Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja

Vierailija
18.11.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html

Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.

Kommentit (823)

Vierailija
801/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissien puristelulle tuli yli viis tonnia hintaa plus toisen oikeuskulut.

Mun tissejä saa puristella edullisemmin, 300€/h

N18

Mä tartun tähän tarjoukseen!

T: setämies

Vierailija
802/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissien puristelulle tuli yli viis tonnia hintaa plus toisen oikeuskulut.

Mun tissejä saa puristella edullisemmin, 300€/h

N18

Mä tartun tähän tarjoukseen!

T: setämies

Ihan oikeasti? Siis 300€/tunti mokomasta?

T: toinen setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin näköjään voi koskea, itse olisin potkaissut munille, VÄLITTÖMÄSTI ja soitto työsuojelupiiriin tai poliisille !

Toivottavasti on rikoslaki tiedossa, koska kyseessä olisi törkeä pahoinpitely.

Vierailija
804/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin näköjään voi koskea, itse olisin potkaissut munille, VÄLITTÖMÄSTI ja soitto työsuojelupiiriin tai poliisille !

Toivottavasti on rikoslaki tiedossa, koska kyseessä olisi törkeä pahoinpitely.

Vain luvatta kähmijän osaltaan tekemänä. Itse en kähmi luvatta, mutta jos kähmisin niin todellakin ansaitsisin ihan mitä vain/kaikki siitä (omasta tyhmyydestäni) seuraavat seuraukset.

Vierailija
805/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että kauppias puristeli 17-vuotiaan yllä ollutta paitaa. Rinnathan olivat vaatteiden alla piilossa, niihin ei olisi päässyt käsiksi riisumatta paitaa ja rintaliivejä.

T. Asianajaja

Vierailija
806/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että kauppias puristeli 17-vuotiaan yllä ollutta paitaa. Rinnathan olivat vaatteiden alla piilossa, niihin ei olisi päässyt käsiksi riisumatta paitaa ja rintaliivejä.

T. Asianajaja

Jos sinulla on normipieruverkkarit jalassa niin sinua saa potkaista katkarapuun, koska sama setäsössölogiikka. Kiitos neuvosta.

Vierailija
807/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät pikku mandariinit aaah🤤

Vierailija
808/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi kuka näitä Iltasanomien vanhoja juttuja lukee. Pyhien aikaan ei yhtään uutta juttua.

Iltasanomat voisi lopettaa toimintanasa, sen verran turha lehti.

Vierailija
809/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisi kuka näitä Iltasanomien vanhoja juttuja lukee. Pyhien aikaan ei yhtään uutta juttua.

Iilimatosanomat jne. kusenkeltainen lehdistö elävät tällaisella ääskoosikailulla ja keräävät itselleen plussapisteet asian "raportoinnista".

Vierailija
810/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori keho aikuistuu 🤤

Vierailija
811/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori keho aikuistuu 🤤

Vanhakin ruho "aikuistuu" eli kuihtuu yhä lähemmäs ja lähemmäs h autaa ja muistutuksena: tuomio tuli.

Vierailija
812/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Asianajaja

Jos sinulla on normipieruverkkarit jalassa niin sinua saa potkaista katkarapuun, koska sama setäsössölogiikka. Kiitos neuvosta.

Mukavaa kehopositiivisuutta. Paha ihminen = hänellä on sellainen muna, joka ei esiinny märissä unissani

Meneekö aivot oikosulkuun, jos pahalla ihmisellä onkin iso muna? Ehkä hän onkin silloin väärinymmärretty nero?

Vierailija
813/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias hoitaa homman!

Vierailija
814/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 13-vuotias, kun vieras mies humalapäissään kouri tissejäni. Hävetti ihan valtavasti. 

Vierailija
815/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Asianajaja

Mukavaa kehopositiivisuutta. Paha ihminen = hänellä on sellainen muna, joka ei esiinny märissä unissani

Meneekö aivot oikosulkuun, jos pahalla ihmisellä onkin iso muna? Ehkä hän onkin silloin väärinymmärretty nero?

Kukaan ei edes huomioi (vaikka ulista itsestään se olisi vain toivottavaa) sellaista ummehtunutta tyrkkysetäkatkarapua (ominaisuuksistaan huolimatta), jonka kantoteline ei luvatta kähmi ketään.

Vierailija
816/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iilimatosanomat jne. kusenkeltainen lehdistö elävät tällaisella ääskoosikailulla ja keräävät itselleen plussapisteet asian "raportoinnista".

Onko Seiskan raportit demarien tekemisistä, ja persujen ällömakeat haastattelut sitten sitä parempaa äärioikeiston raportointia?

Vierailija
817/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Seiskan raportit demarien tekemisistä, ja persujen ällömakeat haastattelut sitten sitä parempaa äärioikeiston raportointia?

Ei vaan samaa kusta yhtä alkeellisilla tilkesanoilla, suosikkikomistuskaunotarlässytyksellä sekä asia- ja kirjoitusvirheillä.

Vierailija
818/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 13-vuotias, kun vieras mies humalapäissään kouri tissejäni. Hävetti ihan valtavasti. 

Kun et päässyt rahastamaan niin hävetti vai kadutti?

Vierailija
819/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa, i n k k e l i n maailmassa ja tyhjässä pääkopassa on tilaa vain minäminäminälle, joten "päässyt rahastamaan" pätee vain i n k k e l i i n itseensä.

Vierailija
820/823 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaan pitäisi katua (itse kertoi häpeästä), että tuli tahtomattaan kähmityksi.

vs.

vieraan humaloidimiehen pitäisi jättää luvatta kähmimättä, jottei tarvitsisi katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän