Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan nyt laittaa Jouluvaloja asuntoon, mitä te teette?

Vierailija
21.11.2024 |

Alan nyt viestin kirjoittamisen jälkeen laittaa Jouluvaloja asuntoon, mitä teillä meneillä? 

Onko teillä muilla jo Jouluvalot päällä vai ovatko vielä varastossa taikka hankinnassa? Millaisia valoja teillä, onko teillä jotain lempparia?

Entä onko Joulutähti jo ikkunassa? Täällä ei vielä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan viimevuotisia pois

2/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa ne vasta ekana adventtina. Mielestäni vielä on liian aikaista. Joitain uusia ostinkin jo.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juolu on jo vietetty lokakuussa, nyt laittelen juhannuskoivuja ja kokoan koko kokon. vapun jätin väliin.

Vierailija
4/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on myöhässä. Joulu meni jo 11 kk sitten.

Vierailija
5/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri äsken pesin vessan

Vierailija
6/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää on uunissa ja tiskit koneessa, empä enempiä meinaa. 

Vierailija
7/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin just peitonalle.

Vierailija
8/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin ne jo viime sunnuntaina. Nyt minä syön janssoninkiusausta ja palstattelen.

Vierailija
9/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juolu on jo vietetty lokakuussa, nyt laittelen juhannuskoivuja ja kokoan koko kokon. vapun jätin väliin.

Minullapa jatkuu vuoden 1997 opiskelijavappu edelleen.

Vierailija
10/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen munani penan peräaukkoon. 

Vierailija
11/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nukkumaan.

Vierailija
12/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kausivalot on jo.

Vierailija
13/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Sain juuri laitettua yhden ison valoketjun sisälle, huh huh. Samalla otin pois syyskauden/Halloween-ketjun. Samaan aikaan! Siksi huh heijaa. 

Vierailija
14/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipää on uunissa ja tiskit koneessa, empä enempiä meinaa. 

Kuulostaa hyvältä :). Itse tehty leipä, tulee myös hyvä tuoksu kotiin. 

Lähden tästä ehkä käymään tutulla saunassa, mutta ulkona aika keli.

Vierailija
15/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kausivalot on jo.

Sisälläkin? Aina voi laittaa vähän vielä Joulutunnelmaa. :D

Vierailija
16/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on valot päällä kun katson paskaa leffaa töllöstä.

Vierailija
17/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ajattelin laittaa ne vasta ekana adventtina. Mielestäni vielä on liian aikaista. Joitain uusia ostinkin jo.

Se on yksi näkemys näihin asioihin, ihan ok, eri ihmisillä eri lailla. Itse ajattelen nykyään niinpäin, että aikaisin vaan tunnelmoimaan, tähän liittyy eri syyt. Yksi syy on se että olen vuosien mittaan huomannut, kuinka jos vain Jouluaaton kieppeille tähtää, niin se on liian hässäkkää ja se paras ihana aika onkin _ennen_ Joulua, odotusajalla.

Niin nytkin mulla on ponnarissa jouludonitsi, KOSKA! <3

Vierailija
18/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on valot päällä kun katson paskaa leffaa töllöstä.

Mutta onko normivalot vai valoketjut/keijuvalot/jouluvalot? Nyt huomenna meet ja hommaat ne, marketeissa on nyt alet ja Joulukuuhun mennessä kaikki ketjut on loppuneet, ainakin kvat. Järkkäät itellesi vähän kivaa "töllöä". :D Siis oikeasti niitä on niin mukava katsoa illalla ja milloin vaan. Sitten voit hommatat adventtikynttelikön Rustasta, 30 %ale, muistaakseni, siellä on semmoisia vesi-hile-liikkuvia systeemejäkin ja kukaan ei estä etteikö aikuinenkin voisi innostua niistä, eri malleja kaikki ei "liian" lapsekkaita, ja siis sitä voi tuijottaa sitten "kuin telkkua" ja lumi leijuu ikkunasta..... Visio tää. 

Vierailija
19/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään naisen joka laittoi heti lokakuussa ikkunaan häveliäästi pienet valot. Marraskuussa naisen parveke loistaa kuin ilmatorjunnan valonheittimet ilmapommituksen aikana.  

Vierailija
20/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lähden menemään saunaan, niin täytyy sanoa Syys/Halloweenvaloketjun vaihtaminen Jouluketjuun, eli oranssin valoketjun vaihtaminen lämpimän valkoiseen ketjuun aiheuttaa nyt heti vaihtamisen jäljiltä : outoutta/vieraantuneisuutta. Ehdin niin tottumaan lämpimän oranssiin valaistukseen sisällä.

Tämä lämpimän valkoinen valaiastus on nätti mutta en ole ehtinyt tottua siihen niin äkkiseltään ja tämä valon määrä on yllättäen enemmän, kuin aiemmassa ketjussa. Nyt voin siis olla laittamatta mitään normaaalikattovaloja päälle tms, kun asunto on JO iltavalaistuksessa 120 lämp valk.ledketjkun johdosta. Hmm mmmmmm. hmm hmm. En voi jättää ketjua päälle yön ajaksi kuten tein aiemman kanssa, koska valoa on sen verran paljon, hmm hmm. Olisin halunnut jättää yön ajaksi. Hmm hmm. Joutuuko tässä taas vielä säätämään jotain, tai ratkaisenko tämän niin, että hommaan isoon ikkunaan valoverhon ja se voisi jäädä yöksi päälle, muuten kämppä pimeänä yön tyyliin. Sitten näen jopa sängystä ne ihanat keijuvalot ikkunasta, mutta kuitenkin niin ettei valon määrä ole liikaa. 

Se onkin näin ratkaistu. Valoverho siis katsontaan. 🌟🌟

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi