Savun haju kerrostaloalueella
Ensimmäistä kertaa havaitsen savun hajun täällä kerrostaloalueella, josta lähimpiin omakotitaloihin on matkaa noin 20 kilometriä. Olen toki tottunut edellisessä paikassa eläessäni hajuun, koska ihmiset polttavat takoissaan tulta.
Kuka muka polttaa täällä tulta? Minulla silmätkin kirvelevät jo hajusta. Ilkeääkö tällaisesta asiasta soittaa Häkeen?
Kommentit (10)
Onko savu mielestäsi hätätapaus? Et soita.
Asutko Itä-Helsingissä? Jos, niin ei ihme.
Savun haju omakotialueilla ymmärrän, mutta en kerrostaloissa. Tänään tein tulet takkaan, ihana lämpö, sekä tunnelma. Ihanaa asua omakotitalossa. Miten ihmiset pärjäävät kerrostaloissa, kennoissa , naapurit vieri vieressä, ilman puutarhaa? Ei ihme, että ihmiset ovat stressaantuneita, kun joutuvat asumaan noissa betonilaatikoissa?
Ihanaa asua omakotitalossa. On oma piha, oma rauha. Saa polttaa pihalla roskia, kukaan ei valita. Naapurit ovat mukavia , ei tarvitse kuunnella hullujen seinänaapureiden metelöintiä, eikä taistella taloyhtiön hullujen kanssa remonteista. Nyt saa itse päättää, mitä remontoidaan ja miten. Saa laittaa oman mielenmukaiset kukkapurkit ja kukat, eikä joku tule valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa asua omakotitalossa. On oma piha, oma rauha. Saa polttaa pihalla roskia, kukaan ei valita. Naapurit ovat mukavia , ei tarvitse kuunnella hullujen seinänaapureiden metelöintiä, eikä taistella taloyhtiön hullujen kanssa remonteista. Nyt saa itse päättää, mitä remontoidaan ja miten. Saa laittaa oman mielenmukaiset kukkapurkit ja kukat, eikä joku tule valittamaan.
Ei pihalla kukaan, edes idiootti, enää nykyisin roskia polttele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pihalla kukaan, edes idiootti, enää nykyisin roskia polttele!
Kyllä haja-asutusalueella voi polttaa roskia esim. omalla nuotiopaikalla, vaikka olisi nero ÄO:ltaan. Totta kai siinä hommassa vahditaan, että ympäristö ei pala eikä naapurit häiriydy. Sinä se tässä idiootti olet.
Mistä savu tulee. Onko selvinnyt tarkemmin. Vai jälkikäteen selviää.