Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja

Vierailija
18.11.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html

Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.

Kommentit (823)

Vierailija
541/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä erikoista kuinka nykyään pahoitetaan mielensä tuollaisesta kevyestä flirtistä. Viety oikeuteen asti, ei voi ymmärtää. Pikkujuttuja tuollaiset. Tyttö ainakin oppi edes vähän jotain miehistä. N52

Turha yrittää tekeytyä naiseksi, ihrasika. Henkinen niskasi on täynnä läskirenkaita.

Vierailija
542/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään löytynyt vihdoinkin seksuaalisen ahdistelun muoto, joka saa naiset kiihtymään. Valkoisen suomalaisen miehen suorittama melko harmiton, vaikkakin paheksuttava, teko.

Mitään reaktioita eivät ole herättäneet vuonna 2015 maahan saapuneiden muukalaisten hirviömäiset teot päiden iroittamisineen ja muine kauheuksineen. Niitä on suvaittu ja puolusteltu naisten yhteisessä rintamassa fanaattisella kiihkolla.

Mikä ihme teitä suomalaisia naisia vaivaa? Oletteko menettäneet järkenne ja suhteellisuudentajunne täysin? Onko punavihreä propaganda tehnyt teistä hulluja? Herätkää!

Omalta kohdaltani voin sanoa että en ole puolustellut tai suvainnut noita tekoja. Olen paheksunut niitä ja voin sanoa että en ole kokenut oloani turvalliseksi heidän vuoksi.

Mutta en myöskään hyväksy seksuaalista häirintää ja/tai väkivaltaa, se on aina väärin oli uhri kumpaa sukupuolta tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään löytynyt vihdoinkin seksuaalisen ahdistelun muoto, joka saa naiset kiihtymään. Valkoisen suomalaisen miehen suorittama melko harmiton, vaikkakin paheksuttava, teko.

Mitään reaktioita eivät ole herättäneet vuonna 2015 maahan saapuneiden muukalaisten hirviömäiset teot päiden iroittamisineen ja muine kauheuksineen. Niitä on suvaittu ja puolusteltu naisten yhteisessä rintamassa fanaattisella kiihkolla.

Mikä ihme teitä suomalaisia naisia vaivaa? Oletteko menettäneet järkenne ja suhteellisuudentajunne täysin? Onko punavihreä propaganda tehnyt teistä hulluja? Herätkää!

Harmiton teko? Ei. Paheksuttava? Kyllä! Vastustan kaikenlaista väkivaltaa, on se sitten fyysistä tai seksuaalista. Tervettä järkeä on hyvä käyttää. Kyllä minäkin olen kokenut työpaikalla miehen erektiossa olevan peniksen peppuani vasten kun mukamas "vahingossa" hipaissut. Teinkö tästä numeroa? No en... liian kauan naiset ovat joutuneet olemaan vain hiljaa kaikkea heitä kohtaan kohdistuvaa ahdistelua kohtaan kuin se olisi ihan normaalia... no ei ole! 

Vierailija
544/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suojella nuoret tytöt työelämässä kaikenmaailman ällötyksiltä? Hyvä että asia tulee päivänvaloon. 

Vierailija
545/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan normioikeustajuinen sukupuolestaan/mistään huolimatta hyväksy mitään muutakaan vääryyttä, mutta kookähmijän kähmintätuomiota ei poista mikään pahempikaan.

Vierailija
546/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, kyllä minä ainakin baarissa tanssilattialla kourin perseitä täysin häpeämättömästi. Ei ole tähän päivään mennessä kukaan ilmaissut olevan tästä mitenkään pahoillaan. Päinvastoin, nussittukin on ja paljon ja on noista parisuhteitakin syntynyt. Oikeusjuttu, ei jeesus...

Ajatteletko nyt yhtään? 17-vuotias tyttö ja vanha ukko... osaatko mennä nuoren naisen asemaan? Ajatus siitä että limainen vanha mies alkaa kourimaan saa voimaan pahoin. Miten suhtautuisit jos tuo tyttö olisi sinun lapsesi? Olisiko hyväksyttävää?  

Ei missään ole sanottu, että hän oli limainen.

Nyt on.

Vierailija
547/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että noita kuvottavia ukkoja riittää aina vaan 🤮

Palliensa vankeja !

Luusereita.

Vierailija
548/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kommentoi tapahtunutta, mutta tuo "ihmisen ikävä toisen luo", on se vaikea asia.

Miten ilmaista kiinnostuksensa. Lukiossakin esim. jotkut likat tuli niin liki esim. ruokajonossa ettei kyynärpäitä uskaltanut juuri siirtää. Oli ne niin uponneet "puskureihin". 

Aika erikoista laittaa tällainen kommentti tässä yhteydessä.... 

Uliveetin päiväkirjat - osa lukio

Vierailija
549/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suojella nuoret tytöt työelämässä kaikenmaailman ällötyksiltä? Hyvä että asia tulee päivänvaloon. 

Joka kerta kun lapsi, nuori tai jopa aikuinen kokee tällaista, niin suoraan poliisille. Julkisesti.

Teoilla on seuraamuksia mitkä tekijän pitää kantaa.

Vierailija
550/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun lapsi, nuori tai jopa aikuinen kokee tällaista, niin suoraan poliisille. Julkisesti.

Teoilla on seuraamuksia mitkä tekijän pitää kantaa.

Ja se saa myös yritykset päivittämään ohjeitaan ja prosessejaan. Ei tämäkään ollut K-ryhmälle mikään brändiä tukeva teko.

Vierailija
551/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kommentoi tapahtunutta, mutta tuo "ihmisen ikävä toisen luo", on se vaikea asia.

Miten ilmaista kiinnostuksensa. Lukiossakin esim. jotkut likat tuli niin liki esim. ruokajonossa ettei kyynärpäitä uskaltanut juuri siirtää. Oli ne niin uponneet "puskureihin". 

Aika erikoista laittaa tällainen kommentti tässä yhteydessä.... 

Ahdisteluksi tuotakin voi sanoa...

Puristelee rintoja vs. puristelee rinnoilla... mieluummin ehkä jälkimmäinen, mutta ymmärrän toki pojan tukalan tilanteen.. lol.

Vierailija
552/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa positiivinen asia tässä on se, että tyttö vei asian heti eteenpäin. Valitettavasti olisin itse 90-luvun nuorena naisena jäänyt häpeilemään asiaa ja kärsinyt hiljaa. Jotain hyötyä Me Too:sta. Tyttö luojan kiitos tajusi, että pervokauppiaan käytös oli yksiselitteisesti asiatonta ja tuomittavaa. 

Aivan p*rseestä viedä noin nuorelta usko miehiin ja työelämään.

Vierailija
553/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää naiselta pyytää lupa kirjallisena todistajien läsnäollessa, vaikeeks on menny

syytteet seuraa jos mimmi niin haluaa, ellei oo lupalappua. Ihmettelen, mut naisille helppoa rahaa

Yhyy, enää ei saa luvatta ja seuraamuksetta edes ahdistella vaikka niin ulimieli tekee, yhyy ku on vaikeeks mennyyyh.

Vierailija
554/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa positiivinen asia tässä on se, että tyttö vei asian heti eteenpäin. Valitettavasti olisin itse 90-luvun nuorena naisena jäänyt häpeilemään asiaa ja kärsinyt hiljaa. Jotain hyötyä Me Too:sta. Tyttö luojan kiitos tajusi, että pervokauppiaan käytös oli yksiselitteisesti asiatonta ja tuomittavaa. 

Ja naiset  toivottavasti pitävät enemmän toistensa puolia nykyään. Itse kun olin keittiöapulaisena ja tehtaan miehet heittivät punastuttavaa läppää, niin vanhempi keittäjä oli oikeasti kateellinen ja piti minulle puhuttelun. Se kyllä toisaalta lisäsi motivaatiota opiskeluun, kun tajusi miten paskoja työtovereita voi olla.

Vierailija
555/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on mennyt niin sairaaksi että jos mies ahdistelee ja saa näpeilleen, mies saa syytteen ahdistelusta ja nainen päällekarkauksesta. 

Vierailija
556/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset  toivottavasti pitävät enemmän toistensa puolia nykyään. Itse kun olin keittiöapulaisena ja tehtaan miehet heittivät punastuttavaa läppää, niin vanhempi keittäjä oli oikeasti kateellinen ja piti minulle puhuttelun. Se kyllä toisaalta lisäsi motivaatiota opiskeluun, kun tajusi miten paskoja työtovereita voi olla.

Mua ahdisteltiin Raha-automaattiyhdistyksen leivissä kun oli 21-vuotiaana... ei esimies mutta kollega ja vartija. Minä vaan istuin ja hymisin jotain vaivaantuneesti. Ai hitsi jos nyt kohtaisin samaa, niin ei menisi montaa sekuntia kun ensinnäkin "pojille" avautuisin ja toisekseen esimies saisi tietää asiasta välittömästi. Ja se meteli ei loppuisi ennen kuin asialle tehtäisiin jotain.

Vierailija
557/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän nainen halusi pukeutua noin seksikkäästi tavalliseen myyntityöhön

Lapsi, ei nainen

Vierailija
558/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla 1200 eurolla olisi päässyt puristelemaan useammankin maksullisen tissejä...

Tuolla 1200 eurolla olisi saanut maksulliselta jo paljon muutakin.

Vierailija
559/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän nainen halusi pukeutua noin seksikkäästi tavalliseen myyntityöhön

Tuskin mitenkään erilaisesti kuin muutkaan... kaikillahan on yleensä samat työvaatteet. Jotkin miehet vain kuvittelevat kaikenlaista kun näkevät viehättävän nuoren naisen... kuin olisi joku objekti. 

Vierailija
560/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ahdistelee siinä missä miehetkin. Sitä ei vaan koskaan oteta tosissaan.

Ja ovat vielä tukkanuottasilla näistä ukoistaan. Miehet ovat sentään rennompia.