Tilasin Teslan koska arvostus Muskia kohtaan noussut viime aikoina
Olen aina vastustanut sähköautoihin pakottamista ja vastustan edelleen, mutta itse sähköautoa en vastusta. Haluan vain että ihmiset voi pakottamatta päättää kokeilevatko vai ei.
Nyt viime aikoina kun seurannut miten Musk puolustanut sananvapautta, oman kansan etua ajattelemista ja että perinteisetkin arvot pitäisi olla sallittuja, arvostus Muskia kohtaan kasvanut ja päätin kokeilla Teslaa.
Tilaukseen meni Model 3 AWD Long Range, olen useasti ollut muiden kyydissä ja ihan mukavalta vaikuttaa. Oli jo 30k säästetty autoon joten ei niin pahaa lainaa tullut.
Tällä tavalla ajattelin myös tukea Muskin kamppailua sananvapauden ja kansallismielisten arvojen puolesta.
Kommentit (35)
Eli olet venäjän,etkä Ukrainan puolella.
Selvä.
En ostaisi ikinä testaa. Pilasi senkin nimen Musk.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Itse juuri romutin Teslani ja ostin kunnon kiesin tilalle.
Mutta kukin tyylillään. :)
SInulla työttömänä vasemmistolaisena tuskin autoa ollut ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Itse juuri romutin Teslani ja ostin kunnon kiesin tilalle.
Mutta kukin tyylillään. :)
SInulla työttömänä vasemmistolaisena tuskin autoa ollut ollenkaan
Niinkö luulet? Ikävä tuottaa pettymys, mutta omistan toistakymmentä sijoitusasuntoa ja palkkani on aika hyvä. Entä sinulla? :)
- akateeminen N 46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan Muskilta seksirobotin sitten kun sellainen vihdoin saapuu markkinoille. Kaikki herkut mukaan.
Ilman muuta. Ei kukaan elävä sinuun haluaisi koskeakaan. Saat tasoistasi seuraa.
Noh, mistä moinen katkeruus? Olen kylläkin komea mies ja yhtä montaa naista pannut kuin rukkasiakin antanut, eli paljon. Harmittaako että poistuisin markkinoilta, kultsi?
Ja ilmeisesti miehiin kallellaan, kultsi? Kiitos tarjouksesta, mutta ei.
Minä liityin vain Xään kun ei varaa autoon (enkä tarvikaan), mutta tukeakseni sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä liityin vain Xään kun ei varaa autoon (enkä tarvikaan), mutta tukeakseni sananvapautta.
Trollit tukee tietysti sellaista palvelua, mikä takaa trollin palkanmaksun jatkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan, tuskin olisin tilannut Teslaa ellei Musk olisi osoittautunut sananvapauden puolustajaksi.
ap
Sehän on puolustanut vain sitä, että venäläiset trollit pitää laskea twitteriin.
"venäläiset trollit" = vasemmistoliberaalien kanssa eri mieltä olevat tavalliset länsimaalaiset
Olet erehtynyt, Muskin imago on ollut vahvassa laskussa jo pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan Muskilta seksirobotin sitten kun sellainen vihdoin saapuu markkinoille. Kaikki herkut mukaan.
Ilman muuta. Ei kukaan elävä sinuun haluaisi koskeakaan. Saat tasoistasi seuraa.
Noh, mistä moinen katkeruus? Olen kylläkin komea mies ja yhtä montaa naista pannut kuin rukkasiakin antanut, eli paljon. Harmittaako että poistuisin markkinoilta, kultsi?
Oho en tiennyt. Kirjoitit vain kuin nainen. Oikein estrogeeni huokui viestistäsi. My bad.
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt, Muskin imago on ollut vahvassa laskussa jo pidempään.
Muskia varmaan kiinnostaa aivan helvetisti.
Pelle, oishan tolla rahalla saanut autonkin 😂🤡🤡
Sinänsä hauska, kun ajattelee, niin sellaiset jotka sähköautoja ostaa, boikotoivat kyllä uuden Teslan hankkimista nyt. Monet ovat boikotoineet jo pitempään, johtuen Muskin venäjäyhteyksistä. Ja toisaalta taas Trumpin fanipojat eivät taas sähköautoa, ei Teslaa, eikä muuta ole hankkimassa. He haluavat saastuttavan auton, eikä heillä toisaalta olisi uuteen Teslaan edes varaa!
Musk on äijä ja saanut osalla kierukat solmuun poliittisilla kommenteillaan. Hyvä ukko ja ostan myös Teslan seuraavaksi ajopeliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho en tiennyt. Kirjoitit vain kuin nainen. Oikein estrogeeni huokui viestistäsi. My bad.
Nyt on myöhäistä selitellä. Taisit kumminkin tietää ja kokeilit kepillä jäätä.