Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenta vaan mammat. joko olette kiikuttaneet ne vanhemmat penskat sinne hoitoon. miten onnistui nain pakkasella. lahtivatko mielellaan?

Vierailija
21.02.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin keskiviikkoisin vien lapset vasta klo 11 hoitoon. Nyt on hiihtoloma, joten kotona ollaan koko sakki. Katsovat Puuha Peteä.

Vierailija
2/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 min aikaa ennen aamupaltsua..

Mies vie onneksi lapset hoitoon, jäivät kotiin leikkimään vielä, menevät hoitoon noin ysiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat lähtevät ysiin kouluun kävellen ja me mennään pienempien kanssa tänään ekaa kertaa tutustumaan päiväkotiin. Hoito alkaa ens viikolla samoin kuin minun työt 5 vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
4/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon kyllä menee aina mielellään, oli pakkanen tai ei... mutta se ei tarkoita sitä, etteikö viihtyisi erittäin hyvin kotonakin =)

Vierailija
5/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sanoin eilen 3,5v. virikelapselleni (jolla 2 hoitopäivää viikossa), että tällä viikolla ei mene hoitoon kun on vähän yskässä. Ja siitähän riemu repes! " Kyllä meen äiti, mä lupaan etten yski yhtään, mä oon jo parantunut, äiti mä haluun mennä, äiti anna mun mennä, mä oon jo miettiny mitä mä leikin matin, antin ja ollin kans!" Ja aamulla heräsi isänsä ääniin, oli kärppänä pystyssä vaatimassa, että " mä lähden kyllä!" .

Ja olin huono äiti ja annoin lähteä... Siitä yskästä, ei siis yski juuri lainkaan enää, mutta ajattelin silti että pidän tän viikon kotona kun ei ole pakko laittaa hoitoon. Mutta en nyt viitsi alkaa toista itkettämäänkään, kun ei ole pakko sitäkään tehdä.

Niin ja meillä on autossa sisätilalämmitin, ei tarvi lapsen mennä kylmään autoon ;) Eikä hoidossa ulkoilla tällaisella säällä.

t. virikelapsen äiti, jolla siis tänään laatuaikaa vauvan kanssa suursiivouksen merkeissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi