Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka se turhaa onkin.
I know dat feeling...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ukko mukana reissussa?🤭
Pitkästä aikaa, terve! Muutama tunti ja minuutti on vierinyt ja siellä on taas retkeilty urakalla. Toistenkin puolesta! Onko nyt kapsäkissäsi varusteiden esittelyä sekä kuvitteellisia "reissukertomuksia" ovatkin olleet hieman tauolla. 😗 Oikeasti... hanki jo elämä. Onko sulla mitään muuta kuin tämä palsta?
En kyllä ymmärrä sanaakaan tästä. Oletko suomalainen?
Mitä sillä on väliä? Älä huoli. Ei täällä suurin osa sinunkaan 🤭 viestejä ymmärrä. Mutta onneksi on joku joka ymmärtää.
Miten tämä esittämäsi kysymys muuten liittyy kommentiin. Saatan olla suomalainen, saatan olla.. että en ole suomalainen. Mutta saatanpa ollakin. Aika varmasti olen. En taitaisi jotain kansalaisuutta ilman olla maan vakioasukas. Saatan olla vihreämies, kaksoiskansalainen, saatan olla nomadi, reissumies, reissupirjo, saatan olla sokean taluttaja, saatan olla mitä tahansa. 🤭🤔
Henna, tietäisitpä kuinka yksinäinen olen kulissien takana ilman sinua.
Miehelle, jonka toinen nimi on Tapio, haleja ja pusuja. Istuttiin vierekkäin lounaalla. Kivaa viikonloppua naiselta, jonka toinen nimi on Johanna.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluhaluinen ja -kykyinen nainen olisikin jotakin ihmeellistä ja ällistyttävää. Mut varmaan harvinainen poikkeama olettavassa sukupuolessa.
Siihen kykyyn vaaditaan sitä halua, halu kyetä tai oppia on ehdoton edellytys kunnolliselle etenemiselle.
Joillakin lapsillakin on erityinen kiinnostus ja halu oppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä.ovat trollit? 😳
Ketjussa.Älä huoli....
On ollut liian hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä.ovat trollit? 😳
Ketjussa.Älä huoli....
On ollut liian hiljaista.
Kokoajan ne äänessä.
Huh mikä päivä. Tännekään kerennyt kurkkaamaan ennen tätä. Tietysti ihanallE terveiset, koska miksei. Jatkan kiirehtimistä. T. Yksi busy beaver (ei kuitenkaan se (I)-juttu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ukko mukana reissussa?🤭
Pitkästä aikaa, terve! Muutama tunti ja minuutti on vierinyt ja siellä on taas retkeilty urakalla. Toistenkin puolesta! Onko nyt kapsäkissäsi varusteiden esittelyä sekä kuvitteellisia "reissukertomuksia" ovatkin olleet hieman tauolla. 😗 Oikeasti... hanki jo elämä. Onko sulla mitään muuta kuin tämä palsta?
En kyllä ymmärrä sanaakaan tästä. Oletko suomalainen?
Mitä sillä on väliä? Älä huoli. Ei täällä suurin osa sinunkaan 🤭 viestejä ymmärrä. Mutta onneksi on joku joka ymmärtää.
Miten tämä esittämäsi kysymys muuten liittyy kommentiin. Saatan olla suomalainen, saatan olla.. että en ole suomalainen. Mutta saatanpa ollakin. Aika varmasti olen. En taitaisi jotain kansalais
Ok. Itse tarkoitin viestillä ihan oikeaa reissua. En trippiä. Trippaile ihan rauhassa.
Jaa täällä taas kaipaillaan, kaivanpa korttipakan ja alan viihdyttämään itseäni. Peli seuraa kaipaan mä.
Vierailija kirjoitti:
Voin pahoin. Kaikki luovuus on kuollut.
Kohtalotoveri. Olen kärsinyt tuosta jo lähes vuoden. Tämä on kiduttamista todellakin!
Vattu ku luulet et pyöritän jotain mieshaaremia vaikka ootan vaan ja ainoastaan kuulevani susta.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse tarkoitin viestillä ihan oikeaa reissua. En trippiä. Trippaile ihan rauhassa.
Voin pahoin. Kaikki luovuus on kuollut.
Ok. Itse myös tarkoitin viestillä ihan oikeaa reissua. En trippiä. Trippaile siellä siis ihan rauhassa.
tosiaan niin, että ellen laihduta on turha edes haaveilla miehestä, joak olisi edes hitusen seksuaalisesti puoleensavetävä? Tehokkaasti aiheutettu syömishäiriö. Ehkä lopetan syömisen täysin niin ei tarvitse enää huolehtia ruokavalioni terveellisyydestä.
Jätä tuo ehkä pois. Kaunista ja hyvää tarvitsemme jokainen, toivottavasti sinulle toteutuu.