Minne et matkustaisi enää ikinä uudestaan?
1. Raisio Suomen masentavin betonirakennustyömaaa
2. Gambia- rantapummien maa jossa ei ole mitään tekemistä, lento 14 tuntia ja vain 1 ranta jossa aurinko polttaa suoraan päähän. 1 krokotiilifarmi ja ei mitään muuta näkemistä. ainoa jännä oli hedelmäviski joka maksoi 1 euron litra.
Intia_ Goa ja Mumbai. Hirveitä paikkoja joissa vain likaa ja roskaa. Kashmirissakin oli vain paskaa ja tylsä vuoristo jossa vain pikkukaloja, ja kalastusluvat perholla 20 e päivä. Sama kuin olisi ollut kotona Kainuussa purolla kalalla. Goalla oli liian kuuma vain aamulla ja illalla voi käydä ulkona ja ei mitään tekemistä. muutaman venäläinen ja britti turisti pikkukaupungissa ja isommissa intialaiset bilettämässä. samaa rantaa ja samoja butiikkeja joka toinen kauppa.
Olen ollut Intiassa 4 kertaa, Etelämmässä Chennain alueella oli jännempää kun kiersimme pikkukylissä ja ruoka oli paljon parempaa kuin Goalla.
Kerala oli taas hirvee paskapaikka, ei mitään näkemistä eikä tekemistä.
Limassol, Kypros. Aivan tylsä paikka, pelkkää rantaa ja ei mitään tekemistä-. Venäläisiä paljon.
Eilat, Israel-. Pieni rantakaistale ja rantakujia, vuoristossa erämaassa voi käydä kävelyllä, muuta ihan mitätön pikkukylä. Mieluummin Tel Aviviin jos Israeliin ja siellä on yhtä lailla rantaa, enemmänkin ja pitempi. Ja on konserttejakin.
taidan lähteä katsomaan miten tylsä paikka on Teneriffa talvella, ehkä viikon siellä viihdyn ja lennän sieltä meksikoon tai Vietnamiin. Vietnam tuntui jännältä kun olin 2 viikkoa kerran , seuraavaksi aion ostaa/vuokrata moottoripyörän ja ajaa Vietnami läpi
Laosia en ole nähnyt kuin ne 4000 islands, jossa tekowannabehipit istuu rannalla, ei tekemistä. Muuten vois kiinnostaa enempi. Thaimaa on ok, jos keksii tekemistä-. Kambodja- korruptio loistaa ja koko ajan myydään huumeita, naisia joka kulmalla ja missään ei saa olla yksin rauhassa. Tylsää.
Meksiko, Kiina, Etelä Amerikka Usa nämä vielä näkemättä-
Israelissa olen ollut 13 kertaa, ei paha paikka ollenkaan.
Nepal- en päässyt vaeltamaan vuoristossa kun sairastuin, tylsää siksi.
Kaikki nämä olen kokenut tosin yksin ja siksi kai tylsää. Mutta ei kiinnosta oikein
kuin enää isot kaupungit ja ihmisvilinä ja moottoripyölräily sekä eksoottiset kalastusmatkat.
Mies, the looser 52 v
Heinolan reumassairaala oli aika paha. Onneksi ei toimi enää.