Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keinoja on joilla hillitä hermoille käyvää näläntunnetta.

Vierailija
21.02.2007 |

Luultavasti minun tulee kärsiä nälkää laihtuakseni. Nykyisellä kalorimäärällä painoni ei laske ja joudun kärsimään nälkää. On vain niin kamalat näläntuntemukset, että ne sitten johtavat jonkinlaiseen ahmimiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä pysyy loitolla ja verensokeri tasaisena 2 - 3 aterialla päivässä, eikä ole napostelunhalua eikä makeanhimoa.

Vierailija
2/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä runsaasti, ja lisäksi ennen jokaista ateriaa syö omena ja juo lasi vettä; tämä lisää kylläisyyden tunnetta ja tulet syöneeksi vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla pitää nälän parhaiten loitolla hitaat hiilihydraatit. Puuro, ruiisleipä.

Ja tietty liha sulaa hitaasti mutta tavallaan itselläni se ei sillä lailla pidä sitä näläntunnetta poissa. Ainakin mulla näläntunne liittyy aika paljon siihen verensokerin tasaisuuteen.

Vierailija
4/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen, keksi itsellesi tekemistä. Kun näläntunne yllättää, lähde kävelylle, kirjastoon ym. Iltaisin mene aikaisin nukkumaan.

Vierailija
5/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro, ruisleipä.

Välipalaksi esim. porkkanaa, appelsiini

iltapalaksi sokeriton mehukeitto ja pakastemarjoja

Vältä: pullat, viinerit, kermaiset kastikkeet, ranskikset, leivitetyt ruuat, karkki, suklaa, vaalea leipä, isot annokset, leivälle ei makkaraa ja juustoa vaan kevytlevite ja vihannesta

Valitse: salaattia, hedelmiä, vihanneksia, ruista, vettä, sokerittomia ja rasvattomia juomia ja levitteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi