Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää pystyttävä syömään samaa ruokaa!

Vierailija
16.11.2024 |

Onneks ei oo perhettä. Ihan yksin saa tässä tilanteessa olla, kun rahaa oli rajoitetusti. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen eri mausteita tai muuntele muuten.

Vierailija
2/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä, suklaata ja Pepsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, lihaa, pekonia, pitsaa, kebabia yhdessä.

Vierailija
4/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa, itsekin söin viikolla 5 päivää kaalilaatikkoa ja tänään oli kolmas päivä lihakeittoa, jäi huomiselle vielä. Eipä tarvitse joka päivä kokata.

Vierailija
5/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa sulla on?

Vierailija
6/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pakasta ruokaa? Voisit vaihdella mitä sulatat.

Vierailija
7/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, söin töissä maksalaatikkoa varmaan vuoden jokainen päivä.

Vierailija
8/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jauhelihakeittoa. Näkkileipää, floraa ja juustoa löytyy myös.

ap

Vierailija
9/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ syön aina samaa ruokaa. AAmulla aina kaurapuuroa, päivällä perunaa ja kanaa, illalla voileipiä.

Vierailija
10/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käytettävissä jauhelihaa, perunaa ja juureksia, kannattaa suunnitella sellaiset ruuat, että ei tarvitse syödä monta päivää samaa.

Vierailija
11/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lempiruokaa söisi mielellään 5 päivää putkeen.

Vierailija
12/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri kolme päivää vihanneskeittoa, itse tekemääni ja tosi hyvää!

Ei ole siitä kyse etteikö olisi ollut varaa syödä joka päivä eri ruokaa mutta kun ison kattilallisen tein juuri sillä tarkoituksella että riittää ainakin kaksi päivää, riittikin kolme. 

Minä katastrofi sen pitäisi olla?  Olen työssä käyvä, yksin elävä nuorehko nainen.  Toimeentulo kunnossa.

Vierailija
13/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa! Makaroonilaatikkoa koko viikko 😋

Vierailija
14/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule juuri koskaan tehtyä niin isoa annosta, että siitä viisi päivää söisi. Yleensä satsi menee kolmessa tai neljässä ruokailussa eli parissa päivässä kun syö kaksi lämmintä ateriaa päivässä.

Vierailija
15/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastinta voi tosiaan käyttää hyödyksi, kun lähes kaikilla sellainen on. Kolme päivää samaa ihan ok, mutta kyllä sitten jo tökkis, ja ravitsemuksellisestikin parempi vaihdella, että tulee monipuolisemmin kaikkea tarvittavaa.

Vierailija
16/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 20 kpl hampurilaisia, tomaattia, juustoa ja kurkkusalaattia ja syön hampurilaisia joka päivä 2-3 kpl.

Vierailija
17/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule juuri koskaan tehtyä niin isoa annosta, että siitä viisi päivää söisi. Yleensä satsi menee kolmessa tai neljässä ruokailussa eli parissa päivässä kun syö kaksi lämmintä ateriaa päivässä.

Mä taas yleensä teen paria eri ruokaa, joskus kolmeakin, ja toista syön lounaalla ja toista päivällisellä. Usein tietenkin toinen vaihtuu siinä matkan varrella.

Nyt on vielä yksi annos makaronilaatikkoa esimerkiksi, kun siitä tuli kuusi ateriaa yhdestä vuoasta. Mutta ihan ok, kun teen kuitenkin oman mielen mukaista ruokaa ja ei tarvii koko ajan kokkailla ja tiskailla pannuja. Kasvislisäkettä voi myös vaihdella. Joskus pakastan osan mutta useimmiten en.

Vierailija
18/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari 10x nuudelipussia, on joskus tällaisellakin pärjätty viikko.

Vierailija
19/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkis. Kolme päivää on maksimi, mitä pystyy samaa ruokaa syömään. Itsellä olisi varmaan nälkää ja ruokahaluttomuutta yhtä aikaa tuossa tilanteessa. Eli nälkä vaivaisi, mutta ei pystyisi siltikään syömään.

Kannattaa kyllä ennakoida asioita niin, ettei tulisi tuollaista tilannetta. Tehdä vaikka eri ruokia samoista raaka-aineista.

Vierailija
20/22 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin juuri kolme päivää vihanneskeittoa, itse tekemääni ja tosi hyvää!

Ei ole siitä kyse etteikö olisi ollut varaa syödä joka päivä eri ruokaa mutta kun ison kattilallisen tein juuri sillä tarkoituksella että riittää ainakin kaksi päivää, riittikin kolme. 

Minä katastrofi sen pitäisi olla?  Olen työssä käyvä, yksin elävä nuorehko nainen.  Toimeentulo kunnossa.

Jaaha. Ja 3 ja 5 päivää ovat sinusta sama asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän