Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vika kun en jaksa enkä halua enää tiivistä seurustelua?

Vierailija
19.11.2024 |

Olen eronnut lasten isästä ja elän yksin/lasten kanssa. Olen treffaillut jo tovin mukavaa miestä, mutta minulle riittää että nähdään tyyliin kerran viikossa. Hän näkisi vaikka joka päivä. Kaipaan itsenäistä elämää. Hänen kanssa on aina mukava olla kun nähdään, mutta en vaan halua tämän enempää. Toiset sanoo että pitää nähdä uudessa suhteessa joka päivä, itse en halua sellaista suhdetta kenenkään kanssa. Onko minussa joku vika? Vai onko muita joille riittää tälläinen suhde.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako sitä sitten molemmat aina yhtä aikaa nähdä vai uhraudutaanko kumminkin puolin ja toisin että voinhan mä nyt?

Vierailija
42/55 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just hyvä. Itse olen eron jälkeen ollut sinkkuna kauan, koska en jaksaisi sitä, että joku roikkuisi hihassa koko ajan. Joillekin sopii tavata joka päivä, minulle ei. Ja miehet vaikuttaa haluavan tavata monta kertaa viikossa, joten parempi olla yksin. Koska sitten leimataan hankalaksi ja vaikka miksi, kun haluaa nähdä vain silloin tällöin.

Jännä juttu kun itselläni on kokemus, että miehet nimenomaan haluaisivat nähdä vain silloin tällöin. Ehkä olen niin sietämätön ettei minua useammin jaksaisi XD

Jokaisessa suhteessa jossa minä olen ollut, mies halusi tavata paljon harvemmin kuin minä. Eli ollaan samassa veneessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kyllä nykyään matalat libidot, kun korkeintaan kerran viikossa tai harvemmin halutaan nähdä suhteessa ollessa. Mutta eipä siinä mitään, jos kaksi samanlaista löytää toisensa, mutta harvassa taitavat olla.

Vierailija
44/55 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
45/55 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on kyllä nykyään matalat libidot, kun korkeintaan kerran viikossa tai harvemmin halutaan nähdä suhteessa ollessa. Mutta eipä siinä mitään, jos kaksi samanlaista löytää toisensa, mutta harvassa taitavat olla.

Miehet haluaa nähdä jatkuvasti, itse viihdyn paljon itsekseen/lasten tai ystävien seurassa. En jaksa mitään jatkuvaa sekstailuakaan :D

Vierailija
46/55 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole mahdollista järjestää elämää libidon mukaan. Esim. minun tekee kyllä seksiä mieli joka päivä, mutta elämässä on sen verran velvollisuuksia, että ei voi mennä pelkkien seksihalujen mukaan. Sellaista on aikuisten elämä.

Vierailija
47/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitäisikö lopettaa koko suhde. Minulla on tosi hektinen elämä, on vielä lapset harrastuksineen, pari työpaikkaa, omatkin harrasteet. Ajattelin että treffailu kiva lisä mutta toisella aikaa paljon enemmän. En jaksa.

Vierailija
48/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin näkeminen on ihan normaali ja hyvä rytmi parisuhteelle. Ei suhteen laatu siitä mitenkään parane, että näkee toista joka päivä. Itsenäinen ihminen ei tarvitse mitään "arjen jakamista", kun se arki rullaa hyvin itsekseenkin.

Vierailija
49/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi romanttista kumppania, joita tapaan viikoittain eri päivinä.

Vierailija
50/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus omanlaiseen suhteeseen. Sitten on niitä miehiä, jotka käy vieraissa. Ja elävät kevyessä suhteessa. 

Lapset vie paljon aikaa ja energiaa. 

Vierailija
51/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä minulle kerran viikossa tapaaminen. Olen juuri sitä tyyppiä joka olisi heti näkemässä vaikka joka päivä, silloin kun löydän miehen johon kunnolla tykästyn. Olen harmikseni tavannut lähinnä miehiä, joille juurikin tuo kerta viikkoon tai jopa harvemmin on jo tapailuvaiheessa riittävä. Joskus mietin miten ihanaa olisi jos löytyisi mies, joka tykästyisi minuun yhtä paljon kuin minä häneen ja olisi yhtä innoissaan tapaamassa.

Olen lapseton eikä pitkiä suhteita ole takana, en tiedä vaikuttaako tämä asiaan.

Toivottavasti et tässä tarkoita sanoa, että toisen kiinnostus olisi suoraan verrannollinen siihen, kuinka usein haluaa toista nähdä. Minä voin olla aivan hullaantunut toiseen, mutta en minä silti ketään halua nähdä koko ajan.

Vierailija
52/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullissa  se vika on.

Vierailija
53/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. Siihen pitää kyllä tottua, etteivät kaikki ole yhtä itsenäisiä.

Vierailija
54/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuo on yksi syy. Ahdistaisi, elää ihmisen kanssa, jolla se libido on korkeampi. 

Vierailija
55/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuo on yksi syy. Ahdistaisi, elää ihmisen kanssa, jolla se libido on korkeampi. 

Paljon ahdistavampaa se on elää sellaisen kanssa, jolla on paljon heikompi libido. :/