Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudun usein silmätikuksi?

Vierailija
16.11.2024 |

Lasten päiväkodissa, lasten koulussa, työpaikoilla, harrastuksissa. Niissä usein on yksi tai kaksi tyyppiä, joiden silmätikuksi joudun. En varsinaisen kiusaamisen kohteeksi vaan sellaisen ihmeellisen nyppimisen ja kyttäämisen ja kritisoimisen kohteeksi. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, olen kaikille mukava, ystävällinen ja kohtelias, en valtavan ole puhelias mutta en ujokaan, ehkä vähän enemmän introvertti kuin ekstrovertti. Jotain ärsyttävää minussa selvästi kuitenkin on, kun tämä on käynyt niin monta kertaa. Eikä ole omaa kuvitelmaani, sillä useampi ihminen on sivusta seuranneena huomannut asian ja tullut sanomaan minulle, että olet näköjään joutunut tuon silmätikuksi. Millä saan selville mikä minussa aiheuttaa sen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on niin, että he ryhmittyvät sinua vastaan. Etsi niiden johtaja!

Vierailija
22/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tasapainoiselta ihmiseltä jolla on hyvä itsetunto. Se voi aiheuttaa epävarmoissa ihmisissä nokkimisen tarpeen ja niihin ihmisiin nyt törmää sitten joka paikassa... 

Janten laki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tasapainoiselta ihmiseltä jolla on hyvä itsetunto. Se voi aiheuttaa epävarmoissa ihmisissä nokkimisen tarpeen ja niihin ihmisiin nyt törmää sitten joka paikassa... 

Janten laki. 

Minulla on sama tilanne kuin aloittajalla. Kerran kysyin yhdeltä puolitutulta, että mikä minussa on, kun ihmiset alkaa nokkimaan minua. Hän vastasi, että olet liian itsevarma, ja se ärsyttää joitakin ihmisiä. En kuitenkaan ole mikään ylpeä enkä koppava, vaan kuten aloittaja, niin tavallinen, ystävällinen ihminen. 

Vierailija
24/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun ammut tykillä kärpästä, eli jonkin sortin persoonallisuushäiriöisiähön nuo ovat, on se ongelma että koska ylireagoit niin sinä olet se ongelma eikä suinkaan heidän käytöksensä. Tulikohan nyt mahdollisimman sekavasti selitettyä..

Vierailija
25/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun ammut tykillä kärpästä, eli jonkin sortin persoonallisuushäiriöisiähön nuo ovat, on se ongelma että koska ylireagoit niin sinä olet se ongelma eikä suinkaan heidän käytöksensä. Tulikohan nyt mahdollisimman sekavasti selitettyä..

Ai siis muiden silmissä vai heidän silmissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän