En ole varma olenko vielä huomennakaan työkuntoinen
Koronasta tässä koitan toipua. Olen edelleen melkoisen limainen, väsyttää, paleltaa, yskittää ja aivastuttaa vielä jonkun verran. Kuumetta ei ole ollut koko aikana, parina iltana vähän lämpöilyä. Hengästyn helposti ja varmasti osansa tekee astma.
Kommentit (17)
Mikä hiton korona Tavallista flunssaa luullaan koronaksi nykyään. Jos vähän yskittää niin seon muka korona. Ihmiset on ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton korona Tavallista flunssaa luullaan koronaksi nykyään. Jos vähän yskittää niin seon muka korona. Ihmiset on ihan sekaisin.
No tein kuule ihan testin ja näytti positiivista. Ei ole mistään vähäisestä yskimisestä kyse. Mene pois pahanilmanlintu.
ap
Älä mene vielä töihin, saattaa vaan enemmän ottaa takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko sä va jakki, että ap ihan päästään keksi, että hänellä on korona? Kaupoissa myydään edelleen testejä. On olemassa testejä myös influenssaa varten. Onko sellaisenkin tekijä sekaisin?
Mitä!??!? Siis flunssan takia pois töistä!!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Ihminen kertoo, että hänellä on mm. hengitysvaikeuksia ja sun mielestä pitäisi vain mennä töihin?!? Kai sä tajuat, että astmaatikkoon flunssa vaikuttaa eri tavalla?!?
Jos ap ei olisi maininnut koronaa, niin olisiko tuo vajaaälyinen pelle silti riehumassa tässä ketjussa.
Vajakkikoronankieltäjäpelle proxyn kautta laittelee itselleen yläpeukkuja ja alapeukuttaa muita. :D
Voi jumalau ta suoraan sanottuna. Kyse ei ole mistään pikkuflunssasta. Mulla on oikeasti huono olo. Hengästyn helposti joten miten hitossa mä voisin tehdä fyysisesti raskasta työtä?! Mulla on normaalistikin rytmihäiriöitä aina välillä ja nyt niitä on ollut normaalia enemmän. Välillä myös pyörryttää.
Haistakaa paska kaikki te jotka luulette, että kyse jostakin pikkuflunssasta! Taudin alkuvaiheessa mä sinnittelin töissä, mutta oli pakko jäädä pois!
ap
Onpa kusipäistä porukkaa taas liikkeellä. Suorastaan mielenvikainen tuo joku ilkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kusipäistä porukkaa taas liikkeellä. Suorastaan mielenvikainen tuo joku ilkkuja.
Vai olisko se vika sun päässä?
Ei ole vaan vika on sussa joka häiriköit tätä ketjua.
No mikäs siinä. Parempi sairastaa kunnolla pois kun mennä puolik7ntoisena töihin!
Vierailija kirjoitti:
Minut on pomo laittanut kaksi kertaa kotiin ja koronatestiin kun menin flunssaisena töihin. Ei ollut koronaa, en ole ottanut rokotuksia. Viikon saikkua antoivat. Lähes kaikki muut ovat poteneetkin koronan. Ohje konsernissa on että pienistäkin oireista pitää mennä testiin. Niiden omat työntekijät saa olla viisi päivää saikulla omalla ilmoituksella, meiltä vuokraorjilta vaaditaan lääkärintodistus.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan flunssan takia on jääty pois töistä. Oletko oikeasti tyhmä, vai esitätkö vain?
Palstalla taitaa pyöriä joku vakuutuslääkäri, joka on sitä mieltä, että jokainen, jolla on vielä luut jäljellä, on työkykyinen.
Sanoo tuo yksi sekopää mitä tahansa niin ap ei kuulosta työkuntoiselta.
t:sairaanhoitaja
Olen jo yhdet päikkärit nukkunut ja tekisi taas mieli mennä nukkumaan. Eilen oli jo vähän parempi olo, mutta nyt tuntuu tulleen takapakkia.
ap