Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (368)
Ohuet merinovillasukat tai suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Kangaskasvonaamioin, hinta 6-9 euron välillä tai sitten Jumbon 10e lahjakortin, jolla voin ostaa suomalaisesta kirjakaupasta kirjan, täytyy kyllä laittaa omaa rahaa väliin. Yllätyin kun katsoin suomalaisesta kirjakaupasta, että lähtöhinta sen omalle lahjakortille on vähintään 20e.
Jumbon lahjakortti? Miksi just Jumbo, miksei k-market Utsjoen lahjakortti?
Konvehteja tai vartalovoiteen, myös villasukat olisivat ihanat.
Onko kyseessä työpaikan pikkujoulut, karskeja äijjiä vai vanhapiikaneitosia lahjansaajana?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä työpaikan pikkujoulut, karskeja äijjiä vai vanhapiikaneitosia lahjansaajana?
Minkä alle kympin joululahjan SINÄ haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangaskasvonaamioin, hinta 6-9 euron välillä tai sitten Jumbon 10e lahjakortin, jolla voin ostaa suomalaisesta kirjakaupasta kirjan, täytyy kyllä laittaa omaa rahaa väliin. Yllätyin kun katsoin suomalaisesta kirjakaupasta, että lähtöhinta sen omalle lahjakortille on vähintään 20e.
Jumbon lahjakortti? Miksi just Jumbo, miksei k-market Utsjoen lahjakortti?
K-market Utsjoen lahjakorttia et voi käyttää Suomalaisen kirjakaupan myymälässä. Jumbon myös lähin kauppakeskus, lahjakortin voi hankkia myös sähköpostitse lahjan saajalle.
Teepaketin. Mutta ei mitään jouluteetä.
Taskukalenterin tai laadukkaan kynän!
En osaa toivoa mitään. Minulle on aina tärkeintä se että joku minua muistaa. On ajatellut ja haluaa antaa minulle lahjan.
Suklaakonvehteja tai hyväntuoksuisen suihkugeelin, kosteusvoiteen tai käsivoiteen. Näitä usein saankin lahjaksi ja ovat mieluisia. Hyvä hiuspompula tai napakka hiusklipsi olisi myös hyvä lahja minulle.
- Vartalovoiteen
- Suihkugeelin
- Saippuapalan
- Glögipullon
- Konvehtirasian tai suklaalevyn
- Pienen juustolajitelman
- Tee/kahvipaketin
- Hunajapurkin
- Jouluisia mausteita
- Pörrösukat
- Kynsiviiloja
- Kynsilakan
- Kasvonaamion
- Hiuskoristeita
- Meikkisieniä
- Mukin
Juustolajitelman (niitä minikokoisia)
Kahvipaketti, glögipullo, teetä, suklaata tai lakuja.
Tahtoisin niitä hiuslenksuja, mikähän niiden oikea nimi on, sellaisia kierteellä olevia, tiedättehän?
Vierailija kirjoitti:
Suklaata tai kahvipaketin. Kunnon villasukkia ei tuolla hinnalla saa, niitä toivon oikeasti
Voi saada kunnolliset sukat. Kympillä saa ison lankakerän, ne sukat vaan tarvii lahjan antajan neuloa itse.
Kivan värisen tai kuviollisen mikrokuituisen silmälasien puhdistusliinan.