K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html
Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissien puristelulle tuli yli viis tonnia hintaa plus toisen oikeuskulut.
Mun tissejä saa puristella edullisemmin, 300€/h
N18
Mä tartun tähän tarjoukseen!
T: setämies
Ihan oikeasti? Siis 300€/tunti mokomasta?
T: toinen setämies
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin näköjään voi koskea, itse olisin potkaissut munille, VÄLITTÖMÄSTI ja soitto työsuojelupiiriin tai poliisille !
Toivottavasti on rikoslaki tiedossa, koska kyseessä olisi törkeä pahoinpitely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin näköjään voi koskea, itse olisin potkaissut munille, VÄLITTÖMÄSTI ja soitto työsuojelupiiriin tai poliisille !
Toivottavasti on rikoslaki tiedossa, koska kyseessä olisi törkeä pahoinpitely.
Vain luvatta kähmijän osaltaan tekemänä. Itse en kähmi luvatta, mutta jos kähmisin niin todellakin ansaitsisin ihan mitä vain/kaikki siitä (omasta tyhmyydestäni) seuraavat seuraukset.
Ymmärsin, että kauppias puristeli 17-vuotiaan yllä ollutta paitaa. Rinnathan olivat vaatteiden alla piilossa, niihin ei olisi päässyt käsiksi riisumatta paitaa ja rintaliivejä.
T. Asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että kauppias puristeli 17-vuotiaan yllä ollutta paitaa. Rinnathan olivat vaatteiden alla piilossa, niihin ei olisi päässyt käsiksi riisumatta paitaa ja rintaliivejä.
T. Asianajaja
Jos sinulla on normipieruverkkarit jalassa niin sinua saa potkaista katkarapuun, koska sama setäsössölogiikka. Kiitos neuvosta.
Kiinteät pikku mandariinit aaah🤤
Selvisi kuka näitä Iltasanomien vanhoja juttuja lukee. Pyhien aikaan ei yhtään uutta juttua.
Iltasanomat voisi lopettaa toimintanasa, sen verran turha lehti.
Vierailija kirjoitti:
Selvisi kuka näitä Iltasanomien vanhoja juttuja lukee. Pyhien aikaan ei yhtään uutta juttua.
Iilimatosanomat jne. kusenkeltainen lehdistö elävät tällaisella ääskoosikailulla ja keräävät itselleen plussapisteet asian "raportoinnista".
Vierailija kirjoitti:
Nuori keho aikuistuu 🤤
Vanhakin ruho "aikuistuu" eli kuihtuu yhä lähemmäs ja lähemmäs h autaa ja muistutuksena: tuomio tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Asianajaja
Jos sinulla on normipieruverkkarit jalassa niin sinua saa potkaista katkarapuun, koska sama setäsössölogiikka. Kiitos neuvosta.
Mukavaa kehopositiivisuutta. Paha ihminen = hänellä on sellainen muna, joka ei esiinny märissä unissani
Meneekö aivot oikosulkuun, jos pahalla ihmisellä onkin iso muna? Ehkä hän onkin silloin väärinymmärretty nero?
Minä olin 13-vuotias, kun vieras mies humalapäissään kouri tissejäni. Hävetti ihan valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Asianajaja
Mukavaa kehopositiivisuutta. Paha ihminen = hänellä on sellainen muna, joka ei esiinny märissä unissani
Meneekö aivot oikosulkuun, jos pahalla ihmisellä onkin iso muna? Ehkä hän onkin silloin väärinymmärretty nero?
Kukaan ei edes huomioi (vaikka ulista itsestään se olisi vain toivottavaa) sellaista ummehtunutta tyrkkysetäkatkarapua (ominaisuuksistaan huolimatta), jonka kantoteline ei luvatta kähmi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iilimatosanomat jne. kusenkeltainen lehdistö elävät tällaisella ääskoosikailulla ja keräävät itselleen plussapisteet asian "raportoinnista".
Onko Seiskan raportit demarien tekemisistä, ja persujen ällömakeat haastattelut sitten sitä parempaa äärioikeiston raportointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Seiskan raportit demarien tekemisistä, ja persujen ällömakeat haastattelut sitten sitä parempaa äärioikeiston raportointia?
Ei vaan samaa kusta yhtä alkeellisilla tilkesanoilla, suosikkikomistuskaunotarlässytyksellä sekä asia- ja kirjoitusvirheillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 13-vuotias, kun vieras mies humalapäissään kouri tissejäni. Hävetti ihan valtavasti.
Kun et päässyt rahastamaan niin hävetti vai kadutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa, i n k k e l i n maailmassa ja tyhjässä pääkopassa on tilaa vain minäminäminälle, joten "päässyt rahastamaan" pätee vain i n k k e l i i n itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaan pitäisi katua (itse kertoi häpeästä), että tuli tahtomattaan kähmityksi.
vs.
vieraan humaloidimiehen pitäisi jättää luvatta kähmimättä, jottei tarvitsisi katua.
Mä tartun tähän tarjoukseen!
T: setämies