Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveydessä ehdotettiin kolmikantaneuvottelun järjestämistä, kun tuli puhetta työhön liittyvistä ongelmista. Onko joku saanut siitä apua?

Vierailija
21.11.2024 |

Olen määräaikainen työntekijä ja epäilen, että neuvottelu johtaa vain siihen, ettei sopimusta jatketa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisista kommenteista olisi iso apu. Työhön liittyviä ongelmia on mahdotonta yksin korjata. Työterveydestä ehdotettiin myös sairaslomaa, mutta sillekin jääminen mietityttää työsuhteen määräaikaisuuden vuoksi.

Jos määräaikaisessa työsuhteessa olet tuossa tilanteessa, niin sopimuksesi ei taatusti tule jatkumaan. Kyllä työnantaja jonkin päivänvalon kestävän syyn keksii, sairautta tmv kun ei voi käyttää.

Mikä syy heidän tarvitsisi keksiä? Eivät vain tarjoa jatkoa.

Vierailija
22/23 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin määräaikaista työntekijää katsellaan, jos tulee heti ongelmia (vaikka olisivatkin aiheellisia). Mun mies (ollut talossa jo vuosia) sai apua kolmikannasta, koska työkuormaa oli liikaa. Kyseessä iso yritys ja esihenkilöt kartoittivat muiden yksiköiden vastaavaa työtä tekevien työkuormaa ja huomattiin, että epäkohta oli olemassa.

Ei näinkään saa ajatella, että ei kannata yrittää. Minua katseltiin lopulta kymmenen vuotta ennen kuin itse vaihdoin työpaikkaa, vaikka jo ensimmäisen puolen vuoden kohdalla tuli henkinen romahdus, ja olin ensin kuukauden sairauslomalla ja sitten kuukausia 50% työajalla. 

Tuliko asioihin parannuksia romahduksen jälkeen?

Sen jälkeen sain tehdä nelipäivästä työviikkoa ja käytännössä aina v

Onpa ollut ihana työpaikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelussa asiaton kohtelu työpaikalla ainakin dokumentoitaisiin. Se ei taida silti pätkätyöläistä auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan