Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä seuraavaksi paljastuu. -10-
Mikä toi kymppi on?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata joka tietää onko pannukakku hyvää pakastuksen jälkeenkin? Alapeukkua on vaikeahkoa tulkita, pahoittelen tätä asiaa.
Ei kiinnosta. Paistoin lettuja eilen ja ne on syöty
Vierailija kirjoitti:
Pysynkö vastaamaan mahdollisiin odotuksiisi?
No pysytkö?
Oisit just sopivan painoinen mun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata joka tietää onko pannukakku hyvää pakastuksen jälkeenkin? Alapeukkua on vaikeahkoa tulkita, pahoittelen tätä asiaa.
kvg
No en luota siihen. En vastaa teillekään enään ikinä yhtikäs mihinkään. Tyhjän saa pyytämättäkin. Tukekaa toistenne ahdistuksia rauhassa, lähden meneen.
Luulisi, että sen voi pakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten pakastaneet pannukakkua? Pellillinen on aika paljon joten mietin miltäköhän se maistuisi pakastuksen jälkeen? Ei kyllä hotsita.
Aloita tästä oma keskustelu muualla. Luulen että kaipaajat keskittyvät muihin asioihin.
Ehkä hän kaipaa pakastaja-elviä?
En ymmärrä miten koskaan kuvittelit olevasi mun tasoa. Valoja nyt päälle. - mieheltä naiselle -
"Jos elämä potkii päähän, leivo pannukakku." Sitten syö se. Tai pakasta. Et unohda silti rakasta. Vaikkei se rakasta.
Vierailija kirjoitti:
"Jos elämä potkii päähän, leivo pannukakku." Sitten syö se. Tai pakasta. Et unohda silti rakasta. Vaikkei se rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi nyt kun housut kiristävät vatsan kohdalta. Täytyy sulatella tätä ruokakirousta ensiksi.
Kaipaan kahdenkeskisiä tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten koskaan kuvittelit olevasi mun tasoa. Valoja nyt päälle. - mieheltä naiselle -
Laitapa sinä käytöstapasi kuntoon.
-mieheltä pikkupojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi nyt kun housut kiristävät vatsan kohdalta. Täytyy sulatella tätä ruokakirousta ensiksi.
Housuja et tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Paistoin lettuja eilen ja ne on syöty
Tein vähän liian ison pannarinkin vielä ja siitä tuli muutenkin aika massiivinen mutta syön sitä nyt seuraavat päivät. Kiitos sulle.
Ketään ketjussa ei kiinnosta sinun, paljastukset tai hiivaiset pannarit ryyditettynä bentzoilla.
Minua vähän kiinnostaa. Puhu siis vain omasta puolestasi. T. Eri
Kaipaan myös kahdenkeskistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kaipaa pakastaja-elviä?
Oon ittekin vähän sellainen pakastaja-multitaskaaja mutta ehkä hivenen neuroottisempaa sorttia. Muuten semi rento.
Vierailija kirjoitti:
Ne annetaan kahdenkesken.
Säätäjät säätää