Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen, kun seksin aloitus ei suju?! (ov)

Vierailija
20.02.2007 |

Meillä ollut aina melko aktiivinen seksielämä. Esikoisen syntymän jälkeen vähentynyt, mutta laatu ollut musta parempaa, tuntuu (fyysisesti) musta paremmalta. Mutta nyt noin puolen vuoden aikana ollaan jotenkin menty ihan lukkoon. Mä kaipaan paljon hellyyttä ja muutakin lähellä oloa kuin vain sitä, mikä johtaa seksiin. Tuntuu vaan, että jos meen halimaan miestä tai sen kainaloon sohvalle makaamaan, se alkaa heti kohta ehdotella seksiä, vaikka musta ois vaan kiva halia.

Ja kaipaisin myös " tyylikkäämpää" ja hellempää lähestymistä, kuin mitä mies usein käyttää. Monesti tulee vaan vihjailemaan, että harrastettaisko tms. Ja jos sitten yrittää kosketuksen avulla lämitellä mua, alkaa tosi pian kosketella rintoja ja yrittää ujuttaa kättä haaroväliin, kun mä haluaisin paljon hitaampaa etenemistä.

Oon tästä miehelle puhunut ja kertonut mitä haluan, mutta tuntuu, että ei vaan ns. mene jakeluun... Usein käyttää tekosyynä myös sitä, ettei me muka ehditä pelehtiä pitkän kaavan mukaan, kun ei ole aikaa esikoisen nukuttamisen jälkeen (kun siis pitää jo itse mennä nukkumaan). Mutta kun en mä nyt mistään monen tunnin esileikkimaratonista ole koskaan puhunutkaan, kaipaisin vaan 10-15 min hellää lämmittelyä. Tuntuu siltä, ettei mies arvosta mua tarpeeksi, että " jaksais" välittää mun toiveista ja että ajattelee jotenkin niin, että kun kerran ollaan naimisissa, niin kuuluu naida naksauttaa säännöllisesti ilman sen kummempia lämmittelyjä.

Tänäänkin olin ajatellut, että olis kiva rakastella, mutta kaikki meni tunti sitten pilalle, kun mies tuli sohvalle viereen ja kysyi " harrastettaisko tänään seksiä" . Miksei se voinut vaikka ottaa syliin ja pussannut kaulaa ja niskaa ja siitä sitten eteenpäin. Meni ihan fiilis ja sanoin siitä. Mies möksäsi ja meni nukkumaan.

Mitä mä oikeasti teen?! Millä mä saan noi meidän aloitukset toimimaan. Seksi on kivaa, sitten kun siihen päästään, mutta kun nykyään on niin vaikea saada hommaa alkuun.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä möksähä siitä miehen lähentelystä, vaan sano samalla mitalla takaisin. Elikkä harrastetaan vaan JOS ja sitten tulee ehto että mennään sun tahdilla. Tai jotain.

Semmosia ne miehet on.

Vierailija
2/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee että kiihotun siitä kun tulee muna pystyssä viereen. Ei siis mitään lämmittelyä vaan heti suoraan asiaan. Tai sitten esileikki on sitä että työntää sormet jalkoväliin ja " touhuaa" siellä n. 2min.

minäkin olen sanonut asiasta, että olis kiva kun näkis vähän vaivaakin joskus mutta miks ei tapahu mitään?!

Aina neuvotaan että puhu suoraan mutta ei sekään näköjään mee perille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannuskeinoja en osaa ehdottaa, kun en itsekään niitä ole keksinyt.

Vierailija
4/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntikaupalla herkistelyä, mutta edes tuollaista pientä, niinkuin mainitsitkin ap, suutelua, hyväilyä jne. Olis ihana tuntea että mies haluaa MINUA, eikä pelkkää reikää.

-3

Vierailija
5/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just se, että pitääkö sinne haaroväliin heti änkeä sorminensa. Mulla ainakin moinen tekee vähän kipeää ja tuntuu inhottavalta, jos en ole kiihottunut.

Ap

Vierailija
6/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän ei " jaksa" mua lämmitellä, tuntuu siltä, että ei ois väliä, vaikka olis joku pumpattava Barbara mun tilalla.

Vierailija
7/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä sitä aikaakin välillä ois vaikka tuntikaupalla! mutta ei! -3/5

muuten on ihana mies mutta ei tuon vertaa voi vaivaa nähdä.

Vierailija
8/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ennen mitään vaikeuksia ollut... Yritin keskustella aiheesta, mutta sain jotain välttelevää vastaukseski, että miehelle tulee paineita mun " vaatimusten" kanssa ja miten mä nyt yhtäkkiä olen ruvennut niin " hankalaksi" . No sori vaan, jos kerron, mitä haluun.

Enkä mä nyt aina halua jotain kynttilänliekki-karhuntalja-takkatuli-rakastelua, joskus pikapano on ihan kiva, mutta ei aina ja joka kerta.

Ap

Vierailija
9/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku päässyt eroon vastaavasta ongelmasta?

Vinkkejä, pliis, oikeasti. Mä alan olla jo ihan epätoivoinen, kohta meillä ei oo seksielämää ollenkaan...

Ap

Vierailija
10/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun sanoo niin on hankala. Tää on niin tätä!

Vierailija
11/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot että susta tuntuu että sille on sama mitä reikää se lykkii. Ja oikeeta tavaraa saa sitte ku osaa näyttää että haluu sitä!

Vierailija
12/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies varmaan vähän loukkaantuis mutta tajuispahan EHKÄ oikeesti että nyt on tosi kyseessä ja oikeesti tehtävä jotain..

Vierailija
13/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis todistettu että mies " osaa" esileikkejä.. Jos hän ei vaan tiedä mikä olisi oikea tapa.. voithan ostaa hänelle jonkun pienen kirjan tms missä on vinkkejä.. tai jos loukkaantuis tosta ni osta kirja " itelles" ja jätä yöpöydän päälle avoimeksi sopivasta kohdasta.. :)

Vierailija
14/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en -ole-tyytyväinen-seksielämäämme! luulis herättävän miehen ku miehen..

Vierailija
15/24 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoppa sille että se vie sen 5-10min kun se suutelee sun niskaa ym. Saman verran se istuu paskalla, ei oo paljoo vaadittu.

Vierailija
16/24 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa vaan onnellisia tekin, että olette miehenne mielestä hurmaavia!!!

Kirjoittakaa paperille ohjeet jos menisi perille! Entä jos hyppisitte tasa jalkaa että sanotte et sattuu tms.

Menneisyyteen vetoaminen voisi olla kova sana. " Haluan sen miehen mikä hurmasi minut silloin vuonna 5. Olit niin hellä ja huomaavainen, ja ole taas sellainen...voi kun se kiihottaisi minua oma komea mieheni"

Voisi mennä tuollai hyvin perille...silmiä hiukan räpyttäen...

Vierailija
17/24 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin oli ennen ihan samaa meininkiä, nimenomaan tuo " muna pystyssä viereen" -touhu oli erittäin tuttua. Eikä meilläkään ole lapsia jotka voisi olla tekosyynä.

Mä puhuin ja puhuin miehelle ja se ei auttanut. Mutta yksi keino (jonka sain kun kävin yksin pariterapeutilla) auttoi: mä tein aloitteen seksistä (oli tosin välillä hankala " ehtiä" ennen miestä) ja sitten homma eteni helpommin minun sanelemaan tahtiin. Eli itse tein aloitteen niin että aloin suutelemaan miehen niskaa jne., ja kun se käsi harhautui housuihin niin ohjasin sen pois sieltä ja kielsin hymyillen miestä etenemästä. Tää homma alkoi parin ensimmäisen kerran jälkeen toimimaan TOSI hyvin! Ja mies sanoi myöhemmin suoraan että oli hirmu otettu kun tein aloitteen. Sen verran sain mieheltäni lypsettyä tietoa irti (myöhemmin), että hän sanoi että sellanen nopea toiminta tuntui paremmalta vaihtoehdolta kun hän ajatteli ettei seksi kiinnosta mua niin kauheasti! (Huom! ne sadat kerrat kun oli asiasta puhut ei vaan jotenkin olleet menneet perille...:D)

Mutta kokeilkaa ihmeessä tuota mun keinoa jos se tuntuu teille sopivalta. En itse uskonut sen toimivan mutta toisin kävi!! :) Ja miehelle ei kuulemma kannata asiasta huomautella jos puhe ei toimi, parempi ottaa ohjat omiin käsiin!

Vierailija
18/24 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukolla mollaatte miehiänne, parisuhteen seksuaalisuuden viat ovat taas pelkästään miesten luomia. Teettekö TE aloitteita paremman seksin saamiseksi? Muistakaa, että mieskin tarvitsee esileikkiä ja hyvää seksiä, siis sellaista, että tuntee todella olevansa haluttu. Seksi ei ole pelkkää naisen tyydyttämistä, vaan molempien. Mies tarvitsee HYVÄILYJÄ siinä missä sinäkin, samoin miehenkin täytyy tuntea olevansa seksuaalisesti haluttava. Tiedon siitä, että mieheen kohdistuva seksuaalisuus on muutakin kuin vain pakollinen mekaaninen suoritus.

Osoitatteko te miehillenne, että hän on muutakin kuin teidän (huonosti hommansa hoitava) tyydyttäjä? Haluatteko miestänne, haluatteko myös tyydyttää häntä, vai vain että hän tyydyttää sinut?

Seksinne paranee, kun muutatte omaa käytöstänne: silitelkää TE miestenne niskoja, kiusoitelkaa, hyväilkää. Ja antakaa ymmärtää että pidätte itse samasta. Älkää vain yksipuolisesti syyttäkö muita tekemättä itse mitään rakentavaa asian parantamiseksi. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Seksin suhteen miehiä on vain liian helppo syyttää kaikesta. Syyttäkää vähemmän, hellikää enemmän.

Vierailija
19/24 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanteeseen auttoi tv-ohjelma seksigurut. Mies katsoi sitä mielenkiinnolla ja otti opikseen. Oppi ohjelman avulla antamaan jopa parempaa suuseksiä, suorastaan taivaallista. Me katsottiin ohjelmaa yhdessä ja mä kommentoin aina välillä, että " tuo on muuten totta, tuo juttu toimii" . Mies on todella otettu kun saa mulle aikaiseksi kunnon orgasmin. On itsekin huomannut, että näin homma toimii :)

Kyllä mies vieläkin joskus tekee tökeröitä aloituksia, mutta joskus täytyy itsekin tehdä sillai ku mies haluaa. Ja molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
20/24 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hieroa miestä sopivista paikoista ja kun mies vähitellen kiihottuu, niin siinä kiihottuu itsekin samalla. Sitten tuntuu jo ihan mukavalta, kun mies alkaa kopeloida haaroväliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi