Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unmatchasi, kun sanoin että haluan tutustua julkisilla paikoilla

Vierailija
21.11.2024 |

Kutsui itsensä kotiini ja suuttui, kun sanoin ettemme edes tunne ja olisi parempi, että tutustumme aluksi julkisilla paikoilla

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good että postasit tän threadin et muutkin osaa olla niinku alert näiden dangerous dudejen suhteen. A OK. 

Vierailija
22/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekoilua naisilta jos joku haluaa nähdä mukavassa paikassa. Mä oon vaikka kuinka monesti tavannu naisia heidän kotonaan ja melkein aina seksiäkin ollut ekoilla treffeillä. Kukaan ei oo valittanu tästä vaan halunneet nähdä uudestaankin.

Se on ihan ok jos se molemmille sopii, jos toiselle ei sovi niin turha siitä on suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekoilua naisilta jos joku haluaa nähdä mukavassa paikassa. Mä oon vaikka kuinka monesti tavannu naisia heidän kotonaan ja melkein aina seksiäkin ollut ekoilla treffeillä. Kukaan ei oo valittanu tästä vaan halunneet nähdä uudestaankin.

Kaikki eivät ole reiluja ja mieleltään terveitä, siksi ei kannata jumittua pulitutun kanssa kahdestaan neljän seinän sisälle.

Vierailija
24/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, aiheuttiko pahaa ummetusta?

Vierailija
25/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole mukavaa julkisella paikalla? Oletko epäsiisti vai ovatko juttusi asiattomia? Muista, että mitä epämiellyttävimpiin naisiin itsesi totutat, sitä huonommaksi saumasi muuttuvat parempiin

Deittailen vain parhaimpia naisia.

En pidä julkisista paikoista koska niissä on liikaa ihmisiä ja melua mutta ethän sinä sellaista ymmärrä kun olet niitä huonompia ihmisiä jotka pitävät keskustojen melusta ja hälinästä.

Vierailija
26/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksia ja muita ikäviä juttuja tapahtuisi vähemmän jos naiset toimisivat kuten AP. Vieras tavataan aina ensimmäistä kertaa julkisella paikalla, kuuluu ihan perus itsesuojelujuttuihin. 

Vierailija
27/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun nainen menee ja tulee raiskatuksi, sinä olet ensimmäisenä huutamassa että oma vika mitäs menit, onhan se nyt selvää että seksiä harrastetaan jos kerran miehen luokse menee.

Olkaa naiset varovaisia, osa miehistä on väkivaltaisia. Ei ole mitään syytä asettaa itseään turhaan vaaraan.

Vierailija
28/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan ok jos se molemmille sopii, jos toiselle ei sovi niin turha siitä on suuttua.

No miksi nämä kommentoijat heti vetää herneet nenään jos joku edes ehdottanut muuta kuin heidän mielestään oikeaa paikkaa tavata?

Vierailija
29/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on valhe niin onpa törkeää miehen mustamaalaamista. 

No minua on myös kaksikin eri miestä vaatinut tapaamaan joko heidän tai minun kotonani ensimmäistä kertaa, joten jos ap sattuu jostain syystä valehtelemaan, niin voidaan leikkiä että tämä oli toinen niistä minun tapauksistani ja universumin tasapaino säilyy. 

Mä pyysin vain videopuhelua, johon mies kommentoi ettei uskalla. Toisaalta mun olisi pitänyt uskaltaa lähteä ensitreffeille jonnekin korpikuusenkätkönalle 😅

Vierailija
30/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun nainen menee ja tulee raiskatuksi, sinä olet ensimmäisenä huutamassa että oma vika mitäs menit, onhan se nyt selvää että seksiä harrastetaan jos kerran miehen luokse menee.

Olkaa naiset varovaisia, osa miehistä on väkivaltaisia. Ei ole mitään syytä asettaa itseään turhaan vaaraan.

Tutkitusti naiset ovat väkivaltaisempia joten pidä turpas kiinni

Vierailija
31/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi nämä kommentoijat heti vetää herneet nenään jos joku edes ehdottanut muuta kuin heidän mielestään oikeaa paikkaa tavata?

No eikä vetänyt. Nainen voi siitä kutsusta kieltäytyä ja sitten tavataan julkisella paikalla. Ongelmaksi asia muodostuu sitten, jos se ei miehelle sovi ja uhriutuu siitä, että nainen haluaa olla varovainen.

Vierailija
32/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa erottaa idiootit kunnollisista on just tämä että ehdottaa aina ensitapaamista johonkin julkiselle paikalle ja ei todellakaan anna puhelinnumeroaan ennen kun on naamattain tavattu. Itse tosin olen piilottanut osoitetietoni että kukaan ei voi niitä selvittää puhelinnumeron perusteella, mutta kaverini sai pahan stalkkerin tämän virheen tehtyään. Mies hiippaili mm hänen rappukäytävässään kun joku muu asukas oli päästänyt sisään. Deittailu ei todellakaan ole yhtä turvallista naiselle kuin miehelle. 

Vierailija
33/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole mukavaa julkisella paikalla? Oletko epäsiisti vai ovatko juttusi asiattomia? Muista, että mitä epämiellyttävimpiin naisiin itsesi totutat, sitä huonommaksi saumasi muuttuvat parempiin

En pidä julkisista paikoista koska niissä on liikaa ihmisiä ja melua mutta ethän sinä sellaista ymmärrä kun olet niitä huonompia ihmisiä jotka pitävät keskustojen melusta ja hälinästä.

Hiukka vaikea uskoa, että parhaat päästäisivät tuntemattomia kotiinsa. Toki käsitys "parhaasta" voi olla subjektiivinen: jos oma elämä pyörii sukuelimen ympärillä niin sitten se paras voi olla sellainen joka on samanlainen

Vierailija
34/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, ap.

Vierailija
35/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti naiset ovat väkivaltaisempia joten pidä turpas kiinni

Juu, niitä juttuja on joka päivä lehdissä kun naiset r aiskaavat ja pahoinpitelevät miestä ensitapaamisella

Vierailija
36/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä kommentteja! :D

Itse tapaan naisdeittini kahvilla julkisella paikalla ensimmäisen kerran. Haluan varmistaa vastaavuuden deittiappiin: kuvat pitivät paikkaansa, ei ole ikäviä tapoja, ei selaa puhelinta yms. Jos nähdään jomman kumman luona, niin seksiksihän se menee saman tien ja yleensä suhde loppuu vaikka parisuhdetta haetaankin.

Vierailija
37/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukka vaikea uskoa, että parhaat päästäisivät tuntemat

Deittailun tarkoitus on löytää seksikumppani niin tottakai parhaat on niitä jotka sellasen haluaa itselleen. Tollaset pihtarit kuten sinä saa jäädäki ilman.

Vierailija
38/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä kommentteja! :D

Itse tapaan naisdeittini kahvilla julkisella paikalla ensimmäisen kerran. Haluan varmistaa vastaavuuden deittiappiin: kuvat pitivät paikkaansa, ei ole ikäviä tapoja, ei selaa puhelinta yms. Jos nähdään jomman kumman luona, niin seksiksihän se menee saman tien ja yleensä suhde loppuu vaikka parisuhdetta haetaankin.

Millainen retardi pitää olla, että treffi "menee seksiksi" jotenkin hallitsemattomasti. Huh huh mitä porukkaa, toivottavasti ei koskaan mätsätä

Vierailija
39/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukka v

Grinderissä joo. Naisten sovelluksissa ei. Tinderistähän saa bannit jos ehdottelee seksijuttuja

Vierailija
40/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä julkisista paikoista koska niissä on liikaa ihmisiä ja melua mutta ethän sinä sellaista ymmärrä kun olet niitä huonompia ihmisiä jotka pitävät keskustojen melust

Grinderissä joo. Naisten sovelluksissa ei. Tinderistähän saa bannit jos ehdottelee seksijuttuja

Unissas oot grinderissa. 

Oon tilannu mieslihaa täyttää mun pildeä monesti enkä oo saanu banneja tinderistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan