Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen menestysresepti 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.11.2024 |

Mtv:n kanavalla alkoi toissapäivänä uusi kausi "Suomalainen menestysresepti"-sarjaa. Edellisiltä vuosilta tutut tuomarit Jyrki Sukulan johdolla mukana ja ensimmäisessä jaksossa valittiin ruokainnovaatio-semifinalisteja.

Tämä on ollut suosikkiohjelmani siitä alkaen kun ensimmäinen kausi julkaistiin eli viitisen vuotta sitten.

Tällaisisa innovaatioita oli tarjon ensimmäisessä jaksossa. En viitsi spoilata kertomalla mitkä viisi näistä pääsivät semifinaaliin. Haluaisin mielipiteitänne?

- sienijerky (osterivinokkaasta tehty)

- herkkupirtelö (kolme eri makua: mansikkajuusto, suklaabrownie, korvapuusti)

- autentic döner from Finland (kolme makua: muikku, kana ja nauta-karitsa)

- notkea vuusto (juokseva vegaanijuusto esim. kastikkeeseen tai pizzaan)

- pizzamuffinsi (nimi kertoo kaiken,suolainen versio)

- miitles-valmisruoka (lihaton ja kalaton valmisruoka)

- säilykevalmisruoka ja jälkiruokasäilyke

- viljaton piirakkapohja (perunakuitujauheesta tehty)

- taikinapatukka (kolme makua: kaura,kardemumma ja pipari)

- röstivohveli (perunaraasteesta tehty vohveli)

Kommentit (2006)

Vierailija
641/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmää luottaisi tossa Emiliassa mihinkään. On todella kieron oloinen

Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Se lenkille lähtö täydet meikit naamalla järkyttävä instababyn opeteltu huulien mutristaminen näyttäytyi keskisormen nostamiselta. Erittäin outo tapaus, ajattelin aikaisemmin, että on ujo, mutta noi muka vähättelevät jutut itsestään kertoo jotain muuta. Kun enhän mä ole kokki enkä yhtään mikään, blaablaablaa. 

Heti aluksi kertoi kopioineensa koko konseptin ulkomailta. Sen olisi jo pitänyt riittää diskaamiseen.

Vierailija
642/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo Emilian hiukset omat vai peruukki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Se lenkille lähtö täydet meikit naamalla järkyttävä instababyn opeteltu huulien mutristaminen näyttäytyi keskisormen nostamiselta. Erittäin outo tapaus, ajattelin aikaisemmin, että on ujo, mutta noi muka vähättelevät jutut itsestään kertoo jotain muuta. Kun enhän mä ole kokki enkä yhtään mikään, blaablaablaa. 

Heti aluksi kertoi kopioineensa koko konseptin ulkomailta. Sen olisi jo pitänyt riittää diskaamiseen.

En tuu ostamaan yhtään pizzamuffinia. Ärsyttää ylimielinen asenne Tiktokissa.

Vierailija
644/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en mä kuunnellu yhtään" sanoi hän keskustelustaan Erika (Bakerikan) kanssa.

Vierailija
645/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en mä kuunnellu yhtään

Erika oli ihana ja aito, ei ollut tuolla itseään ja hiuksiaan esittelemässä. 

Vierailija
646/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noista Borgin jälkeläisistä ikinä pääse, Joka saamarin ohjelmassa tämä Sointu tisseineen sössöttämässä.

Ihme kun Kari Kanalaa ei nähty lausumassa mielipidettään, tyyliin "joskus tarvitaan ripaus suolaa, jotta lopputulos on makeaa.." tjms. 

Vierailija
647/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten ulinaa! Pizzamuffini tulee myymään enemmän kuin mikään muista!

Vierailija
648/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua lukematta, ja ohjelmaa vähän näkeneenä v**tuttaa että lähes kaikki tuotteet on jotai vegaani vägääni allergisille kohdennettua. Tarjotkaa nyt jumalauta jotai normaali syöjille tähdättyä ruokaa!

Vierailija
649/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukula on seksikäs!

Seksikäs-Sukulaa.

Vierailija
650/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä kateellisuudesta narisevia typeryksiä.

Emilia nyt on leuhka lapsellinen jota ilmeisesti ei ole koskaan tekemisistään moitittu,eikä rehellistä palautetta opetettu ottamaan vastaan.Eli onkohan hiukan ns lellitty penska jonka tekemiset on aina kultaa ja kaikkein parasta.

Vierailija
651/2006 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukula on seksikäs!

Ja pirtelöpoika myös.

Vierailija
652/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia kihartaa hiuksensa ennen kuin menee tuomariston eteen ;)). Varsin erikoinen mimmi on kyllä. Oppisi ensin ottamaan palautteet vastaan , mutta ei vaan halua. Mitään ei kuuntelee ja sitten loukkaantuu jos häntä neuvotaan. 

Vierailija
653/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua lukematta, ja ohjelmaa vähän näkeneenä v**tuttaa että lähes kaikki tuotteet on jotai vegaani vägääni allergisille kohdennettua. Tarjotkaa nyt jumalauta jotai normaali syöjille tähdättyä ruokaa!

Yksi kuudesta on "allergisille kohdennettu" eikä sekään vegaaninen. Ruisnäkkäri saattaa olla vegaaninen, mutta ei sitä ole taidettu mitenkään mainita. Että niin erikoisia tuotteita.. 

Vierailija
654/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia kihartaa hiuksensa ennen kuin menee tuomariston eteen ;)). Varsin erikoinen mimmi on kyllä. Oppisi ensin ottamaan palautteet vastaan , mutta ei vaan halua. Mitään ei kuuntelee ja sitten loukkaantuu jos häntä neuvotaan. 

Aika paljon tuntuu saavan anteeksi.

Vierailija
655/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää toivon kans et Silpa voittaa. Tuote kiinnostava ja uudenlainen. Ja onhan toi kilpailijanakin sellainen joka klaaraa homman. Tuorenäkkäri ois muuten vahva mut en vaan tiedä että miten tuore ja näkkäri voidaan yhdistää, mitä se oikeen on? Niin, no sehän on se innovaatio.

Mistä Silpan piirakoiden pohja on tehty? Viljaton viljaton joo, mutta siis mitä, ei ole mulle vieläkään selvinnyt.

Perunakuitujauheesta tehty se pohja. Ekassa jaksossa kerrottiin.

Eikös siinä kananmunaa ole myös, koska kuluttajatutkimuksessa jotkut ainakin valitti, että maistuu lähinnä munakkaalta.

Vierailija
656/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää toivon kans et Silpa voittaa. Tuote kiinnostava ja uudenlainen. Ja onhan toi kilpailijanakin sellainen joka klaaraa homman. Tuorenäkkäri ois muuten vahva mut en vaan tiedä että miten tuore ja näkkäri voidaan yhdistää, mitä se oikeen on? Niin, no sehän on se innovaatio.

Mistä Silpan piirakoiden pohja on tehty? Viljaton viljaton joo, mutta siis mitä, ei ole mulle vieläkään selvinnyt.

Eikös siinä kananmunaa ole myös, koska kuluttajatutkimuksessa jotkut ainakin valitti, että maistuu lähinnä munakkaalta.

Ainakin siinä pohjassa on myös juustoa.

Vierailija
657/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tätä olen minäkin ihmetellyt. Erityisen hämmentävä kausi, kun tuotteista jätetään kertomatta aika hemmetin oleellisia asioita.

Sitähän se Kurttila tivasi, että pohja pitää kertoa. Muut suu pyöreenä, että mitä? Onneksi Jukka asiaan uskalsi puuttua eikä lumoutunut Silpasta liikaa.

Mutta Silpa osasi ottaa palautteen hyvin vastaan. Antoi ymmärtää, että piti esiin noussutta huomiota tärkeänä ja aikoi korjata asian.

Vierailija
658/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo Silpa ottaa palautteet hyvin vastaan , mutta nuori neiti ei ota. Jotain se Kurttila sanoi hänelle ja siitäkin kiukutteli. Taisi olla jotain niistä dippikastikkeista mitä oli kirjoittanut siihen pakkaukseen. Sillä ei kumminkaan osannut selittää mitä ne on. 

Vierailija
659/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että Silpa vielä tulee tuomaan tämän esille, kun näyttänyt aina ottavan saamastansa palutteesta vaarin.

Vierailija
660/2006 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että Silpa vielä tulee tuomaan tämän esille, kun näyttänyt aina ottavan saamastansa palautteesta vaarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi