Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
5741/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua turhauttaa vai aavistanko oikein?

Ainahan hitusen turhauttaa, jos kohdellaan kuin pelsepuubia ja minulla ei ole harmainta aavistusta millä perusteella.

Oletko varatun kanssa? Käyttää vaan seksuaalisesti aikansa hyväksi. Sulle ei jää mitään. Vaihda vapaaseen ohmiseen, niin et tule kiusatuksi. 

Jäähän sille hyvä seksi. Huonoa tuskin kukaan meinaan jaksais kovin pitkään panna. Eikä se välttämättä edea halua enempää, joten kukaan ei käytä hyväkseen saati kiusaa yhtään ketään. 

Vierailija
5742/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan hitusen turhauttaa, jos kohdellaan kuin pelsepuubia ja minulla ei ole harmainta aavistusta millä perusteella.

Oletko varatun kanssa? Käyttää vaan seksuaalisesti aikansa hyväksi. Sulle ei jää mitään. Vaihda vapaaseen ohmiseen, niin et tule kiusatuksi. 

Jäähän sille hyvä seksi. Huonoa tuskin kukaan meinaan jaksais kovin pitkään panna. Eikä se välttämättä edea halua enempää, joten kukaan ei käytä hyväkseen saati kiusaa yhtään ketään. 

Kiitos nyt vain puolestani vastaamisesta, muttei olekyse varatun deittailusta tai seksiuhteesta. Korkeintaan juoruilijoiden mielestä, mutta totuudenperäisyyttä kyseisissä väitteissä ei ole häivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olet arkisin, kun et tee töitä? Rento, äreä, kireä, leppoisa, leikkisä...?

Laiska. Nukun koko päivän enkä poistu kotoa ollenkaan.

Njäh. Minä en juurikaan poistu kotoa ellei ole sovittua menoa. Sen verran paskaa on viime vuosian ollut tarjolla kodin ulkopuolella ja samaa jurnutusta, joten ei ole liiemmin kiinnostellut kodin ulkopuolinen elämä. Positiivisia poikkeuksia on tietenkin myös ollut matkan varrella. sivusta

Ok, ööö, kiitti tiedosta? Mulla tähän ei liity yhtään mitään negoja ketään kohtaan, en vain jaksa tehdä mitään tai mennä minnekään, jos ei ole kerran pakko.

Vierailija
5744/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näistä elämänkokemuksista olisi seurauksena henkinen polku ja ties mitkä hihhulitoimet, niin olipa turhuuteen hukattua aikaa. Paska polku.

Vierailija
5745/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä seksi ei pitkään lohduta. Hetken hurma ja seksiä saa niin helposti joka paikasta. Jo maksamallakin.

Vierailija
5746/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin aavistettu.

Vierailija
5747/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä seksi ei pitkään lohduta. Hetken hurma ja seksiä saa niin helposti joka paikasta. Jo maksamallakin.

Ei seksiäkään saa helposti, jos haluaa seksin olevan rakkaudellista ja nautinnollista. Pelkkä tunteeton jyystäminen harvemmin on kumpaakaan. 

Vierailija
5748/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta mahdollista minun tehdä aistihavaintoja viikonloppuna?

Olisi kulttuuria sinun kotikulmilla, tule mukaan.

Minä päivänä?

Tänään ja huomenna 

Vierailija
5749/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-miehestä taas haaveilen ja paikat kosteana.. Enkö sua omakseni milloinkaan saa? :(

Pallo on sulla. Haluan sut myös ihana N.

Vierailija
5750/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta, sitä paitsi naisena ei hyvää seksiä kyllä kovin helposti löydä. Eli jos hyvän panon kohtaa niin se kantsii pitää, vaikka ei muussa mielessä kiinnostaiskaan. Vaihtaa sitten, kun löytyy joku muiltakin osin sopiva.

Turhaan siis murehdit tuntemattomien kuvioista taaskaan!

Vierailija
5751/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas oli lehdessä, että tippuria on liikkeellä runsaasti. On totta, että nuoriakin naisia saa nykyään helposti, vaikka olen varattu, jo varsin iäkäs mies, jolla on lapsia. Naisilla ei ole moraalia enää, ovat tyhmiä ja huolimattomia. Ja kantavat sukupuolitauteja. Suostuvat siihen, että hetken käytetään hyväksi. Miehet vievät rahansa vaimolle, lapsille, koteihinsa, matkoihinsa, taloihinsa ja muuhun luksukseen. Lopulta nainen vaan jää yksin, hedelmällinen ikäkin menee menojaan ja sitten ruikutetaan miesten perään, vaikka otse ovat antautuneet tämmöiseen. 

Miehet vievät rahansa vaimolle, lapsille, koteihinsa, matkoihinsa, taloihinsa ja muuhun luksukseen. 

Näiden lisäksi miehet vievät sukupuolitaudit kotiinsa. Tulee ero ja mies itkee lopun yksinäistä elämäänsä sitä tyhmyyttään, kun antautui yllä olevaan kuvioon. Niin makaa kuin petaa ;

Ootko kattonu Uuno Turhapuroja?

Vierailija
5752/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas oli lehdessä, että tippuria on liikkeellä runsaasti. On totta, että nuoriakin naisia saa nykyään helposti, vaikka olen varattu, jo varsin iäkäs mies, jolla on lapsia. Naisilla ei ole moraalia enää, ovat tyhmiä ja huolimattomia. Ja kantavat sukupuolitauteja. Suostuvat siihen, että hetken käytetään hyväksi. Miehet vievät rahansa vaimolle, lapsille, koteihinsa, matkoihinsa, taloihinsa ja muuhun luksukseen. Lopulta nainen vaan jää yksin, hedelmällinen ikäkin menee menojaan ja sitten ruikutetaan miesten perään, vaikka otse ovat antautuneet tämmöiseen. 

Ei kai niin tyhmää miestä olekkaan että rakkautta ja seksiä pursuavasta liitosta lähtisi loikkimaan.

Kyllä moni loikkii, mutta palaa aina vaimon ja lastensa luo. Sitten nämä mielestään käytetyt naiset vinkuvat perään, vaikka itse ovat halunneet suhteeseen varatun kanssa. Jos varatun kanssa seurustelee, pitää hyväksyä se, että kyseessä on vain seksisuhde ja se päättyy. Puentä vaihtelua miehelle. 

Vierailija
5753/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa naisvihaa täällä taas. 

Vierailija
5754/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä panemaan on ainoa meriitti tässä 3 vuoden janalla, jonka oon saanut naiselta. Tosin, tuossa eräänä päivänä kuulin miten ovat ylpeitä minusta. Laitoin nousuhumalan piikkiin. 

Vierailija
5755/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niin tyhmää miestä olekkaan että rakkautta ja seksiä pursuavasta liitosta lähtisi loikkimaan.

Kyllä moni loikkii, mutta palaa aina vaimon ja lastensa luo. Sitten nämä mielestään käytetyt naiset vinkuvat perään, vaikka itse

Ei kukaan nainen vingu tuollaisen miehen perään, ei kukaan halua tuon vaimon paikalle. Noita tuollaisia äijiä käytetään vain seksiin, jos ne on siinä hyviä. Sivusta

Vierailija
5756/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni loikkii, mutta palaa aina vaimon ja lastensa luo. Sitten nämä mielestään käytetyt naiset vinkuvat perään, vaikka itse

Nyt en saa oikein kiinni ketä yrität maalata miestä vai kolmatta osapuolta, vaimossa ei ikinä mitään vikaa? Valitan jos hedelmällisyytesi on mennyt.

Vierailija
5757/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuommoisia naisia on mutta on myös toisenlaisia. Kyllähän nainen on moraaliton ja tyhmä, jos perheellisen kanssa vehtaa. Mitä hän siitä hyötyy? Harvs nainen haluaa vain seksisuhdetta. Muuta varatusta miehestä ei saa. Käyttävät vaan tarpeen tyydytykseen.

Vierailija
5758/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK jos avioliitossa on rakkautta, intohimoa, luottamusta yms. Niin on kyllä miehen vika

Vierailija
5759/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin aavistettu.

sivu Sama

Vierailija
5760/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuommoisia naisia on mutta on myös toisenlaisia. Kyllähän nainen on moraaliton ja tyhmä, jos perheellisen kanssa vehtaa. Mitä hän siitä hyötyy? Harvs nainen haluaa vain seksisuhdetta. Muuta varatusta miehestä ei saa. Käyttävät vaan tarpeen tyydytykseen.

Et taida tietää kovin paljon naisista tai elämästä.

1. Moraaliton ja tyhmä tuossa kuviossa on ainoastaan mies.

2. Erittäin moni nainen haluaa vain seksisuhteen.

3. Nainen hyötyy seksin ja hauskanpidon ilman mitään muita velvotteita. Kaikki pahat päivät jää sen miehen perheelle. Erittäin hyvä diili 👌

Ketju on lukittu.