K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html
Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääsee pukille, jokainen mies kun haluaisi 17-vuotiasta.
Tuskin irstailijaidolisi pääsee enää mihinkään kun tyri maineensa. Kukaan mies ei saa yhtäkään yksipuolisesti haluamaansa naista (vastoin tämän ko. naisen tahtoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääsee pukille, jokainen mies kun haluaisi 17-vuotiasta.
Minua huolestuttaa kuinka näin ajattelevia miehiä on olemassa ja se että ymmärtävätkö edes tekojen ja ajatusten eron? Tällaisia ei saisi tekemisissä nuorten kanssa jotka puolustelevat pedofiliaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä. Tulee todella kuvottava energia.
Eikä vain että eivät saa olla nuorten kanssa tekemisissä vaan ihan aikuisten naistenkin. Jos minulle selviäisi että tapailu/seurustelukumppani haluaisi harrastaa seksiä alaikäisten kanssa (tai ylipäätään suurella ikäerolla - näin nelikymppisenä kyllä ne 18-29-vuotiaat ovat ihan lapsia), niin se on saman tien hei hei. Ja tähän riittäisi ihan vain kommentti tai tällaisen p ornon katsominen, jossa esitetään alaikäistä tai teiniä. No, onneksi en deittaile ollenkaan niin ei tarvi miettiä kuka on enemmän tai vähemmän salaa tällainen. Ylimmän kirjoittajan mukaan kaikki, eli parempi pysyä mahdollisimman kaukana näin sairaista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olikohan naisella insta ja onlyfan
Lapsi, ei nainen.
Miksi täällä sitten ulistaan naisten eikä lasten turvallisuudesta?
17-vuotias on teini, melkein täysi-ikäinen, mutta silti nuori. Voisi kyllä sanoa vielä lapseksi. Muistan itsekin saman ikäisenä kuinka olin epävarma omasta kropasta vaikka olisikin naiselliseksi kehittynytkin. En todellakaan ollut innoissani vieraiden miesten huomiosta. Tuo ikä on juuri sellaista ettei ole lapsi mutta ei vielä aikuinenkaan eikä auta yhtään ällöttävien miesten kommentit vartalosta ja vielä se että siihen kosketaan ilman lupaa.
Täällä on ihania miehiä. Tietävät mistä nainen tykkää eivätkä jankuta mitään tylsiä kohteliaisuus- ja romantiikkaläppiä. Minua saa tulla puristelemaan ja koskettelemaan, pano taukohuoneessa kuulostaa mahtavalta. Voisin olla teidän kaikkien yhteinen seksilelu. 🥰
Vierailija kirjoitti:
saattoi hyvinkin olla kauppiaan järjestämä bonus hyvälle työntekijälle, voi sen näinkin hoitaa
EI VOI.
Rautalankaa tahmatassuille: TUOMIO + lopullinen MAINEHAITTA. Elinikäinen liiketoimintakieltokin paikallaan, mutta Koo-Kähmintä-Keskonen ei liene niin vastuullinen pulju.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihania miehiä. Tietävät mistä nainen tykkää eivätkä jankuta mitään tylsiä kohteliaisuus- ja romantiikkaläppiä. Minua saa tulla puristelemaan ja koskettelemaan, pano taukohuoneessa kuulostaa mahtavalta. Voisin olla teidän kaikkien yhteinen seksilelu. 🥰
T. Paavo 57 v.
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä reppana larppaat/olet Pick Meshaa, mielistelet (silti sinuakin halveksivia!) miehiä ja tönit kanssanaisia bussin alle ei muuta mitään (muiden normien osalta).
Todella epäreilua että huomiota saavat ne jotka eivät sitä halua ja ne jotka haluaa ei saa. Tuokin tyttö on varmaan todella kaunis ja saa kaiken mitä haluaa. Todella vastuutonta tulla valittamaan heille, jotka ovat rumia eivätkä koskaan saa edes säälistä miestä. Jotain tilannetajua tulisi olla. Olisi tyytyväinen että on haluttu, kun kaikki eivät ole. Mä en ikinä koe onnea ja tuo lellitty pentu kehtaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias antaa seuraavan tytön kaatua lattialle
Ajattelet siis että tyttö horjahti tuolia nostaessaan ja mies auttoi nostamalla tisseistä... Ei sais nauraa mut...
Jos tyttö olisi kaatunut, olisi tullut syyte pahoinpitelystä. Tuossa tilanteessa ei voinut voittaa. Fiksu tyttö, tiesi miten saada rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huomaa hyvin aivopestyjen typerien palstamammojen tekopyhyyden
ulkomaalaisen miehen seksi 10-vuotiaan tytön kanssa ei aiheuta mitään reaktioita, mutta kun kantasuomalainen puristaa tisseistä niin kauhee pöyristyminen ja öyhötys
Sä kyllä olet hölmö.... Minulle molemmat aiheuttavat ison reaktion, lapsen raiskaus vieläkin isomman. Teet tuollaisia päätelmiä vaikka et tiedä ihmisten reaktioista mitään! KAIKKI seksuaaliset häirinnät, mukaanlukien se pahin: raiskaus ovat tuomittavia. Kukaan ei saa koskea ilman lupaa eikä varsinkaan raiskaus. Mieti nyt vähän niillä aivonystyröilläsi!
tosin se ei ollut raiskaus
10-vuotias oli yhdynnässä vapaaehtoisesti
Mä en ymmärrä tätä juttua. Suojaikäraja on 16. Sen mukaan alle 16-vuotias ei ole kykenevä antamaan suostumustaan seksiin täysi-ikäisen kanssa. Joten miten 10-vuotiaan vapaehtoisuus on voinut olle lieventävä asianhaara?
Mie kävin tossa kesällä ostamassa vaneria paikallisesta liikkeestä ni olt kyl hyvät tissit sillä nuorella naisella siinä kassalla:) Pirun kallista vaneria, mutta eihän setä voinu muuta ko mairee hymy naamalla maksaa:) Se viisikymppinen kauppiasukko oli ymmärtänyt pistää sen kauniin naisen kassalle.
Hyvät tissit ja pyllyt mie muistan pitkän aikaa:)
Vierailija kirjoitti:
Todella epäreilua että huomiota saavat ne jotka eivät sitä halua ja ne jotka haluaa ei saa. Tuokin tyttö on varmaan todella kaunis ja saa kaiken mitä haluaa. Todella vastuutonta tulla valittamaan heille, jotka ovat rumia eivätkä koskaan saa edes säälistä miestä. Jotain tilannetajua tulisi olla. Olisi tyytyväinen että on haluttu, kun kaikki eivät ole. Mä en ikinä koe onnea ja tuo lellitty pentu kehtaa valittaa.
Haluat siis että miehet tulee kourimaan sinua luvatta? Että tuntisit itsesi halutuksi. Siis mitä helv? Lopeta toi spämmäys. Tiedetään että olet se sama tyyppi joka tänne kirjoittelee, varmasti joku miespuolinen henkilö.
Kauppias tarkisti jotta ovat tuotteet vielä raakileita vai kypsiä, taattua hevi-osasto osaamista taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissipuristelu: 1200e
virren kuuntelu: 1500e
yhdyntä 10-vuotiaan tytön kanssa: 3000e
Ja noista ensimmäinen ja viimeinen aiheuttavat pahoja loppuelämän traumoja. Sitäpaitsi mitä nuorempi uhri, sen isompi mahdollisuus on että tuo hyväksikäyttö aiheuttaa tosi pahaa tuhoa kehon sisällä. Loppuelämä pilalla.
On todennäköistä, että kristinusko virallisesti kriminalisoidaan Suomessa tulevien vuosikymmenten aikana, jos nykyinen trendi jatkuu. Kristinusko nimittäin sotii Suomen nykyisen valtionuskonnon eli homoseksuaalisuuden kanssa. Näitä kieltoja ja sakkoja tullaan näkemään entistä enemmän vuosien mittaan.
Kannattaisiko kristinuskovaisten jättää muut rauhaan niin ei tulisi vastareaktioita? Karman laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissipuristelu: 1200e
virren kuuntelu: 1500e
yhdyntä 10-vuotiaan tytön kanssa: 3000e
Ja noista ensimmäinen ja viimeinen aiheuttavat pahoja loppuelämän traumoja. Sitäpaitsi mitä nuorempi uhri, sen isompi mahdollisuus on että tuo hyväksikäyttö aiheuttaa tosi pahaa tuhoa kehon sisällä. Loppuelämä pilalla.
On todennäköistä, että kristinusko virallisesti kriminalisoidaan Suomessa tulevien vuosikymmenten aikana, jos nykyinen trendi jatkuu. Kristinusko nimittäin sotii Suomen nykyisen valtionuskonnon eli homoseksuaalisuuden kanssa. Näitä kieltoja ja sakkoja tullaan näkemään entistä enemmän vuosien mittaan.
Eikö se uskonto olekaan halloween?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvät tissit?:)
Laitata itsellesi MIELEISESI TEKOTISSIT tai osta vain ulkoisesti rähmäkäpälissäsi puristeltavaksi niin ei tarvitse uliudella ja/tai luvatta kähmiä vastentahtoisia uhreja.
Muuten pilailupuodista saa ostettua tekotissit, niitä nämä miehet jotka jäivät ilman äidin tissiä saavat sitten puristella mielin määrin ja vaikka nukkuakin niiden kanssa. Tällainen vinkki :)
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvät tissit?:)
Tätä tietoa minäkin kaipaan, onko kuppikoko uutisoitu? Ja, oliko teininainen lihava vai kaunotar?
Minua huolestuttaa kuinka näin ajattelevia miehiä on olemassa ja se että ymmärtävätkö edes tekojen ja ajatusten eron? Tällaisia ei saisi tekemisissä nuorten kanssa jotka puolustelevat pedofiliaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä. Tulee todella kuvottava energia.