Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että nyt keski-iässä seurustelun säännöt ovat vaikeampia kuin nuorena. Missä vaiheessa sänkyyn? Milloin tapailu muuttuu

Vierailija
20.11.2024 |

Seurusteluksi?

Teininä vaan pussailtii ja sitten alettiin oleen eli seukkaa. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii on tuhmeliini

Vierailija
2/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on minusta raja jolloin tapailu muuttuu parisuhteeksi. 

Seksiä voi olla jo eka treffillä jos molemmilla tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kuvittelet. Aika samanlaista seurustelun aloittaminen oli 15- kuin 50-vuotiaanakin.

Vierailija
4/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat näköjään voi kokea niin monella tavalla. Jotenkin kaikki oli helpomaa nyt 40+, teininä taas mikään ei toiminut. 

Vierailija
5/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi on minusta raja jolloin tapailu muuttuu parisuhteeksi. 

Seksiä voi olla jo eka treffillä jos molemmilla tekee mieli.

Sun mielipide nyt ei varmaan muiden suhteita määritä. Kuukausi on muutenkin todella lyhyt aika ja aika paljon riippuu siitäkin, kuinka monta kertaa ehtii nähdä. 

Seksiä tietenkin voi olla just silloin kun molemmat haluaa, mutta miehenä en lähtisi ehdottelemaan ekoilla tai toisilla treffeillä. 

Vierailija
6/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kuvittelet. Aika samanlaista seurustelun aloittaminen oli 15- kuin 50-vuotiaanakin.

Ei minusta. En voi kuvitella että suutelisimme intohimoisesti baarissa (aikuisten vaste diskolle) ja sitten seuraavana päivänä kailottaisin kaikille että "mulla on uus poikakaveri,i love you Jussi!" 

Ei ap

Vierailija
7/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jo toisen tapaamisen jälkeen ja viimeistään siinä vaiheessa kun on rakasteltu oletan,että mies on nyt miesystäväni eikä mikään kaveri. En halua enkä  jaksa pelata pelejä.

Vierailija
8/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. En voi kuvitella että suutelisimme intohimoisesti baarissa (aikuisten vaste diskolle) ja sitten seuraavana päivänä kailottaisin kaikille että "mulla on uus poikakaveri,i love you Jussi!" 

Ei ap

En olisi voinut kuvitella mitään noin tyhmää 15-vuotiaanakaan.

Vierailija
9/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Ihmiset on aika erilasia. Kaikki eivät kailoittaneet teini-iässäkään. Kuinkas pitkään nämä Jussit sitten olivat kuvioissa? Helposti alkoi ja nopeasit päättyi?

Vierailija
10/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jo toisen tapaamisen jälkeen ja viimeistään siinä vaiheessa kun on rakasteltu oletan,että mies on nyt miesystäväni eikä mikään kaveri. En halua enkä  jaksa pelata pelejä.

Ihan vapaasti, kunhan et oleta miehen jakavan näkemystäsi.

Vierailija
11/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotku kutsuu sitä tutustumiseksi, toiset peliksi. Jos nyt ajattelee, että tapailu alkaa esim. nettitrefreillä, niin en todellakaan olisi kenenkään miesystävä parin kahvikupin jälkeen. 

Vierailija
12/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat näköjään voi kokea niin monella tavalla. Jotenkin kaikki oli helpomaa nyt 40+, teininä taas mikään ei toiminut. 

Näinpä. Nuorempana oli ihan kauheasti ajatuksia siitä millainen tulisi olla ja kaartelua siitä mitä voi sanoa, ettei lähetä vääriä signaaleja. Nyt vanhempana ei ole intoa enää mihinkään turhiin peleihin ja pohdintoihin, sitä vaan on oma itsensä ja puhuu suoraa kuin aikuinen aikuiselle.

Vierailija
13/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä seksiä eka tapaamisella! Miehen kiinnostus & arvostus nimittäin loppuu siihen, ja nainen kelpaa korkeintaan panokaveriksi. OIkeasti kiinnostunut mies jaksaa odottaa.

Vierailija
14/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn sitten kun molemmat sitä haluaa. Tapailu muuttuu seurusteluksi sitten kun niin sovitaan.

Jos pystyisi puhumaan kumppanin kanssa, nämä olisi helppoja juttuja sopia. Sääli että se ei käy.

Vierailija
15/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän aloittajaa. On melkein viisikymppisenä noloa kysyä mieheltä että "no,olemmeko me nyt yhdessä? Olen rakastunut,entä sinä?" pahimmillaan mies kiusaantuu ja lähtee karkuun. Pitää vaan koettaa lukea rivien välistä ja miettiä mustasukkaisena,paneeko mies muitakin. Meneekö se toisen naisen luo nukuttuaan yön vieressäni?

Vierailija
16/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä seksiä eka tapaamisella! Miehen kiinnostus & arvostus nimittäin loppuu siihen, ja nainen kelpaa korkeintaan panokaveriksi. OIkeasti kiinnostunut mies jaksaa odottaa.

Jos mies on oikeasti kiinnostunut muustakin kuin seksistä niin ei häneen vaikuta se onko seksiä heti vai ei. Tietenkin jos mies on vain seksin perään niin sitten hän häipyy mutta niinhän hän häipysi muutenkin.

Vierailija
17/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"OIkeasti kiinnostunut mies jaksaa odottaa."

Varmaan jaksaa mutta miksi pitäisi odottaa jos kummankin tekee mieli?

Aika moni tuntemani nainen on naimisissa tai suhteessa miehen kanssa jonka kanssa on menty heti sänkyyn. Eikä ole mitenkään vaikuttanut noihin suhteisiin. 

Vierailija
18/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä tietenkin voi olla just silloin kun molemmat haluaa, mutta miehenä en lähtisi ehdottelemaan ekoilla tai toisilla treffeillä. "

Juuri näin. Ihan alussa aloite seksiin on naisella mutta myöhemmin sitten voi mennä miten päin vain.

Kun oma naiseni ehdotti seksiä sekä ensimmäisellä että toisillä treffeilla niin totesin että eiköhän se ole se mitä hän haluaa joten jatkossa voi itsekin ehdottaa. 

Vierailija
19/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän aloittajaa. On melkein viisikymppisenä noloa kysyä mieheltä että "no,olemmeko me nyt yhdessä? Olen rakastunut,entä sinä?" pahimmillaan mies kiusaantuu ja lähtee karkuun. Pitää vaan koettaa lukea rivien välistä ja miettiä mustasukkaisena,paneeko mies muitakin. Meneekö se toisen naisen luo nukuttuaan yön vieressäni?

Eikö nuo vastaavat kyselyt sitten olleet noloja teininä? Kysyn aidosti, koska itse olen päässyt seurustelemaan vasta aikamiehenä. Minusta on jotenkin ihan kivaa se, että antaa toisenkin rauhassa mätystellä omia tunteitaan, eikä vaadi mitään rakkaudentunnustuksia tai uskollisuuslupauksia. Kyllähän sen sitten huomaa, kun ollaan jatkuvasti yhdessä, että tässä taitaa olla aineksia ihan parisuhteeseen asti. Siinä vaiheessa asian voi sitten ihan seikkaperäisesti sopiakin.

Vierailija
20/26 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen tuollaisia miettii? Siis kehittää mustasukkaisuutta tyhjästä ja miettii, paneeko mies muitakin. En ainakaan itse ole koskaan miettinyt tuollaisia. Ja toisaalta en ymmärrä, mitä noloa on puhua toisen kanssa siitä, miten toinen suhteen kokee, tai kertoa omista tunteistaan  - mikäli toinen kiusaantuu ja lähtee karkuun, niin luulisi että just melkein viisikymppisellä olisi resilienssiä sen sietämiseen paremmin kuin nuorilla. Mitä siinä siis pahimmillaan tapahtuu? Käy ilmi, että toisella on ihan eri fiilikset ja suhde päättyy - no, millä lailla tämä on kamalampi skenaario kuin se, että on itse ties kuinka kauan toiveikas ja epätietoinen ja suhteessa ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta läheskään yhtä paljon?

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä