Millaista nykymaailma on rumille/epäviehättäville naisille kun joka tuutista isketään kuvankauniita käsiteltyjä naisia?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos:
Neito 22 ja jo täysi Insta-käsittely.
Fillerit huulissa, poskissa, lekalinjassa.
Hermomyrkyin lamautettu kaikki kasvolihakset. Ei mitään liikettä otsassa.
Jos hän olisi 35, tai 48, mutta noin nuori.
Tätä on 2024 instanaisen elämä.
Emme vielä tiedä näiden neurotoksisten injektioiden neurologisia pitkäaik. vaikutuksia. Tiedä vaikka botuliini 'lamauttaisi' osan aivotoiminnastakin siellä otsan seudulla, niin kovin lähellä aivoja.
Ei vaikuta minuun. Mä elän omaa elämää. :D
Minun tuntemani "epäviehättävät" naiset tuntuvat elävän ihan normaalia elämää. Käyvät töissä, vievät lapsia päiväkotiin, käyvät vanhempainilloissa, elävät tavallista arkea perheen kanssa. Jos ovat sinkkuja, niin saattavat etsiä seuraa ja joskus löytävätkin kumppanin eivätkä ole enää sinkkuja. En itse nyt ihan tajua, mitä nämä "tuutit" ovat, mistä tulee käsiteltyjä naisia, mutta en ainakaan itse ilmeisesti niitä tuutteja seuraa, joten mahdollista on, että epäviehättävät naisetkin ihan vain ignooraavat tai eivät edes huomaa.
No näin vanhempana tätinaisena pitäisin todennäköisimpänä skenaariona sitä, että ke pojat, jotka katselevat päivät pitkät netistä AI:n muokkaamia täydellisiä naisia, jäävät etsimään sitä täydellistään, sillä aikaa kun muu maailma menee menojaan kuten ennenkin.
Nuorena kyllä kärsin asiasta. Luulen etten silloin tajunnut miten käsiteltyjä mallien kuvat olivat. Luulin että kaikilla muilla olisi esim täysin tasainen, virheetön iho ja minä olisin poikkeus kun oli finnejä, selluliittia, ihokarvoja ja näkyviä verisuonia.
Nyt aikuisena ei enää ole mitään vaikutusta. Kuvien käsittely on niin selvää ja näen myös niin paljon tavallisia ihmisiä ettei median naiskuvalla ja tosielämällä tunnu enää olevan mitään yhteyttä toisiinsa. Toivottavasti nykyiset nuoretkin ymmärtäväisivät tämän.
*Minä en koskaan tee täällä/K+ saitilla
aloituksia, vain kommenttiosiot. E
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on miehillä. Julkisuudessa ne komistukset jotka menestyy ja tienaa. Tavis palstailee.
Tienatakseen ei tarvitse olla komistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköhän on tomua ja tuhkaa, sen varaan täysin turha kenenkään identiteettiään rakentaa.
Ap, sinäkään et tuosta nuorru etkä komistu.
En mä oo kaunotar tai komistus, ihan tavis. Kysyin vaan millaista nykymaailma on naisille jotka ei täytä lainkaan kauneusihanteita. Oliko tämäkin nyt väärin.
Ei mulla ainakaan oo mitään mielenkiintoa "täyttää kauneusihanteita" 😅 Ei oo koskaan ollu mitään kiinnostusta siihen suuntaan
Ei ole olemassa mitään yhteismitallisia kauneusihanteita. Sehän on sitäpaitsi sivuseikka ihmisessä. Sillä tunnistaa toisen muttei muuta.
Minusta ihan sama, olenko vai en ja onko joku muu kaunis vai ei.
Pidän ihmisistä, joiden sydän ja äly säteilee ulospäin. Sellainen kuulemma itsekin olen.
Ei mun tartte katsella kuvakäsiteltyjä somekuvia. Ei kenenkään tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään yhteismitallisia kauneusihanteita. Sehän on sitäpaitsi sivuseikka ihmisessä. Sillä tunnistaa toisen muttei muuta.
Pidän ihmisistä, joiden sydän ja äly säteilee ulospäin. Sellainen kuulemma itsekin olen.
Kyllä niitä.ikävä kyllä on ://
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on miehillä. Julkisuudessa ne komistukset jotka menestyy ja tienaa. Tavis palstailee.
Nyt ei ole puhe rahasta
En tosiaan osaisi sanoa, kun itse olen komea mies. Mutta toivottelen voimia kaikille vähemmän onnekkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä.ikävä kyllä on ://
On tai ei, mitään merkitystä niillä ei ole runkkariviihdeteollisuuden ulkopuolella.
Samanlaista kuin teille tavismiehille joista ei koskaan tule alfauroksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä rahalla saa naista. Just muuan incel sitä valitteli 300 000 tilillä.
Nykymaailma on photoshopin opettelua.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista kuin teille tavismiehille joista ei koskaan tule alfauroksia.
Ne haluaa vain naisen sukuelimeen.
Milloin käsiteltyjä kehoja alettiin oikein pitää kauniina? Jokainen saa toki tehdä keholleen mitä haluaa, mutta itse en kehoani muokkaisi vaikka maksettaisiin, enkä pidä esteettisiä toimenpiteitä esteettisesti viehättävinä tai koe niiden "parantavan" kenenkään ulkonäköä, yleensä päinvastoin. Kuka edes määrittelee mikä on kaunista? Eri ihmiset pitävät eri asioita kauniina ja viehättävinä. Ei ole mitään universaalia "kauneutta", vaan pelkästään kauneusnormi. Jos on kauneusnormin mukainen ulkonäkö, ei tarkoita, että olisi kaikkien mielestä kaunis.
Sun sanavalinnat aloutuksessa oli törkeitä, nyt on fiksumpaa.