Mitä mä teen, kun seksin aloitus ei suju?! (ov)
Meillä ollut aina melko aktiivinen seksielämä. Esikoisen syntymän jälkeen vähentynyt, mutta laatu ollut musta parempaa, tuntuu (fyysisesti) musta paremmalta. Mutta nyt noin puolen vuoden aikana ollaan jotenkin menty ihan lukkoon. Mä kaipaan paljon hellyyttä ja muutakin lähellä oloa kuin vain sitä, mikä johtaa seksiin. Tuntuu vaan, että jos meen halimaan miestä tai sen kainaloon sohvalle makaamaan, se alkaa heti kohta ehdotella seksiä, vaikka musta ois vaan kiva halia.
Ja kaipaisin myös " tyylikkäämpää" ja hellempää lähestymistä, kuin mitä mies usein käyttää. Monesti tulee vaan vihjailemaan, että harrastettaisko tms. Ja jos sitten yrittää kosketuksen avulla lämitellä mua, alkaa tosi pian kosketella rintoja ja yrittää ujuttaa kättä haaroväliin, kun mä haluaisin paljon hitaampaa etenemistä.
Oon tästä miehelle puhunut ja kertonut mitä haluan, mutta tuntuu, että ei vaan ns. mene jakeluun... Usein käyttää tekosyynä myös sitä, ettei me muka ehditä pelehtiä pitkän kaavan mukaan, kun ei ole aikaa esikoisen nukuttamisen jälkeen (kun siis pitää jo itse mennä nukkumaan). Mutta kun en mä nyt mistään monen tunnin esileikkimaratonista ole koskaan puhunutkaan, kaipaisin vaan 10-15 min hellää lämmittelyä. Tuntuu siltä, ettei mies arvosta mua tarpeeksi, että " jaksais" välittää mun toiveista ja että ajattelee jotenkin niin, että kun kerran ollaan naimisissa, niin kuuluu naida naksauttaa säännöllisesti ilman sen kummempia lämmittelyjä.
Tänäänkin olin ajatellut, että olis kiva rakastella, mutta kaikki meni tunti sitten pilalle, kun mies tuli sohvalle viereen ja kysyi " harrastettaisko tänään seksiä" . Miksei se voinut vaikka ottaa syliin ja pussannut kaulaa ja niskaa ja siitä sitten eteenpäin. Meni ihan fiilis ja sanoin siitä. Mies möksäsi ja meni nukkumaan.
Mitä mä oikeasti teen?! Millä mä saan noi meidän aloitukset toimimaan. Seksi on kivaa, sitten kun siihen päästään, mutta kun nykyään on niin vaikea saada hommaa alkuun.
Kommentit (24)
vaan ehdottaa yleensä suoraa toimintaa, Minä olen kokeillut myös tuota ett' teen aloitteen eli teen miehelle sitä mitä toivoisin itselleni tehtävän ja kyllä mies toki nauttii mutta ei yhdy leikkiin vaan istuu/makaa paikallaan niin kauan kun hyväilen ja kun lopetan pyytää että ottasitko suihin jos siis en ole ottanut ja kun olen sen miehen toiveesta tehnyt niin sanoo että tuu päälle jne. ja sama vanha kaava on valmis ja minulta into mennyt enkä ole ollenkaan kihottunut vaan päinvastoin kiukkuinen. Olen puhunut miehen kanssa ja hän sanoo että hänestä minun pitäisi olla aktiivisempi aloitteen tekijä ja että hänestä on tylsää olla aina aloitteen tekijä. Hän ei kuitenkaan ymmärrä että minusta se ei ole mikään aloite että tulee muna pystyssä viereen ja sanoo että oltaisko, ottaisitko suihin ja hyppää päälle. Itseäni nuo on alkanut jo ihan inhottamaan ja olen siitä miehelle sanonut mutta jotenkin ei saada kaavaa rikkoontumaan. Ne harvat kerrat kun mies on herättänyt minut kesken unien hyväilyillä ja suukotteluilla ovat olleet parasta seksiä lasten tulon jälkeen. Muuten on aina samaa kaava ja koska minä en saa siitä mitään en viitsi edes vaivautua tekemään loitetta. Ennen se että hyväilin miestä kiihotti minuakin muttakoska se on nykyään kovin yksipuolista niin en siitäkään enää saa edes hyvää mieltä. Että vinkkejä vaan tännekkin mitä pitäisi tehdä. Ennen lapsia oltiin aktiivisia ja molemmat saivat tyydytyksen ja seksi oli monipuolista.
Meillä ei mies suihinottoa yleensä pyydä, mutta just tota " hyppää päälle" yms on kyllä. Ja nimenomaan, kun se alkaa jo ällöttää, ei oo kiva, kun oman miehen lähestyminen tuntuu ällöltä...
No juu, koitin toissapäivänä tuota " itselähestymistä" ja hellaa ohjailua. Yritti mies taas intoilla, mutta en pahoittanut mieltäni ja jatkettiin mun tahtiin. Mukavasti saatiin homma menemään loppuun asti. :) Ja ollut molemmilla hyvä mieli... Jospa se tästä lähtis.
Ap
Arvaa vaan onko tuotakin kokeiltu, että " tee niinkuin tahdot itsellesi tehtävän" ... Ideana mahtava mutta ei sekään tunnu toimivan. Vaikka minä aloitteen tekijänä hyväilen ja suutelen ym. niin ei se silti toimi toisin päin, eli mies aloitteen tekijänä käyttää silti tuota muna pystyssä-taktiikkaa. Ja vaikka asiasta olen sanonut, suuttuu vaan, eikä aloitteen tekemisessä tapahdu silti mitään muutosta..! Minkäs teet.
Parit kommentit.
17: Juu, meillä oli esileikkiä ennen lapsen saamista ja vielä vähän aikaa sitten, mutta nyt on jotenkin ajauduttu viime aikoina tähän pattitilanteeseen. Mä olin itse aika aktiivinen ennen ja teki mieli usein, mutta synnytyksen jälkeen ei enää käy seksi ajatuksissa niin usein. Tässä varmaan myös yksi syy meidän vaikeuksiin.
22: Mä ajattelin yrittää sun vinkkiä. Mulla on kyllä itellänikin selvästi ongelma siinä, että menen jotenkin ihan lukkoon, kun homma ei mene mun mielihalujen mukaan (tosi tyrannimaista, tajusin...) ja sitten en halua ollenkaan. Mun pitäis tehdä enemmän alotteita ja olla loukkaantumatta, jos mies yrittää kiirehtiä. Kokeillaan.
23: Sulla oli ihan hyvä pointti. Mä kyllä yritän silitellä miestä ja hellitellä sitä, mutta sitten kaikki menee yleensä pilalle, kun se alkaa kiirehtiä.
Ajatukset selkiää kyllä tässä, kun lukee kommentteja ja kirjottaa itse. Ongelman tiivistin nyt mielessäni siihen, että mies on hieman hätähinen ja mä loukkaannun heti, kun se sitä on. Nyt teen aloitteita enemmän enkä suutu sen tökeröistäkään aloitteista vaan yritän kärsivällisesti ohjailla hommaa vähän hitaampaan suuntaan.
Katsotaan, kuin käy.