Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko tuntemattoman sotilaan itsenäisyyspäivänä

Vierailija
19.11.2024 |

Minä katson aina mutta en jaksa ihan jatkuvasti koska se kestää tosi kauan. Olen aina yrittänyt löytää kohtaa jossa Edvin Laineen ääni kuuluu missä hän kuiskaa Rokkaa näyttelevälle Reino Tolvaselle mitä tulee sanoa. En ole tuota kohtaa löytänyt. Ehkä se on poistettu. Olen vain lukenut että Reino Tolvaselle piti niitä sanoja muistuttaa. Hän kun ei ollut ammattinäyttelijä. Mutta hyvä Rokka. Myös Eero Aho on mainio Rokka. Uudemmat  Tuntemattomat eivät pääse sille tasolle mitä alkuperäinen.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Laineen version mummini 90+ kanssa. Hän muistaa sodan. Hänen isänsä, 2 setäänsä ja veljensä kaatuivat 😢

Katson Laineen version mummini 90+ kanssa. Hän muistaa sodan. Hänen isänsä, 2 setäänsä ja veljensä kaatuivat 😢

Naiset menettivät sodissa poikiaan, isejään, veljiään, jne, mutta unohdettiin ne ketkä sotia kävivät ja sen jäljen näkyy vieläkin. 

Vierailija
62/62 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion massiivinen propaganda on saanut ihmiset uskomaan Suomen olevan edelleen itsenäinen. Päivä surkea on muistutus siitä, mitä meillä kerran oli ja mikä meiltä valheilla ja vääryydellä otettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi