Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne et matkustaisi enää ikinä uudestaan?

Vierailija
17.11.2024 |

1. Raisio Suomen masentavin betonirakennustyömaaa

2. Gambia- rantapummien maa jossa ei ole mitään tekemistä, lento 14 tuntia ja vain 1 ranta jossa aurinko polttaa suoraan päähän. 1 krokotiilifarmi ja ei mitään muuta näkemistä. ainoa jännä oli hedelmäviski joka maksoi 1 euron litra.

Intia_ Goa ja Mumbai. Hirveitä paikkoja joissa vain likaa ja roskaa. Kashmirissakin oli vain paskaa ja tylsä vuoristo jossa vain pikkukaloja, ja kalastusluvat perholla 20 e päivä.  Sama kuin olisi ollut kotona Kainuussa purolla kalalla. Goalla oli liian kuuma vain aamulla ja illalla voi käydä ulkona ja ei mitään tekemistä. muutaman venäläinen ja britti turisti pikkukaupungissa ja isommissa intialaiset bilettämässä. samaa rantaa ja samoja butiikkeja joka toinen kauppa.

Olen ollut Intiassa 4 kertaa, Etelämmässä Chennain alueella oli jännempää kun kiersimme pikkukylissä ja ruoka oli paljon parempaa kuin Goalla.

Kerala oli taas hirvee paskapaikka, ei mitään näkemistä eikä tekemistä.

Limassol, Kypros. Aivan tylsä paikka, pelkkää rantaa ja ei mitään tekemistä-. Venäläisiä paljon.

Eilat, Israel-. Pieni rantakaistale ja rantakujia, vuoristossa erämaassa voi käydä kävelyllä, muuta ihan mitätön pikkukylä. Mieluummin Tel Aviviin jos Israeliin ja siellä on yhtä lailla rantaa, enemmänkin ja pitempi. Ja on konserttejakin.

taidan lähteä katsomaan miten tylsä paikka on Teneriffa talvella, ehkä viikon siellä viihdyn ja lennän sieltä meksikoon tai Vietnamiin. Vietnam tuntui jännältä kun olin 2 viikkoa kerran , seuraavaksi aion ostaa/vuokrata moottoripyörän ja ajaa Vietnami läpi

Laosia en ole nähnyt kuin ne 4000 islands, jossa tekowannabehipit istuu rannalla, ei tekemistä. Muuten vois kiinnostaa enempi. Thaimaa on ok, jos keksii tekemistä-. Kambodja- korruptio loistaa ja koko ajan myydään huumeita, naisia joka kulmalla ja missään ei saa olla yksin rauhassa. Tylsää.

Meksiko, Kiina, Etelä Amerikka Usa nämä vielä näkemättä-

Israelissa olen ollut 13 kertaa, ei paha paikka ollenkaan.

Nepal- en päässyt vaeltamaan vuoristossa kun sairastuin, tylsää siksi.

Kaikki nämä olen kokenut tosin yksin ja siksi kai tylsää. Mutta ei kiinnosta oikein

kuin enää isot kaupungit ja ihmisvilinä ja moottoripyölräily sekä eksoottiset kalastusmatkat.

Mies, the looser 52 v

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia

Vierailija
2/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä.Olen käynyt kerran.Kaikki meni hyvin eikä mitään ongelmaa ollut.Toista kertaa en silti sinne mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ja kaikki islam-uskoiset maat. Missään nimessä en tietenkään halua tukea niitä.

Vierailija
4/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti ja Marokko, likaista joka puolella

Vierailija
5/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä sekä Saharan eteläpuolinen Afrikka ja Etelä-Amerikka noista kaikki maat joissa olen siellä käynyt. Hankalia, pitkät matkat, kuumotuksia, on nähty jo ....

Vierailija
6/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki. Ei hetken rauhaa vaikka olen susiruma.

Vierailija
7/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen, ensi kevään jälkeen kun lähden maailmalle enkä palaa tänne junttipaska-ateisti-homo-wokettajien masennuskeskukseen IKINÄ!

Vierailija
8/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egypti ja Marokko, likaista joka puolella

Sama. Likaisuus, töykeät ihmiset, kaikkialla pakkomyyntiä. Lisäksi järkyttävä tauti jostain ruuasta.

Vierailija
9/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia yms. Puistattaa muistokin.

Vierailija
10/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ja Kroatia, Kreikka myös hiukan pettymys odotuksiin nähden.

Vierailija
11/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi euroopan afrikkalaisin kaupunki kuin suoraan pohjoisafrikasta. Paskasta kallista savusumu ja ei eurooppalaiset ihmiset.

12/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään missä on tuollaisia kaltaisiasi turistiääl*öitä.

Vierailija
13/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa olen vain matkustellut mutta Turkki ja Italia on no-no. Kerran käynny kummassakin ja se riitti.

Vierailija
14/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin ei koskaan enää.

Vierailija
15/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle en matkusta enää koskaan.

En myöskään matkusta maihin, joissa islam on enemmistöuskonto.

Vierailija
16/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko, kerta riitti. 

Vierailija
17/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, Valkovenäjä, Turkki, Unkari, Saudi-Arabia, Oman, Irak ja Pohjois-Korea on nyt ainakin boikotissa

Vierailija
18/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmoon

Vierailija
19/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahteen. Laht on suomen surkein paikka.

Vierailija
20/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona - täynnä varkaita

Pariisi - afrikka

Bryssel - afrikka ja yleisesti epäsiisti

Amsterdam - kannabiksen lemu ja huumeet (haisee mädäntyneelle biojätteelle)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä