Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantajien joululahjat

Vierailija
18.11.2024 |

Mitäs saatte tänä vuonna joululahjaksi työnantajalta? 

Mulle tuli juuri ilmotus sähköpostiin, että kahvipaketti ja suklaalevy odottavat noutajaansa infopisteellä. Niukaksi on mennyt, mutta parempi tietysti kuin ei mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä.

Vierailija
2/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa yhteisen lahjan: Rahat lahjoitetaan Itämeren suojelutyöhön tai ikimetsien suojeluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan hommissa, eli ei mitään.

Vierailija
4/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroina naurettiin kun faija sai yhtenä jouluna selänraaputtimen työpaikkansa joululahjana. Faijaa ei hirveästi naurattanut.

Vierailija
5/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisinpa teillä jaetaan lahjat. Meillä ei tiedetä vielä tuleeko edes joulubonusta. Lahjalla nyt ei mitään merkitystä kuitenksan, bonus on se joka merkkaa.

Vierailija
6/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan yleensä jotain Iittalaa tai Marimekkoa. Toissa vuonna saatiin 2 Iittalan taika-mukia, ja viime vuonna saatiin Marimekon aamiaissetti, eli muki ja laitanen. Itse en tykkää tuollaisista lahjoista yhtään, joten myyn ne ja ostan sitten rahoilla sellaista mistä tykkään.

Vierailija
7/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu viime vuonna mitään. Ja kyseessä sentään valtaisi valtion yhtiö.

Vierailija
8/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saadaan yleensä jotain Iittalaa tai Marimekkoa. Toissa vuonna saatiin 2 Iittalan taika-mukia, ja viime vuonna saatiin Marimekon aamiaissetti, eli muki ja laitanen. Itse en tykkää tuollaisista lahjoista yhtään, joten myyn ne ja ostan sitten rahoilla sellaista mistä tykkään.

Vaikea varmasti keksiä lahjaa joka miellyttäisi kaikkia. Toiset vihaa esinelahjoja ja toiset eivät halua konvehtirasioita ym syömistä.

Vierailija
9/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne rusinapussi, sixpacki keppanaa (myös alkoholiongelmaisille) ja paketti kahvia.

Vierailija
10/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olka tyytyväisiä kun saatte edes jotain, Stockmann ei lahjoja jakele.

Vierailija
11/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua, en edes tiedä saadaanko jotain. En ollut viime jouluna tässä firmassa niin en tiedä. Jouluruokailu nyt ainakin on.

Vierailija
12/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ lahjakortti johonkin sivustolle. Siellä erilaisia tuotteita, joista voi valita mieluisan. 

Tämän lisäksi firman tarjoama jouluruokailu. 

Vierailija
13/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100€ lahjakortti johonkin sivustolle. Siellä erilaisia tuotteita, joista voi valita mieluisan. 

Nuo lahjakortit on todella typeriä lahjoja kun niissä tavarat ovat tyyliin reppuja, keittiövälineitä tai usb-kaiuttimia ym. Minulla on ainakin jo kaikkia niitä entuudestaan, en löydä niistä mitään.

Vierailija
14/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin aikanaan yhteinen keksipaketti taukotilaan.

Vierailija
15/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenteri jossa firman krääsää ja suklaata

Vierailija
16/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna saatiin joulukortit, johon oli painettu pomon nimmari

Vierailija
17/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo lahjakortit on todella typeriä lahjoja kun niissä tavarat ovat tyyliin reppuja, keittiövälineitä tai usb-kaiuttimia ym. Minulla on ainakin jo kaikkia niitä entuudestaan, en löydä niistä mitään.

Meille tuli tällaiset, mutta arvo on 50e. Todella huonosti oli valikoimaa, ne pari hassua kivaa Marimekon maljakkoa olen jo hankkinut ihan itse. No, ei varmaan pitäisi valittaa, hyvä kun työnantaja kuitenkin muistaa edes jollain. 

Vierailija
18/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokaisella on oma makunsa; itsellä tuli kyllä valinnan vaikeus, kun sivustoa selailin. Ja mieluummin otan tuollaisen kuin jonkun tämä-sopii-kaikille -lahjan, josta yleensä kukaan ei erityisemmin pidä. Nekin on nähty.

Vierailija
19/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli tällaiset, mutta arvo on 50e. Todella huonosti oli valikoimaa, ne pari hassua kivaa Marimekon maljakkoa olen jo hankkinut ihan itse. No, ei varmaan pitäisi valittaa, hyvä kun työnantaja kuitenkin muistaa edes jollain. 

Meillä on tämmöinen ollut aiempina vuosina. Muistaakseni palveluntarjoaja vaihtui jossain vaiheessa, edellisellä oli myös herkkuja ja lahjakortteja myynnissä. Muistaakseni joskus otettiin poron sisäfilettä ja äänikirjoja muutamaksi kuukaudeksi. Viime vuonna piti arpoa niiden mukien, veisten jne välillä kun ei ole oikein tarvetta noille. Syötävä lahja olisi siitä hyvä että ei tulisi turhaa komeron täytettä.

Vierailija
20/23 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niukat näin toiminimiyrittäjällä nuo joululahjat.... Onneksi jotkut asiakkaat (yleensä ulkomaalaiset) tuo joko suklaata tai yleensä joku tuonu jonkun Alkon pullon. 

Tosin vasta toi yksi irakilainen ruusuja. Kiittelin tietty kovasti, vaikka ne ei oikein ole minun mieleeni, sillä vaikea viedä metrossa kotiin ja kuitenkin on myös etäpäiviä, niin turhaan toimistolla nuupahtavat.

asianajaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi