Miehet rehellisesti. Tunnetteko haluttomuutta yli 50 vuotiaita naisia kohtaan?
Olen 50-vuotias nainen. En enää kehtaa olla alasti mieheni nähden. Käyn saunassa ja suihkussa yksin. Rintani roikkuvat ja alapään karvoitus on harmaantunut. Seksiä meidän välillä ei ole ollut viiteen vuoteen.
Kommentit (79)
Eihän ne / me viisikymppiset esteettisesti kummoisia olla.
Enempi tökkii henkinen puoli. Aika harvassa on positiiviset keski-ikäiset naiset, tasaisella temperamentilla.
Päinvastoin. Elizabeth Hurley on kuin unelma ja juuri ikäiseni 59 v.
Vierailija kirjoitti:
Naisten menopaussi on keskimäärin n 51v iässä. Mies et tunne halua halutonta kohtaan.
Siinä taas joku kloppi joka ei ymmärrä naisista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Enempi tökkii henkinen puoli. Aika harvassa on positiiviset keski-ikäiset naiset, tasaisella temperamentilla.
Ai eikö miehinen egosi kestä tempperamenttisia naisia. Nehän on tunnetusti kaikista parhaita sängyssä kiihoitettuna. Naisessa pitää olla haastetta ja aikuisissa naisissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö miehinen egosi kestä tempperamenttisia naisia. Nehän on tunnetusti kaikista parhaita sängyssä kiihoitettuna. Naisessa pitää olla haastetta ja aikuisissa naisissa on.
Ego kyllä kestää, mutta ihminen joka ei hallitse tunnereaktioitaan tuntuu lapselliselta ja/tai kehitysvammaiselta. Kumpikaan ei ole kiihottava ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ego kyllä kestää, mutta ihminen joka ei hallitse tunnereaktioitaan tuntuu lapselliselta ja/tai kehitysvammaiselta. Kumpikaan ei ole kiihottava ominaisuus.
Niin, että järki-ihmisiä. Otan osaa. Seksi ilman tunnereaktioita on kuin kolea syys aamu-
Kyllä tuota meteorologi-Metteäkin mielellään panisi, vaikka onkin kohta jo 52-vuotias (s. 21.1.1973).
Vierailija kirjoitti:
Miehensä Arun Nayar jätti Elizabeth vuona 2011, kun Elizabeth oli 46 vuotta vanha (elämänmuutos alkaa keskimäärin noin 45v ikäisenä): https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Hurley
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehensä Arun Nayar jätti Elizabeth vuona 2011, kun Elizabeth oli 46 vuotta vanha (elämänmuutos alkaa keskimäärin noin 45v ikäisenä): https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Hurley
Ei tainnut mies pärjätä enää.
riippuu aina.
miehen libidosta.
onko mies:
55v?
65v?
75v?
Mitä tekemistä saunassa ja suihkussa käymisellä voi olla haluttomuuden kanssa?
Onneksi mieheni haluaa mua ihan säännöllisesti, olen 65, enkä mitenkään erityisemmin "kuosissa". Mies minua selvästi myös lyhyempi ja kevyempi, silti hän minua haluaa ja se on ihanaa.
Haluttavuus ei ole kiinni iästä, vaan ulkonäöstä ja asenteesta. Häpeilevä asenne on epäseksuaalinen, hyvä itsetunto ja rentous taas on seksikästä.
Tällä palstalla on joitakin miehiä, joilla on heikko libido.
Onneksi suuri osa palstan miehistä on kuitenkin normaaleja.
Riippuu täysin naisesta. Voin tuntea haluttomuutta 30 vuotiasta kohtaa ja 50 vuotias voi olla vaikka kuinka seksikäs.
Aloittajalke? Haluaisitko että elämässäsi olisi seksiä? Kyse ei ole ulkoisista asioista vaan sisäisestä halusta. Jos haluat , ala miettimään seksistä positiivisesti. Tee toimia jotka koet itse haluttaviksi. Altistu halulle.
Aja karvat pois, seksiin kivempaa. Rinnat jos haittaa itseä, hommaa seksikkäät liivit jotka näyttää vähän nänniä mut pitää tissit ylhäällä. Kaikkea löytyy. Käy katsomassa hynä burleskiesitysniin tajuat et ulkonäkö ei ole pointti. Seksiä saa jos haluaa tehdä sen eteen töitä :)
Yritätkö sanoa että keski-ikäiset naiset ovat muuttuneet lapsellisiksi ja/tai kehitysvammaisiksi oltuaan nuorempina tasapainoisia?
Itse koen vuosien karttuessa kehittyneeni henkisesti, olen jo aika lailla sinut itseni ja muun maailman kanssa, ja vaikka keho vanhenee, pidän siitä enemmän kuin nuorena. Seksin suhteen tiedän mistä pidän, osaan sanoa mitä haluan enkä jaksa turhaan kainostella. Onneksi on ihania miehiä jotka osaa tätä arvostaa.
Halu ei riipu iästä vaan kipinästä ja viisikymppisillä se voi palaa kirkkaammin kuin koskaan.
Mun oma viiskymppinen vaimoni on parasta mitä tiedän.