Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (466)
Lelufiguuri, kosteuttava shampoo, kovettuvaa muotoilumassaa, huulivoide tai keramiikkaa.
Suklaata, teetä ja eurojackpot osuus
Minitalot, keramiikkaa. Eläinhahmot, pienet. Koiraeläimet.
Yök, teetä. Ja kahvinkin suhteen olen nirso, vain laadukas tummapaahto kelpaa. Älkää mitään ruokia tai juomia laittako.
Jotain hauskaa!
Löfbergsin cresendo tai joku valkkari. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yök, teetä. Ja kahvinkin suhteen olen nirso, vain laadukas tummapaahto kelpaa. Älkää mitään ruokia tai juomia laittako.
Jotain hauskaa!
Mikä sinusta olisi hauskaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ei mitään syötävää. Eihän niistä tiedä, mitä niissä on. Hyi.
Mitä siis ehdottomasti laitetaan pakettiin ?
Minulle kelpaisi vaikka kauniit servietit kotiin viemisiksi tai tonttulakki, jonka voi laittaa pikkujouluissa heti päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain hauskaa!
Mikä sinusta olisi hauskaa ?
Vaikka sellainen lasinen lumisadepallo. Tai tonttulakki.
Vierailija kirjoitti:
Jotain hauskaa!
Kysymys oli nimenomaan mitä SINÄ haluaisit.
Tahdon tiettyä kahvia tai valkkaria (siitä saa sangriaa, joten kaikki käy).
Kynttilä valoa tuomaan, joulukukka viihtyvyyttä luomaan, suklaarasia herkutteluun, ristikkolehti aivojumppaan... Kaikki kelpaavat. Kyllähän noita edullisia lahjaideoita on.
Jokin hieno joulukuusenkoriste olisi minusta kiva saada. Vaikka keinuhevonen tai ballerina tai tinasotamies.
Brunberg suklaatryffelikonvehteja.
Autoilevana tummia hahmoja säikähtelevänä luulisin, että heijastinjuttuja ei voi kellään olla liikaa
Tunnin seksisession suominaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan pikkujoulut ja sinne viedään aina n 5 e maksava lahja. Olen vienyt konvehtirasian, heijastimen( niitä tarvii tähän aikaan, jonku nätimmän olen ostanut), glögiä ja pallopipareita, ässäarvan ja viimevuona kivan tuikkukipon ja servetit( jouluiset).
Olen yrittänyt ostaa sellaista, mikä ilahduttaa ja jos ei voi pistää eteenpäin. 10 e ostaisin villasukat kirpparilta tai lapaset.
Toivottavasti kukaan ei myy villasukka tai lapasia kympillä.
Muutenkin kyse oli mitä haluaisit, ei mitä olet ostanut. Miettikää nyt oikeasti ja rehellisesti. Kiva tuikkukippo JA servetit. Vitosella. Kiva tuikkukippo siis noin 2e. Kiva? Kuka haluaa kotiinsa yhden kivan muiden kanssa erilaisen tuikkukipon? Ei kukaan. Ja ne 2-3e kivat jouluiset servetit. Kuka niitä _haluaa_? Tiedän, että moni ostaa, Mut siitä ei nyt ollut kyse.
No täällä on monta mummoa, esim naapurini joka kutoo koko ajan harrastuksena. Hällä on pöytä, on myös jakanut ilmaiseksi niitä käsitöitään.
Samoin moni muu lähipiirissä. Löysin viime vuonna Tokmannilta tuon poroaiheisen tuikun ja talviset servetit. Lahjan saaja tykkäsi niistä. Aikoi viedä ne mökille jouluksi, kun sinne meni. 5 e lahjaan on oikeasti aika vähän. Samoten esim ostamani Roosa nauha heijastin ilahdutti. Ihmiset on erilaisia.
Jos sinulle ei kelpaa , kuten kirjoitin laittaa eteenpäin sitten sen.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat tai konvehtirasian.
Mistä saa villasukat noin halvalla?
Kauniin teemukin, tai tuoksukynttilän.
Haluaisin sellaisen pyöreän silkkipaperissa olevan saippuan. Minulla on sitä varten jo vanha posliiniastia. En ole onnistunut sellaista saippuaa löytämään.
- n68v -
Mitä siis ehdottomasti laitetaan pakettiin ?