K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html
Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin näköjään voi koskea, itse olisin potkaissut munille, VÄLITTÖMÄSTI ja soitto työsuojelupiiriin tai poliisille !
Höpö, höpö. Rauhoitu vähän.
Ei, uhrin (+ normi-ihmisten, jotka uhria puolustavat) ei tarvitse "rauhoittua" yhtään - päinvastoin. Mikset käske Koo-Kähmijähazardia rauhoittumaan ja olemaan kähmimättä?
Pohjois-Savon K-kauppias voi puristella nyt vapaa-ajalla.
K-kauppiaat toimivat itsenäisinä yrittäjinä ja he ovat Åbergin mukaan kauppiassopimuksissa sitoutuneet noudattamaan lakeja ja viranomaismääräyksiä. Kesko edellyttää kauppiailta myös yhtiön arvojen mukaista ja vastuullista käytöstä.
Koska kauppias on rikkonut näitä periaatteita, on hän irtisanoutunut eikä jatka enää K-kauppiaana, Åberg kertoo.
Irtisanoutuminen tapahtui maanantaina annetun tuomion jälkeen. Mies ehti toimia K-kauppiaana useiden vuosien ajan.
Minullakin oli joskus esihenkilönä muka fiksuja ja asiallisia miehiä. Yksi läpsi takapuolelle joka mutkassa ja toinen valitsi minut kuvan perusteella töihin yksikkönsä, olin kuulemma muodollisesti pätevä. Hotellialalla olin tuolloin ja ihan maamme pääkaupungissa yhdessä ison ketjun ns. Businesshotellissa. Aikaa tästä on jo 15 vuotta, mutta näköjään meno ei ole muuttunut. Itse vaihdoin tuon ahdistelun vuoksi uraa.
Siinä äijällä meni kertaheitolla työura ja maine. Kesko Oy on sanonut kauppias-sopimuksen irti välittömästi, joka käytännössä tarkoittaa avaimien luovuttamista heti. Ja joutuu vielä maksamaan tuomioistuimen ja asiaajajien palkkiot, myös uhrin.
Miten tyhmiä noi setämiehet voi olla?
Kalliit puristelut. Toivottavasti oli edes erityisen hyvät tissit.
Tolta kauppiaalta pitäisi potkia pallit siihen kuntoon, ettei hänen enää ikinä tee mieli koskettaa ketään ilman lupaa :) siis mikäli tuollaiselta ällöltä setämieheltä sellaisia edes löytyy..
Kiusaamisvapaa kauppa muttei ahdisteluvapaa !
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamisvapaa vyöhyke ei ole ahdisteluvapaan synonyymi. Kokoomuslainen Rotary nyt tuon verran saa tehdäkin. Antoihan hän harjoittelupaikan. ..Rappariveljen tyttärelle !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin näköjään voi koskea, itse olisin potkaissut munille, VÄLITTÖMÄSTI ja soitto työsuojelupiiriin tai poliisille !
Höpö, höpö. Rauhoitu vähän.
Ei, uhrin (+ normi-ihmisten, jotka uhria puolustavat) ei tarvitse "rauhoittua" yhtään - päinvastoin. Mikset käske Koo-Kähmijähazardia rauhoittumaan ja olemaan kähmimättä?
Miksi kannustat ihmisiä väkivaltaan? Munille potkimisesta tulee rikostuomio!
Vierailija kirjoitti:
Tolta kauppiaalta pitäisi potkia pallit siihen kuntoon, ettei hänen enää ikinä tee mieli koskettaa ketään ilman lupaa :) siis mikäli tuollaiselta ällöltä setämieheltä sellaisia edes löytyy..
Voisi olla, että kauppias paskoisikin sinut ja huumeiden hapertamat luusi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on kun keskuliikkeiden kartellit saivat liikaa valtaa ja nyt kaikki kuvittelevat olevansa kuninkaita
Mitä tekemistä tällä on harjoittelijatytön ahdistelun kanssa?
K-kauppias on aika orjan asemassa keskusliikkeeseen nähden, tästä tapauksesta ei keskusliikkeiden ylivallan ongelmaa saa aikaiseksi.
Kyse on työnantajan alaikäiseen alaiseen kohdistama ahdistelu, eikä mikään muu.
Tällaisten tissinpuristelijoiden takia en ole koskaan halunnut seurustella enkä ryhtyä parisuhteeseen. Pidän miehiä erittäin typerinä ja yksinkertaisina, väkivaltaisina ja raukkamaisina ahdistelijaolentoina, jotka pakottavat naista jos vain tilaisuus tulee. Koskaan näissä ahdistelutilanteissa ei yksikään toinen mies ole asettunut puolustamaan minua. Miehiin ei yksinkertaisesti voi luottaa.
Siis mikset tapellut-vastaus tältä kööriltä? Minä ainakin, vai!
Voi yök teitäkin! Tyttö on nuori, lapsi vasta!
Mistä se munille-potkiminen edes opitaan? Kun joku käy päälle, voi jähmettyä kauhusta.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Savon K-kauppias voi puristella nyt vapaa-ajalla.
Kun ei voi, tuomio tulee taas siitäkin, jollei vieläkään ottanut opikseen, koska jokaisen ihmisen fyysinen koskemattomuus pätee yhtälailla kaikkialla - myös vapaa-ajalla.
Mikä K-Market mahtoi olla kyseessä?
tai ehkä parempi ettei edes arvuutella, monta pientä k-kauppaa on aika lailla vaikeuksissa, ja jos joku meneekin väärää tietoa levittämään.
Nönnönnöö, uhri oli reipas ja rohkea kun haki oikeutta ja sai oikeutta. Ei ole muiden lupa/oikeus sössöttää turhantarkkayhyysössötyksiä eikä käydä käsiksi vaikka kuinka uliuliuuh.