Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies matkii ilmeitäni ja irvistelee..

Vierailija
17.11.2024 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja viime aikoina mies on alkanut matkimaan ilmeitäni, liikkeitä, miten puhun etc. kaikkea mussa.  Ilmeiden matkiminen on lähinnä irvistelyä. Olen huomauttanut asiasta ja sanonut ettei se tunnu kivalta. Hän vähättelee asiaa ja sanoo sen olevan hauskaa. Olenko liian herkkä kun en kestä tällaista, en tiedä miten ton saisi loppumaan. Onko muilla vastaavaa kokemusta?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäys vielä, hän on kohta viiskymppinen..

ap

Ja erota et voi koska...? Niin, kerro.

Vierailija
22/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi alkoi esipuberteetti. Olet nainut lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osa on sitä mieltä että toi käytös ei ole ok ja hyväksyttävää ja osa sitä mieltä että olen herkkis tai itse aiheuttanut irvailun.. Pahalta toi hänen matkiminen ja muu irvailu tuntuu, en mitenkään saa käännettyä sitä hauskuutukseksi. 

ap

Vierailija
24/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen pelleilijä. Selvästi vähättelee. 

Vierailija
25/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, jätä se. Henkistä väkivaltaa. Mun ex teki samaa, mm. matki mun syömistä pilkallisella tavalla ym. Irvaili muutenkin vähän kaikesta, vaikka jos riisuin rintsikat niin alkoi hihitellä että valahtiko vähän jne. kaikkea täyttä paskaa. Ei ole todellakaan ok. 

Vierailija
26/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kiusaamista. Jos ei lopeta edes pyytämällä niin on sika

Vierailija
27/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki tuota mutta lopetti kun purskahdin itkuun

Vierailija
28/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen ei ole helppo ajatus sekään, viihdyn useimmiten hänen kanssaan jos tätä ikävää puolta ei lasketa. En haluaisi luovuttaa, mut en pysty häntä varmaan muuttamaankaan..

ap

Vierailija
29/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA, heti. 

Vierailija
30/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, jätä se. Henkistä väkivaltaa. Mun ex teki samaa, mm. matki mun syömistä pilkallisella tavalla ym. Irvaili muutenkin vähän kaikesta, vaikka jos riisuin rintsikat niin alkoi hihitellä että valahtiko vähän jne. kaikkea täyttä paskaa. Ei ole todellakaan ok. 

Syömistä matkii myös ja kommentoi ulkonäköäni esim. hänestä on kiva että mussa on jotain mistä ottaa kiinni. Ja tietää että kamppailen painoni kanssa ja yritän laihduttaa..

ap

Vierailija
31/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaminen ei ole helppo ajatus sekään, viihdyn useimmiten hänen kanssaan jos tätä ikävää puolta ei lasketa. En haluaisi luovuttaa, mut en pysty häntä varmaan muuttamaankaan..

ap

Voitko asettaa jonkin muun seurauksen?

Vierailija
32/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelet ei sivistynyt ihmisen kanssa? 

Vierailija
33/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli osa on sitä mieltä että toi käytös ei ole ok ja hyväksyttävää ja osa sitä mieltä että olen herkkis tai itse aiheuttanut irvailun.. Pahalta toi hänen matkiminen ja muu irvailu tuntuu, en mitenkään saa käännettyä sitä hauskuutukseksi. 

ap

Muiden mielipiteet ovat vain heidän. Mitä itse ajattelet?

Vierailija
34/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun teki joskus mieli tehdä samoin, kun exäni teki joka asiasta kamalaa draamaa. Mistään ongelmasta ei voinut järkevästi keskustella, vaan elämöi ja väänteli naamaansa kuin olisin vähintäänkin lyönyt sitä.

Ahaa se ihana kunnioitus. Teillä ei tainnut paljon sitä olla, kummallakaan. 

Vierailija
35/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on ihan sairasta! Hyvä, että on ex!

Vierailija
36/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kiusaamista. Jos ei lopeta edes pyytämällä niin on sika

Ei, kyllä sika on fiksumpi.

Vierailija
37/49 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joka kerta ylireagoinko ja olenko liian tosikko. Siksi aloitin keskustelun täällä saadakseni näkökulmaa ja ajatuksia muilta. En voi oikein puhua tästä kellekään. Asumme pikkukaupungissa ja miehellä paljon tuttuja, ja hän on pidetty ja hyvän tyypin maineessa. Mun kanssa käytös jotain ihan muuta.

ap

Vierailija
38/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus ketju otsikolla Puolisoni on pelle, ehkä löytyy vieläkin.

Siellä oli keskustelua irvistelevistä, matkivista, läpän laukojista, totuuden torvista, käytännön piloja harrastavista ja muista itseään niin hassun hauskoina pitävistä tyypeistä. Oikeasti näissä ei ole mitään hauskaa, ei ehkä heidän itsensäkään mielestä. Tuolla käytöksellä oikeutetaan vallankäyttöä, alistamista ja ihan suoranaista väkivaltaa.

Itsetunnon ja itsekunnioituksen voi viedä toiselta niin monin tavoin. Toisin kuin usein luullaan, ei siihen tarvitse fyysistä väkivaltaa, vaikka sekin voi tulla kuvaan jossain vaiheessa. 

Mulla oli tuollainen isä. Ihan kuin olisi koulukiusaajan saanut vanhemmakseen. En pidä yhteyttä enää, itseään ei sentään tarvitse kiusata. 

Vierailija
39/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on ihan sairasta! Hyvä, että on ex!

Oli sairasta. Ihan kamala mies. Tuli oikein ahdistus kun ajatteli noita juttuja, missä helvetissä sitä silloin elikin. Liekö sama mies kuin  ap:n kultakimpale. 

Vierailija
40/49 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tilanteet joissa tekee näin eivät liity mihinkään riitatilanteeseen tms. Hän matkii kun nauran, puhun, kävelen ihan mitä vaan. Jostain syystä toi käytös kolahtaa tosi kovin ja vaikuttaa itsetuntoon. Huomaan esim työpaikalla tarkkailevani itseäni ja jos näytön jotenkin hassulta, vaikken varmaan näytä. En ymmärrä miten joku ajattelee sen olevan hauskaa..

Minulla ex sanoi, että kävelen kuin ankka, vyötärölleni on kerääntynyt liikaa "tällaista" (otti samalla kiinni jenkkakahvasta).

Ja kaikki hassunhauskoja vitsejä vain. Minua nauratti niin paljon, että aloin miettiä miksi olla ylipäätään yhdessä, jos toisen silmissä olen pelkkä vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä