Miksi makaronilaatikon pitää olla niin kauan uunissa vaikka melkein kaikki siihen laitettavat aineet on jo kypsiä?
1 tunti uunissa lukee monessa ohjeessa, mitä järkeä? Itse tein juuri makaronilaatikon ja 20 minuuttia riitti.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että se munamaito imeytyy ja sitoutuu ja siitä tulee laatikkoa eikä makaronijauhelihamössöä
Munamaito ei kuulu makaronilaatikkoon. Siihen laitetaan lihalientä. Kokeile, tulee paljon parempaa ja halvempaa.
En ole laittanut munamaitoa makaronilaatikkoon sen jälkeen, kun vanhemmillani söin chilikastikkeella höystettyä kana/kasvisliemeen tehtyä makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan tomaattipassataa tai tomaattimurskaa " liemeksi". On itse keksimäni resepti, hyvää tulee :)
Tämäkään ei ole makaronilaatikko, vaan jauhelihapasta.
Ja munnamaidolla se on munamaitolaatikko. Sitä oli 70-l jouluna sukulaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että se munamaito imeytyy ja sitoutuu ja siitä tulee laatikkoa eikä makaronijauhelihamössöä
Munamaito ei kuulu makaronilaatikkoon. Siihen laitetaan lihalientä. Kokeile, tulee paljon parempaa ja halvempaa.
Munissa ja maidossa on aika paljon vähemmän suolaa ja lisäaineita.
Minä laitan kanssa makaronit aina raakana, pääsee paljon helpommalla.
Ei ole mikään pakko. Teenooea instant laatikko näin: ota pussista kourallinen Torino - makaroneja, eineslihapulla, kourallinen juustoraastetta ja ketsuppia Nämä laitat suuhun ja hörppäät vedenkeittimmestä kuumaa vettä. Pureskelet purskuttelet ja nielet. Helppoa ja mukavaa kuin asiointi R-kioskilla.
Me käytämme makaroonilaatikossa maitoallergian vuoksi nesteenä vettä, mutta oli neste mikä hyvänsä, ei sitä tarvitse paljoa laittaa. Noin 5 desiä riittää
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko. Teenooea instant laatikko näin: ota pussista kourallinen Torino - makaroneja, eineslihapulla, kourallinen juustoraastetta ja ketsuppia Nämä laitat suuhun ja hörppäät vedenkeittimmestä kuumaa vettä. Pureskelet purskuttelet ja nielet. Helppoa ja mukavaa kuin asiointi R-kioskilla.
Nopeaa ja mukavaa on onanointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee parempaa, kun ei esikeitä makaronia. Ei tuu niin muhjua.
Makaroonit ensin keitettävä ja huuhdeltava. Muuten tulee liivatteinen ja paksu.
Jos laittaa kypsää makaronia niin makaroni menee ihan mössöksi, kun maito imeytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeaa ja mukavaa on onanointi.
Sitä päästiin asian ytimeen.
Munamaidon, tai nimenomaan kananmunan, hyytyminen vaatii sen ajan. Jos teet jonkun muunlaisen pastavuoan niin vähempikin aika riittää.
Raakana makaronit ja uunissa noin 30min. Munamaito hyytyy ja hyvä tulee.
Mulla ei tarvitse olla uunissa ollenkaan.