Suomalainen menestysresepti 2024 OFFICIAL
Mtv:n kanavalla alkoi toissapäivänä uusi kausi "Suomalainen menestysresepti"-sarjaa. Edellisiltä vuosilta tutut tuomarit Jyrki Sukulan johdolla mukana ja ensimmäisessä jaksossa valittiin ruokainnovaatio-semifinalisteja.
Tämä on ollut suosikkiohjelmani siitä alkaen kun ensimmäinen kausi julkaistiin eli viitisen vuotta sitten.
Tällaisisa innovaatioita oli tarjon ensimmäisessä jaksossa. En viitsi spoilata kertomalla mitkä viisi näistä pääsivät semifinaaliin. Haluaisin mielipiteitänne?
- sienijerky (osterivinokkaasta tehty)
- herkkupirtelö (kolme eri makua: mansikkajuusto, suklaabrownie, korvapuusti)
- autentic döner from Finland (kolme makua: muikku, kana ja nauta-karitsa)
- notkea vuusto (juokseva vegaanijuusto esim. kastikkeeseen tai pizzaan)
- pizzamuffinsi (nimi kertoo kaiken,suolainen versio)
- miitles-valmisruoka (lihaton ja kalaton valmisruoka)
- säilykevalmisruoka ja jälkiruokasäilyke
- viljaton piirakkapohja (perunakuitujauheesta tehty)
- taikinapatukka (kolme makua: kaura,kardemumma ja pipari)
- röstivohveli (perunaraasteesta tehty vohveli)
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2006)
Onko se piirasten pohja juustoa vai perunaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko se piirasten pohja juustoa vai perunaa?
Siinä on molempia.
Vierailija kirjoitti:
Silpan mainos ja tyyli on elovena tyyli.Ei niin kovin houkutteleva ja ääni mainoksessa oli suorastaan saarnaaminen paatoksellinen,tämä varmaan taas poistetaan.Mainosten perusteella en ostaisi.
Miksi muuten Silpaa koskevat kommentit poistuu muitten kyllä säilyy.
Mainos oli kova ja ankea. Siitä puuttui lämpö ja herkullisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jack on mainio tyyppi. :)
Mä tykkään kanssa Jackin persoonasta. Ja tuote on myös paras näistä kaikista. Toivon, että voittaa.
Shakeyn mainosvideo on kyllä ihan puhtaasti vain epäonnistunut. Mikähän ajatusprosessi tuohon päätökseen tehdä tuollainen video on johtanut? Tuotantoyhtiökin omassa somessaan huudattaa et oli liian rohkea kalkkistuomareille.
Ei se ollut rohkea millään tapaa, ainoastaan omituinen ja jopa vähän ällöttävää se ruskealla litkulla leikkiminen. Jos shakey näyttää ruskealle limalle niin jää kauppaan.
Noista tuotteista vain kahta voisin ostaa ja maistaa. Terhin kauraruoat ja Emilian pizza muffinssit. Riippuen hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jack on mainio tyyppi. :)
Mä tykkään kanssa Jackin persoonasta. Ja tuote on myös paras näistä kaikista. Toivon, että voittaa.
oletkos maistanut onko paras? 😃
Shakey näytti valutettuna enemmän kaakaolta kuin pirtelöltä. Silvotut piirakat on varmaan hyviä, mutta mainos oli sekava. Kauravuokamainoksessa näytettiin liikaa kotiruokaa, pöydässä olis pitänyt syöjillä olla einesvuoat nenän edessä. Sitkaan mainoksessa olisi hyvin voinut olla kuvaa myllyltä ja kuivurista
Vierailija kirjoitti:
Pizzamuffinsseja vois kokeilla itse tehdä
Niistä on vaikka kuinka monia ohjeita netti täynnä, ei ole mikään uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras mainos röstipojalla. Siitä näkkäristä ei tule selvää, onko se näkkäri, vai sitkeä ohut leipänen. Eikös näkkärin pidä olla kuiva ja rouskuva?
Tuorenäkkäri on mysteeri jota tekee mieli maistaa. Niin moni hyvä ruisleipä on muutettu viime vuosina pahaksi höttöleiväksi, joten odotan tätä tuorenäkkäriä ja toivon että se ei ole sellaista höttöleipää kuin ne muut pilatut niin sanotut ruisleivät (reissumies ja fazerinpuikulat jotka on pilattu).
Mutta missä on sienijerky ja jälkiruokasäilyke? Haluan noita tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on sienijerky ja jälkiruokasäilyke? Haluan noita tuotteita.
Sienijärkky toivottavasti tulee K-kaupan valikoimiin. Niinhän heille tuli se vuohenmaitojäätelökin. Itse kaipaisin piimäjäätelöä
Onko tuo tuote jota Shakeyn videolla kaadetaan sitä itse pirtelöä? Ei kyllä ainakaan herkku tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo tuote jota Shakeyn videolla kaadetaan sitä itse pirtelöä? Ei kyllä ainakaan herkku tule mieleen.
Se on just nimenomaa protskupirtelöö mitä siel salil kaadetaa. Ja salin ulkopuolel nautiskellaa Shakeyn mellevän maukasta proteiinitonta herkuttelupirtelöö.
Joku kommentoi että jaksossa 1 silpa sanoi näin ja näin. Ymmärrättehän että tätä on kuvattu varmaan vuosi ja nämä tuotteet muuttuu aikalailla matkalla?
miksi se herkkupirtelö piti kaataa rinnuksille sillä videolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzamuffinsseja vois kokeilla itse tehdä
Niistä on vaikka kuinka monia ohjeita netti täynnä, ei ole mikään uusi juttu.
Jep, kuten näitä IHAN kaikkia voi tehdä itse kotona mikään näistä ei ole mitenkään uusia juttuja :D
Vierailija kirjoitti:
Shakeyn mainosvideo on kyllä ihan puhtaasti vain epäonnistunut. Mikähän ajatusprosessi tuohon päätökseen tehdä tuollainen video on johtanut? Tuotantoyhtiökin omassa somessaan huudattaa et oli liian rohkea kalkkistuomareille.
Ei se ollut rohkea millään tapaa, ainoastaan omituinen ja jopa vähän ällöttävää se ruskealla litkulla leikkiminen. Jos shakey näyttää ruskealle limalle niin jää kauppaan.
Se mainis oli kyllä todella outo, eikä auennut ainakaan minulle. Mutta pakko sanoa, että ensimmäisen kerran tuli mieleen, että taidan kuitenkin maistaa tuota tuotetta, koska siinä lopussa, kun niitä pirtelöpulloja näytettiin, ne näyttä todella herkullisille.
Mainos itsessään on ihan paska. Mitä sillä pyritään sanomaan, kun sitä pirtelöä kaadetaan päälle? Ei ymmärrä.
Se on ihan ensimmäisessä jaksossa kerrottu. Kyseessä on perunakuitujauhe.