Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne et matkustaisi enää ikinä uudestaan?

Vierailija
17.11.2024 |

1. Raisio Suomen masentavin betonirakennustyömaaa

2. Gambia- rantapummien maa jossa ei ole mitään tekemistä, lento 14 tuntia ja vain 1 ranta jossa aurinko polttaa suoraan päähän. 1 krokotiilifarmi ja ei mitään muuta näkemistä. ainoa jännä oli hedelmäviski joka maksoi 1 euron litra.

Intia_ Goa ja Mumbai. Hirveitä paikkoja joissa vain likaa ja roskaa. Kashmirissakin oli vain paskaa ja tylsä vuoristo jossa vain pikkukaloja, ja kalastusluvat perholla 20 e päivä.  Sama kuin olisi ollut kotona Kainuussa purolla kalalla. Goalla oli liian kuuma vain aamulla ja illalla voi käydä ulkona ja ei mitään tekemistä. muutaman venäläinen ja britti turisti pikkukaupungissa ja isommissa intialaiset bilettämässä. samaa rantaa ja samoja butiikkeja joka toinen kauppa.

Olen ollut Intiassa 4 kertaa, Etelämmässä Chennain alueella oli jännempää kun kiersimme pikkukylissä ja ruoka oli paljon parempaa kuin Goalla.

Kerala oli taas hirvee paskapaikka, ei mitään näkemistä eikä tekemistä.

Limassol, Kypros. Aivan tylsä paikka, pelkkää rantaa ja ei mitään tekemistä-. Venäläisiä paljon.

Eilat, Israel-. Pieni rantakaistale ja rantakujia, vuoristossa erämaassa voi käydä kävelyllä, muuta ihan mitätön pikkukylä. Mieluummin Tel Aviviin jos Israeliin ja siellä on yhtä lailla rantaa, enemmänkin ja pitempi. Ja on konserttejakin.

taidan lähteä katsomaan miten tylsä paikka on Teneriffa talvella, ehkä viikon siellä viihdyn ja lennän sieltä meksikoon tai Vietnamiin. Vietnam tuntui jännältä kun olin 2 viikkoa kerran , seuraavaksi aion ostaa/vuokrata moottoripyörän ja ajaa Vietnami läpi

Laosia en ole nähnyt kuin ne 4000 islands, jossa tekowannabehipit istuu rannalla, ei tekemistä. Muuten vois kiinnostaa enempi. Thaimaa on ok, jos keksii tekemistä-. Kambodja- korruptio loistaa ja koko ajan myydään huumeita, naisia joka kulmalla ja missään ei saa olla yksin rauhassa. Tylsää.

Meksiko, Kiina, Etelä Amerikka Usa nämä vielä näkemättä-

Israelissa olen ollut 13 kertaa, ei paha paikka ollenkaan.

Nepal- en päässyt vaeltamaan vuoristossa kun sairastuin, tylsää siksi.

Kaikki nämä olen kokenut tosin yksin ja siksi kai tylsää. Mutta ei kiinnosta oikein

kuin enää isot kaupungit ja ihmisvilinä ja moottoripyölräily sekä eksoottiset kalastusmatkat.

Mies, the looser 52 v

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle, Puerto Rico. Kahden vuoren väliin rakennettu turistirysä ja kuuma kuin pätsi. Eikä Playa de Ingles ollut yhtään sen parempi. Sinne suuntaan ei enää ikinä.

Vierailija
22/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Egypti. Miehet kimpussa ja sain elämäni vatsataudin.

Monilla vastauksena Venäjä. Pietari on ollut yksi ihanampia kaupunkeja ja toivon että joku päivä voisi vielä Venäjälle matkustaa. Edes 10 vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä. Rajat saavat minun puolestani olla suljettu maailman tappiin.

Vierailija
24/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuriin

Vierailija
25/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin.

Vierailija
26/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härmälän K-kauppaan.

Vierailija
27/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkariin, Intiaan, Egyptiin, Turkkiin. 

Vierailija
28/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leville. AP, Raisio oli myös listallani ensimmäisenä. :D En matkustaisi Israeliin (vaikka ei olisikaan sotilaallisia konflikteja).

Vierailija
29/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja, Tanska, Viro, Ruotsi, jos ei sukulaisia katsomaan, jotkut pikku maat kuten Hollanti ja Belgia. 

Vierailija
30/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liiemmin tehnyt tuollaista virhettä, hyvä kun tietää etukäteen mihin ei halua. Ainut ja viimeinen kerta oli vain Dubai, hirvittävä paikka. 

Vierailija
31/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryssel - ruma ja tylsä kaupunki

Useimmat suomalaiset kaupungit - ei oikein mitään nähtävää tai koettavaa. Ruoka on pahaa ja ylihintaista. Se kertoo kaiken että joku Olavinlinna tai Puijon torni on meikäläisittäin isoja vetonauloja. 

Vierailija
32/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä ja Egyptissä käynyt 2x kummassakin. Enää en mene vaikka on kuinka upeaa nähtävää.

41 muuhun monesti käymääni maahan menen mielelläni, en ehkä samoihin kohteisiin kuin ennen mutta muuten. 

Turkista olen aina pitänyt ja Istanbul on lempikaupunkini. Harmi etten enää voi mennä sinne poliittisen tilanteen takia!

Suomessa en enää matkaile

Vierailija
33/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brysselissä en tule käymään koskaan enää. En koskaan.

Vierailija
34/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista maata tullut vielä vastaan johon en enää haluaisi palata. Usa ja Espanja silti lempparini. Usassa käynyt 14 kertaa ja Espanjassakin varmaan 10. Myös Kreikka on ihana.

Vierailija
35/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki. Ei hetken rauhaa vaikka olen susiruma.

Sama. Ikinä en enää mene.

Vierailija
36/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla perusteluja.

Vierailija
37/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio. Ruma murre ja kierot savolaiset.

Vierailija
38/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo, törkeen kallista ja on arabikaupunki.

Vierailija
39/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qatar- outo paikka, naisiin kohdistui katseita jos ei huivi päässä, lentokentällä outo meno.

Marokko- ei naisia missään, taksit epäluotettavia, ruoka pahaa 

Singapore- teennäinen iso kaupunki, ei luontoa

Riika- jotenkin tyly ja neuvostomainen

Vierailija
40/41 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän