G: Millaiset " kauneusgeenit" sinulle on periytynyt?
Kun katsot äitiäsi, isoäitejäsi ja muita suvun naisia, millaista tulevaisuutta se enteilee itsellesi: lihotaanko teidän suvussa vanhemmiten herkästi, lössähtävätkö rinnat, tuleeko aikaisin ryppyjä, oheneeko tukka, onko suonikohjuja jne? Vai onko teidän suvussa ne hyvät geenit, että naiset säilyvät pitkään timmeinä ja sileinä? Juu, tiedän, että omilla elämäntavoilla on suuri vaikutus asiaan, mutta esim. kudostyyppi on kokonaan perinnöllinen juttu.
Kiitä tai hauku geenejäsi!
Kommentit (17)
Jos äitini puolen naissukuun tulen, niin todennäköisesti lihon runsaasti vanhempana; ja kun rintavaa sukua ollaan, tulee rintani olemaan sellaiset jotka nakataan olkapäille pesulla ollessa. :O
Hiukset varmaan pysyy vahvoina ja terveinä loppuun saakka mutta dementtia voi iskeä. Näkö menee mutta jo nyt toinen silmä niin " heikko" että rillit pitäis hommata..
Ihan hoikat mitat on sukumme naisilla ollut, mutta se rasva mikä kertyy, kertyy löllöksi juuri siihen pahimpaan paikkaan, eli navan seutuville.
Meillä suvussa kohdunlaskeumaa, joten minultakin kohtu jo poistettu " ennakkoon" peräsuolenlaskeumaleikkauksessa.
Ryppyjä äidille tuli tooosi myöhään, toivottavasti perin sen. Päärynävartaloa taas en olisi halunnut. :(
suonikohjuja, raskausarpia, riippurinnat ja aikaisin harmaantuva tukkalaatu. Äidin siskot ovat myös pahasti ylipainoisia, mutta toisaalta äiti liikunnallisena ihmisenä hoikassa ja aika timmissä kunnossa. Pahasti tai kovin aikaisin eivät ole ryppyyntyneet, ei äitinikään, vaikka ei ole ikänään ihoaan hoitanut millään. Ja aika hyvän kropan perusmallin olen jostakin perinyt, pitkät jalat, siro luusto, kaareva peppu jne... Kunhan en vaan pääsisi pahasti lihomaan. Nyt kun kolmekymppiä on lasissa, pitää varmaan alkaa liikkumaan enemmän.
, ryppyjäki tulee. Vartalosta en tiedä, kun isän ja äidin suvuissa on niin erilaista mallia.
Mä olen periny taas mun isän geenejä siinä, että syömistä pitää vahtia jos ei halua lihoa. Äiti voi syödä mitä vaan ja painoa 60kg, pituutta 180cm.
Vitis puoliksi---
äitini n. 70 v on lähes rypytön--- uskokaa pois!
Anopin 80 v iho on kuin rypistettyä silkkipaperia...
Mun äiti on kuollut jo 20 vuotta sitten ja hän oli hyvin sairas, niin paha arvioida sen puolesta.
Hiukset oli ohuehkot, omenalihavuutta (en tiiä johtuiko lääkkeistä)
suonikohjuja oli.
Isän puolelta naiset on suht rypyttömiä, mutta TODELLA ylipainoisia kaikki Vahvat hiukset ja rintavia kaikki.
Äidin puolelta naiset myös lihavia. En osaa muuta sanoa, kun en ole nähnyt heitäkään 15 vuoteen.
ei selluliittiä, hoikka vartalo, ryppyjä tulee jo nyt, suonikohjuja luvassa
[color=red] [size=5]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
hän on kaunis edelleenkin vaikka ikää on jo 72v.
Lihavuuten taipuvainen hoiukan eli liikakiloja on 10! mutta siis jos olen niinkuin hän hänen iässään olen todella tyytyväinen.
Sitten hiukan pyöristyn. Rinnat suurenevat. Ei selluliittia eikä suonikohjuja. Kaikki hampaat suussa piiiiitkään.
Tukka harmaantuu. Näkö huononee, ja kuulo myös.
Eli aika nuorekkaalta ikäisekseni tulen näyttämään :). Näytän jo nyt.... ;)
Kauniit kasvot on, vahvat hiukset ja tummat, pitkät ripset sekä kulmat. Vartalokin on samaa mallia.
äitini ja isän puolen tätini ovat ikäisekseen varsin sorjassa kunnossa ja vanhentuneet kauniisti. toisin on meikäläisen laita - ylikiloja riittää ja hoidon puutteessa naama rypistyy.