Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Nauti nyt kun lapset ovat pieniä" .

Vierailija
21.02.2007 |

Moniko on oikeasti nauttinut elämästään kun lapset ovat pieniä? Onko se jotenkin parempaa aikaa kuin myöhemmin? Mua niin ahdistaa toi hokema, jota niin usein toivotetaan. Mä en kyllä valitettavasti osaa nauttia tästä tippaakaan, tuntuu tosi rankalta ja töihin pääsyä odottelen. Oisko se niin, että aika kultaa muistot.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppp

Miksi uppasit autioaivoisena noin vanhan ketjun?

Vierailija
22/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että pikkulapsiajasta nauttivat eniten ne, jotka tykkäsivät muutenkin olla paljon kotona jo ennen lapsen saamista. Menevämmälle ihmiselle muutos voi olla liian radikaali (ja siinä ei missään nimessä ole mitään pahaa). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että pikkulapsiajasta nauttivat eniten ne, jotka tykkäsivät muutenkin olla paljon kotona jo ennen lapsen saamista. Menevämmälle ihmiselle muutos voi olla liian radikaali (ja siinä ei missään nimessä ole mitään pahaa). 

Keskeisintä on, kuinka huonosti lapsi nukkuu ja onko puoliso tasapuolisesti osallistuva vanhempi.

Vierailija
24/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskeisintä on, kuinka huonosti lapsi nukkuu ja onko puoliso tasapuolisesti osallistuva vanhempi.

Sama onko ollut menevä vai ei. Öisin 20-30 kertaa heräävänä raatona se meneminen ei ole edes mahdollisuus.

Vierailija
25/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pikkulapsiaika oli parasta aikaa elämässä. Ja todellakin se lapsuus oli äkkiä ohi. Äkkiä ne lapset olikin jo teinejä omine menoineen ja sitten olimmekin taas kaksin ja aikuiset lapset maailmalla.

Vierailija
26/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nautin jokaisesta hetkestä!

Vierailija
27/28 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olihan se helppoa kun oli hyvä parisuhde, mies oli osallistuva hyvä isä ja lapset perusterveitä. Molemmat lapset oli rauhallisia ja ihan vauvasta leikkivät mielellään vaikka itsekseen. Kaiken lisäksi tyttö alkoi nukkua täydet yöt 3kk ja poika 8kk. 

Vierailija
28/28 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi