Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitsenko/mietinkö ihan liikaa?

Vierailija
17.11.2024 |

Olin koulutuksessa kaupungissa jossa asuvan miehen kanssa olen viestitellyt. Hän on ollut hyvin aktiivinen viestittelijä.

Laitoin viestiä että olen kaupungissa, olisi kiva tavata. Sain vastauksen jossa kertoi ettei voi olla pois kotoa kauaa, kaverin koira hoidossa. Tulkitsin ettei häntä kiinnosta tarpeeksi ja annoin olla. 

Seuraavana aamuna kyseli miten olin saanut iltani kulumaan ja olisi ollut kiva nähdä...  No niinpä...

A. Hänen tyttöystävänsä oli paikalla ( en siis tiedä onko sellaista)

B. Hän on kiinnostunut vain viestittelystä, ei tapaamisesta kasvokkain.

Oli miten oli, en jaksa pelata enkä nyhtää. Ei oo pakko jos ei tahdo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. Ei tykkää tällaisista yllätyshyökkäyksistä

Vierailija
2/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) sillä oli kaverin koira hoidossa, eikä se voinut olla kauan pois kotoa

Vierailija
4/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

d) sillä oli kaverin koira hoidossa, eikä se voinut olla kauan pois kotoa

tämä ei tule koskaan naisille mieleen, koska naiset ovat valehtelijoita ja kuvittelevat miesten olevan samanlaisia kuin he itse

Vierailija
5/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kirjaimen takaa löytyy vaihtoehto "Törmäsit kaupunkiin ilmoittamatta ennakkoon joten mies oli ottanut kaverin koiran hoitoon kun kerran tulisi olemaan koko päivän kotona".

Ilmeisesti vainoharhainen tajunnanvirtasi lähti vahinkossa kesken kirjottamisen kun tämä vaihtoehto putosi viestistä vaikka sen olisi pitänyt olla ensimmäisenä.

Vierailija
6/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läpinäkyvää mieheltä. Koira olisi kyllä pärjännyt tunnin pari, jos mies vaan olisi ollut kiinnostunut. Oli syy mikä hyvänsä, niin aika outoa.

Vierailija
7/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C. Ei tykkää tällaisista yllätyshyökkäyksistä

Ihan mahdollista. Tosin on itse tehnyt sellaisen jolloin olin valitettavasti ihan muualla päin suomea.

Vierailija
8/8 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi toki kutsunut sinut kotiinsa tuossa tilanteessa. Eli hällä  oli siellä joku toinen deitti tai sitten vaan itse mokasit koko jutun liian vähäisellä valmisteluajalla (kaikki ei tykkää ylläreistä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän