Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies matkii ilmeitäni ja irvistelee..

Vierailija
17.11.2024 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja viime aikoina mies on alkanut matkimaan ilmeitäni, liikkeitä, miten puhun etc. kaikkea mussa.  Ilmeiden matkiminen on lähinnä irvistelyä. Olen huomauttanut asiasta ja sanonut ettei se tunnu kivalta. Hän vähättelee asiaa ja sanoo sen olevan hauskaa. Olenko liian herkkä kun en kestä tällaista, en tiedä miten ton saisi loppumaan. Onko muilla vastaavaa kokemusta?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin trolli pitkään aikaan.

Silti mammat uskoo. Itkettää tämä tyhmyys.

Vierailija
42/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: miehessä on vikaa. Jos ei huomautuksesta korjaannu niin jätä se siika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaminen ei ole helppo ajatus sekään, viihdyn useimmiten hänen kanssaan jos tätä ikävää puolta ei lasketa. En haluaisi luovuttaa, mut en pysty häntä varmaan muuttamaankaan..

ap

Itse ajattelin joskus, että en halua erota helpolla, kyllä suhde työtä ja vaivaa vaatii jne. Ja tosi kurjaa käytöstä tuli sitten katseltua. 

Nykyään elelen yksin, ja pakko todeta, että on voittanut nuo huonot suhteet 6-0. Tässä ei ole jatkuvasti paha mieli.

Jos uuden suhteen ikinä aloitan, niin olen oppinut ainakin sen, että sanon asioista kerran. Jos ei ole halua sitten tehdä suhdetta sellaiseksi, jossa kummallakin on hyvä olla, ei suhdetta ole järkeä jatkaa.

Vierailija
44/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäys vielä, hän on kohta viiskymppinen..

ap

Hyi saat... mikä ääliö!

Vierailija
45/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhki nu ssit tu äijänkäppänä ei irvistele, ihan vihjeeksi kerron tämän.

Vierailija
46/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks asiakas yritti purkaa pahaa mieltään muhun näin, joku 5 kymppinen mies. Tunsin oloni miehen äidiksi, lapsia on paljon "aikuisten vaatteissa" 🤣 kyllä ihmetytti ja huvitti lapsellisuus ja tuli vähn paha mieli toisen pahoinvoinnista.

Vierailija
47/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän mielestä ulkonäköni ilkeä kommentointi oli hauskaa. Haukkui tiukkapipoiseksi ja huumoria ymmärtämättömäksi kun sanoin sen olevan loukkaavaa.

Ei varmaan tarvitse selittää miksi hän on ex.

Mun työkaveri, ex teki tollasta. Kuunteli mitä puhuin puhelimessa ja matki sitä ruokatunnilla.

Minähän en tota sietänyt ja kysyin miksi. Selitys oli hölmö, älä leikistä suutu. Totesin teet yhden kerran vielä ja vien asian eteenpäin. Seuraavana päivänä matki kollegaa, menin pomolle kertomaan ja sanoin lopetat tämän heti. 

Tää yks joutui puhutteluun ja seuraavsssa kk siirrettiin toiseen työvuoroon. 

Kenenlään ei tarvi kuunnella tollasta

mies on idiootti

Vierailija
48/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tee tollaista matkimista, irvistelyä yms kenenkään muun kun sun kanssa, niin kyse ei ole hänen omalaatuisesta huumorintajusta vaan siitä, että haluaa nimenomaan vähätellä ja nollata sua. Ja mä oon valmis lyömään vetoa, että hän ei tee tollaista sukulaisilleen, ystävilleen, työkavereilleen tjsp.

Ite en ainakaan jaksais tollaista. Se on tosi epäkunnioittavaa eikä kuulu aikuiseen parisuhteeseen.

Vierailija
49/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tehdä hänelle samaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi