Työnantajien joululahjat
Mitäs saatte tänä vuonna joululahjaksi työnantajalta?
Mulle tuli juuri ilmotus sähköpostiin, että kahvipaketti ja suklaalevy odottavat noutajaansa infopisteellä. Niukaksi on mennyt, mutta parempi tietysti kuin ei mitään.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nuo lahjakortit on todella typeriä lahjoja kun niissä tavarat ovat tyyliin reppuja, keittiövälineitä tai usb-kaiuttimia ym. Minulla on ainakin jo kaikkia niitä entuudestaan, en löydä niistä mitään.
Mun miehen työpaikalla annetaan tollanen lahjakortti, mutta sillä voi valita myös hieronnan. Mies ei halua sitäkään, joten minä varaan hieronnan miehen lahjakortilla itselleni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea varmasti keksiä lahjaa joka miellyttäisi kaikkia. Toiset vihaa esinelahjoja ja toiset eivät halua konvehtirasioita ym syömistä.
S-ryhmän lahjakortti kaikille niin jokainen voi päättää itse haluaako tavaraa vai syötävää.
Se olisikin hyvä, mutta ei ole verottajan hyväksymä lahja. Jos antaa lahjaksi lahjakortin niin siellä pitää olla vaan tietyt muutamat jutut valittavana. S-ryhmän lahjakortti on liian laaja ja se katsottaisiin veronalaiseksi tuloksi.
S-ryhmän lahjakortti kaikille niin jokainen voi päättää itse haluaako tavaraa vai syötävää.