelle ja kampanja tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon vihervassuja räsismin vähentäminen kiinnosta...
Toki kiinnostaa, muttei kampanja joka on tyhjää täynnä. Nolo.
Trolli ei ikinä jatka keskustelua, minkä on itse aloittanut.
Ns. Väärin ssmmutettu.