The slummit Suomi , tammikuussa 2025
The slummit Suomi
14 toisilleen tuntematonta suomalaista lähtee haastavien tehtävien täyttämälle vaellukselle kohti norjalaisvuoren huippua haaveenaan muhkea rahapotti.
uusi Reality alkaa tammikuusta, jossa palkintona 150 000 euroa ( jos oikein kuulin).
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (159)
Onpas puuduttavan tylsä ohjelma. Katson vain upeiden maisemien takia.
Beaglejen kasvattana metsurinainen/ eräopas voi olla kiva luu 💪
Lihavuus on heikkous maastossa. Näin se vain on. Cardio ei riitä.
Ei kai tämä ole totta, että sairaanhoitaja jo sippasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä ole totta, että sairaanhoitaja jo sippasi?
Hänellä oli ylipainoa ja sillä ei jaksa tuolla.
Roy voittoon, ihana ja niin kotoinen Turun murre :)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tästä uusia julkimoita. Yksi tuttu kasvo selviytyjistä vuosien takaa on mukana. Oliko Heikki nimeltään.
Metsuri on oma suosikkini.
Ei ole Heikki nimeltään, vaan Janne.
Mä en nyt ymmärrä.
Jos siis pääset huipulle/maaliin saat max.sen oman10.000eur ( sitten on se ylimääräinen 10.000eur, mutta se tod.näk jaetaan )
Mitä ihmeen liittoja, selkään puukotuksia tässä nyt sitten pitää tehdä.
Jokainen vastaa omasta kymppitonnistaan - ihan sama mitä muut tekee tai kuinka moni huipulle pääsee.
Mistä tässä kilpaillaan?
Omat suosikit ex-kapiainen, metsurinainen ja maanviljelijä.
Jani vaikuttaa viisaalta ja rauhalliselta (ja noin nuori) toivottavasti ei häntäkään juonita ulos
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit ex-kapiainen, metsurinainen ja maanviljelijä.
Mulla samat! Kaikki tollasia rauhallisia ja varman olosia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ex-upseeri Kantola valmensi sen missin siihen Erikoisjoukot ohjelmaan, voittiko se peräti sen se missi, sitä en muista. Mutta pärjäsi hyvin tämän Kantolan opeilla.
Olen lukenut hänen kommenttejaan eräältä toiselta palstalta ja hän vaikuttaa hyvin fiksulle ja asialliselle miehelle, jolla ei ole ego turvonnut. Mielenkiintoinen nähdä miten pärjää, koska pärjää varmasti. Elleivät kieroile sitä heti ulos.
Pärjää, jos ei tosiaan tule äänestetyksi pois. Muutamia kanssakilpailikoita hän tuntuu nyt jo ärsyttävän, koska on ottanut porukan aika vahvasti komentoonsa. Itse toivoisin hänen pysyvän mukana pitkään, hän tosiaan tuntuu tietävän mitä tehdä ja sitä on kiva seurata.
Feat. Varissuo, Hervanta, Kontula?
Vierailija kirjoitti:
Jani vaikuttaa viisaalta ja rauhalliselta (ja noin nuori) toivottavasti ei häntäkään juonita ulos
Jep, tuollanen vanha sielu. Vähän sellainen itsevarma oman tien kulkija. Toivottavasti pysyy mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ex-upseeri Kantola valmensi sen missin siihen Erikoisjoukot ohjelmaan, voittiko se peräti sen se missi, sitä en muista. Mutta pärjäsi hyvin tämän Kantolan opeilla.
Olen lukenut hänen kommenttejaan eräältä toiselta palstalta ja hän vaikuttaa hyvin fiksulle ja asialliselle miehelle, jolla ei ole ego turvonnut. Mielenkiintoinen nähdä miten pärjää, koska pärjää varmasti. Elleivät kieroile sitä heti ulos.
Pärjää, jos ei tosiaan tule äänestetyksi pois. Muutamia kanssakilpailikoita hän tuntuu nyt jo ärsyttävän, koska on ottanut porukan aika vahvasti komentoonsa. Itse toivoisin hänen pysyvän mukana pitkään, hän tosiaan tuntuu tietävän mitä tehdä ja sitä on kiva seurata.
Jos porukka käyttää järkeä, eivät juoni tuota ulos kuin vasta ihan lopussa. Hän hyödyttää ryhnää.
Vierailija kirjoitti:
Perus että miehet heti lyöttäytymässä yhteen
Mun mielestä siellä on ihan samalla tavalla muodostunut tiiviitä naisporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Joko on jakso(t) katsottu? Toisenkin jakson näkee jo katsomosta, vaatii lienee katsomo+ kuitenkin.
Vaatinee
Tää metsurinainen on kans hyvä!