Miehet rehellisesti. Tunnetteko haluttomuutta yli 50 vuotiaita naisia kohtaan?
Olen 50-vuotias nainen. En enää kehtaa olla alasti mieheni nähden. Käyn saunassa ja suihkussa yksin. Rintani roikkuvat ja alapään karvoitus on harmaantunut. Seksiä meidän välillä ei ole ollut viiteen vuoteen.
Kommentit (79)
Vastasin "ei". Päinvastoin, tunnen halukkuutta viisikymppisiin aikuisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halu ei riipu iästä vaan kipinästä ja viisikymppisillä se voi palaa kirkkaammin kuin koskaan.
Himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta: Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE, ilmainen, katso ainakin himograafi, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Sitä se on kun ei ole itsellä oikeaa kokemusta ollenkaan ja pitää kaivaa netistä omaa agendaa vahvistavia artikkeleita. Niitä löytyy vaikka mille mielipiteellle, loputon suo.
Se on hienoa, kun miehet ei vanhene 45-55 ikäsinä ollenkaan, ainoastaan naiset. Meillä oli noin nuorina vaimon halusta vain 2-3 krt seksiä viikossa. Nyt ollaan 20 -10v vanhempia ja vaimon halusta tällä viikolla ollut 2krt seksiä. Kyllä me ollaan vanhettu ihan samassa suhteessa ja itse enemmäkin kun pitää ottaa jo 50mg sildenafilia, että vaiimo saa edelleen kovaa kullia niin kuin aina ennenkin. Mutta kuten sanottu, niin mies makaa kuin petaa. Kokemuksesta voin suositella, että kannattaaa keskustella naisensa kanssa päivittäin, jotta tieto naisensa mielialasta ja halujen määrästä pysyy ajantasalla.
Olen mieluummin vanhan ja kokeneen kuin nuoren ja kokemattoman kanssa. Nykyisin 60-vuotias naisystäväni ratkaisi pian 50 täytettyään itseään häirinneen häpykarvojen harmaantumisen siirtymällä posliiniin. Ei minua hänen harmaantuva pehkonsa olisi haitannut, mutta eipä ole posliinipilussakaan valittamista. Onneksi hän on tyytynyt hiustensa kanssa värjäykseen, kalju nainen olisi jo meikäläiselle liikaa.
Siirryin muuten itsekin samoihin aikoihin rakkaani kanssa posliiniksi. Yläpää olikin jo valmiiksi, mutta se ei niin miehellä haittaa. On hiton kiimaisen näköistä, kun kaksi paljasta ja kiihottunutta alapäätä kohtaa toisensa.
En. Yli 50 vuotiaat tuntevat haluttomuutta minua kohtaan. M41
Voi olla myös vanha ja kokematon. Tai siis kokematon ainakin partnereiden lukumäärässä mitattuna. Exällä ja minulla oli kummallakin 48v iässä ollut vain yksi seksikumppani koko elämänsä aikana. Minusta ongelma oli, ettei hän ikinä vapautunut estoistaan ja minä taas haikailin hyvää seksiä lopuksi niin paljon, että erohan siitä tuli.
Nyt on vähän varttuneempi nainen, mutta ah niin ihana, kuuma ja innokas. Ja laukeaa joka kerta yhdynnässä toisin kuin exä, joka ei lauennut kertaakaan yli 25v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin vanhan ja kokeneen kuin nuoren ja kokemattoman kanssa. Nykyisin 60-vuotias naisystäväni ratkaisi pian 50 täytettyään itseään häirinneen häpykarvojen harmaantumisen siirtymällä posliiniin. Ei minua hänen harmaantuva pehkonsa olisi haitannut, mutta eipä ole posliinipilussakaan valittamista. Onneksi hän on tyytynyt hiustensa kanssa värjäykseen, kalju nainen olisi jo meikäläiselle liikaa.
Siirryin muuten itsekin samoihin aikoihin rakkaani kanssa posliiniksi. Yläpää olikin jo valmiiksi, mutta se ei niin miehellä haittaa. On hiton kiimaisen näköistä, kun kaksi paljasta ja kiihottunutta alapäätä kohtaa toisensa.
Karseeta tuon ikäisillä posliini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu..... Et sitten muuta negatiivistä keskinyt kun hänenkään varttunut nainen ei ole haluton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu..... Et sitten muuta negatiivistä keskinyt kun hänenkään varttunut nainen ei ole haluton.
Tunnetun palstapapparaisen vakiolause tämä "happamia sanoi kettu". Mutta kun hällä on niin iso ja paksu ;)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös vanha ja kokematon. Tai siis kokematon ainakin partnereiden lukumäärässä mitattuna. Exällä ja minulla oli kummallakin 48v iässä ollut vain yksi seksikumppani koko elämänsä aikana. Minusta ongelma oli, ettei hän ikinä vapautunut estoistaan ja minä taas haikailin hyvää seksiä lopuksi niin paljon, että erohan siitä tuli.
Nyt on vähän varttuneempi nainen, mutta ah niin ihana, kuuma ja innokas. Ja laukeaa joka kerta yhdynnässä toisin kuin exä, joka ei lauennut kertaakaan yli 25v aikana.
Luultavasti exäsi koki niin huonoa ja mielikuvituksetonta seksiä kanssasi, ettei siksi lauennut. Normaali mies olisi panostanut myös toisen nautintoon eikä olisi ollut 25 vuotta pelkästään itse saamapuolella.
Vituttaa kun se ennen himokas nainen katosi vaihdevuosien jälkeen. Mitä tehdä, mua kuitenkin panettaa näin puutteessa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu..... Et sitten muuta negatiivistä keskinyt kun h
Ja löysä.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun se ennen himokas nainen katosi vaihdevuosien jälkeen. Mitä tehdä, mua kuitenkin panettaa näin puutteessa joka päivä.
Menet vieraisiin pöytiin. Vaimo ei voi loukkaantua, koska asia ei edes kiinnosta.
Halu ei riipu iästä, vaan naisesta. 25v ja lihava --> ei kiitos. 35v, mutta ei naisellinen --> ei kiitos. 40v, mutta kasvoiltaan 60v näköinen --> ei kiitos. 50v, mutta hoikka, nätti ja nuorekas --> kyllä kiitos.
Itse ymmärsin jo 18v nuorena miehenä, että naiset 50+ on parhaita seksikumppaneita. Jokusen kerran tuli tansseista lähdettyä saatille. Ja sain heiltä huikeat kyydit ja koulutuksen miten nainen saadaan nauttimaan. Tälläkin hetkellä vaimo 54 ja läiskettä ja litinää liki päivittäin.
M51
50+ naiset kuuminta mitä voi olla.
Ei se ole ikä, vaan olemus yleensä. Jotkut vanhenee hitaasti ja arvokkaasti. Olen nähnyt upeita viisi- tai jopa kuusikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se rima tuntuu liikkuvan samaa tahtia kuin itsekin vanhenen. Nyt olen neljäkymppinen ukkeli ja neljäkymppiset naiset näyttävät hyvältä, vaikka kaksikymppisenä samaiset naiset olisivat näyttäneet ikälopuilta.
Oletettavasti itsekin näytän kaksikymppisten ja kolmekymppisten silmissä säälittävältä vanhukselta.
Varmaankin sitten kun itse olen viisikymppinen, viisikymppiset naiset näyttävät kiinnostavilta.
Kolmekymppisten silmissä vanhukselta? No jos rakastat auringonpalvontaa ilman voiteita, hattua ja suojaavia vaatteita sekä alkoa ja tupakkaa menee eikä tietenkään mitään lisäravinteita.
Himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta: Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE, ilmainen, katso ainakin himograafi, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext