Riikka Purra, miksi juuri teidät valittiin valtiovarainministeriksi?
* Riikka Purra: "Oh-hoh, tulipas se kysymys nopeasti!"
* Toimittaja X: "No, voin minä esittää sen hitaamminkin: Mik-si juu-ri tei-dät va-lit-tiin val-ti-o-va-rain-mi-nis-te-rik-si?"
(Kiusa se on pienikin kiusa.)
Kommentit (123)
Riikka: "Osaan käyttää saksia ja patistaa laiskat työttömät töihin"
Kansantalous: "BKT laihdutuskuurilla, paljonko pitää laihtua kunnes nääntyy? "
Suomalaiset: "Missä ne 100.000 työpaikkaa, joita laiskat työttömät voivat hakea? "
Järki: 'Missä kansantalouden asiantuntijat? "
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä tätä: Riikka kirjoitti ylioppilaskirjoituksissa ruotsista laudaturin ja silti hän on pakkoruotsin vastustaja.
Republikens finansminister talar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä tätä: Riikka kirjoitti ylioppilaskirjoituksissa ruotsista laudaturin ja silti hän on pakkoruotsin vastustaja.
Republikens finansminister talar.
Mahtaako enää vastustaa mitään. Pääsihän hän hillotolpalle.
Koska tykkään rohkeasti lyödä lyötyjä eli itseäni taloudellisesti heikompia
Riikkuli valitteli viime kesänä, että hän pääsee lomailemaan niin harvoin. Voi reppanaa! Käy häntä melkein sääli. Melkein.
Minä haluan toisenkin kupin kahvia!
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan toisenkin kupin kahvia!
Ja minä soitan Ohisalolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Riikka, niitä suomalaismeppejä on siellä Brysselissä 15, ei 20. Menikö jakeluun?
Oli muuten uskomaton moka etenkin puolueen puheenjohtajalta. Tietenkään ei poliitikonkaan tarvitse tietää kaikkea, se on sula mahdottomuus alalla kuin alalla, mutta tällaiset asiat pitää tulla kuin apteekin hyllyltä.
Mutta kun Riikan yleissivistyksen taso on, mikä on.
Ekn sätkynukke. Vielä pari vuotta ja... Take the money and run!!!
Vierailija kirjoitti:
Joko se Riikan CV on löytynyt?
Josko se löytyisi sieltä scriptasta.
Vierailija kirjoitti:
Fiskaalipolitiikkaa.
Fiskars-politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, Mestaritar!
Voi taivas!
Koska sakset sopii hyvin käteen kuin Saksikäsi Edwardille mutta Edward ei ollut viereenkään niin ilkeä mielinen kuin Riikka .. Ehkäpä parempi kuvaus on ihan vain Margaret Tatcher aivan täystuhon luoja nro 1 aikanaan, nyt sitten meillä on Riikka
Ministerin mielestä on suhteellisen sama kuka näitä valtionvarainministerin hommia tekee, leikkauslistojahan voi keksiä ihan hihasta aamujunassa kun kaikenmaailman sossupummeista ei tarvi välittää.
Riikka kun tietää että töihin voi vaan mennä, ei väliä mihin kunhan vaan menee.